Okulary polaryzacyjne z biedry

Data: 2016-05-08 21:19:21
Autor: twistedme
Okulary polaryzacyjne z biedry
Rzucili okulary polaryzacyjne. Jak ktoś lubi, tak jak ja, jeździć w nich samochodem i nie tylko, to polecam.

Do tej pory (być może się nie znam i gdzieś można było taniej) kupowałem na stoiskach z okularami polaryzacyjne za coś ok 100zł. I zawsze albo ja, albo ktoś mi usiadł, albo zostawiłem, zgubiłem i zawsze lekki niesmak.

Tutaj są za 17zł i może to nie ostatni krzyk mody i wygody, ale patrzy się przez nie bardzo fajnie - ładny kontrast i kolorki. Chociaż mogły by być lekko inaczej ustawione, bo jeszcze lepiej jest jak przekręcę nieco głowę w prawo. Ale za tą cenę to i tak ameryka.

Ze swojej strony mogę polecić, kupiłem sobie na całe lato 3 pary :)

Data: 2016-05-08 22:00:03
Autor: Budzik
Okulary polaryzacyjne z biedry
Użytkownik twistedme twistedme@o2.pl ...

[...]

Dzeki - jutro spojrze bo moje, kupione kilka lat temu, słabo przetrwały ostatnie lato :)

Data: 2016-05-09 00:50:31
Autor: re
Okulary polaryzacyjne z biedry

Użytkownik "Budzik"

[...]

-- -
Cytować nie umiesz ? Cytuje się tylko to, do czego się bezpośrednio odnosi a nie całość. Teraz ładnie przeprosić wszystkich :-)

Data: 2016-05-09 05:47:05
Autor: Budzik
Okulary polaryzacyjne z biedry
Użytkownik re re@re.invalid ...

[...]

Cała wypowiedz twistedme była o okularach wiec do całosci sie odnosiłem.

PW...

Data: 2016-05-09 06:39:52
Autor: Budzik
Okulary polaryzacyjne z biedry
Użytkownik Budzik budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

Dzeki - jutro spojrze bo moje, kupione kilka lat temu, słabo przetrwały ostatnie lato :)

Niestety dostepne tylko w biedronkach w Warszawie i okolicach...

Data: 2016-05-09 08:53:03
Autor: twistedme
W dniu 2016-05-09 o 08:39, Budzik pisze:
[...]

Nie możliwe, ja kupiłem pod Poznaniem.

Coś jest nie teges z tą mapką na stronie. Wpisz swoją miejscowość, zaznacz "produkty dostępne w wybranych sklepach" i szukaj.

Np. w samym Poznaniu są 4 takie sklepy.

Data: 2016-05-09 08:55:40
Autor: ToMasz
W dniu 09.05.2016 o 08:39, Budzik pisze:
[...]

w Bytomiu są. "modne" kształty, więc za parę lat wstyd będzie się w nich pokazać. Ale patrzy się poprawnie. "szkła" mają równą grubość, nic nie "faluje" przy ruchach głowy.

ToMasz

Data: 2016-05-10 00:13:14
Autor: Grzegorz Tomczyk
Okulary polaryzacyjne z biedry
W dniu 09.05.2016 o 08:39, Budzik pisze:
Niestety dostepne tylko w biedronkach w Warszawie i okolicach...

Jeśli udostępnisz przeglądarce swoją lokalizację, to pokaże bliżej.

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Data: 2016-05-09 23:20:01
Autor: stalowe
Okulary polaryzacyjne z biedry
tez lubię jeździć w polaryzacyjnych więc podepnę się pod temat:
w poprzednim samochodzie nie maiłem problemu z czytelnością wyświetlaczy LCD, natomiast po zmianie wszystkie czarne jak to w polaryzacyjnych. Czy jest szansa że naklejając jakąś folię na wyświetlacze coś poprawię?
A te biedronkowe są elastyczne? Jak ostatnio dumałem nad zakupem to po prezentacji tego co można zrobić z arcticą zakupiłem je w ciemno i mam już rok nieuszkodzone.
--
jureko

Data: 2016-05-10 12:06:28
Autor: Adam
W dniu 2016-05-10 o 08:20, stalowe@gmail.com pisze:
[...]
(...)

Wyświetlacz LCD już ma polaryzator. Wklejenie drugiego tylko pogorszy odczyt.
Jeździłem w wielu różnych okularach polaryzacyjnych. Wszystkie były kupowane albo w sklepach optycznych, albo w sklepach foto (okulary Kodak). Nigdy nie spotkałem się z nieczytelnością LCD - a sporo sprzętu oglądałem, zarówno typu mierniki. oscyloskopy, zasilacze, jak i bardziej "cywilne", typu sprzęt audio-video i to zarówno domowy, jak i samochodowy.

Może w swoich okularach masz polaryzatory pod złym kątem?
Ostatecznie, po weryfikacji prawidłowości kąta polaryzacji w okularach (choćby za pomocą filtra polaryzacyjnego do aparatu fotograficznego) możesz zmienić (ale nie dodać kolejną) folię na wyświetlaczu LCD, którego nie widzisz, dobierając prawidłowy kąt.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-05-10 12:45:20
Autor: J.F.
Użytkownik "Adam"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ngsbr3$r0l$1@usenet.news.interia.pl...
[...]

Nie calkiem. Patrz dalej.

[...]

No coz - okulary maja wycinac skladowa pozioma ze swiatla.
I teraz sa trzy mozliwosci:
a) producenci samodow i nawigacji o tym wiedza i swoje polaryzatory naklejaja pionowo,
b) inni moze wiedza, moze nie wiedza - ale naklejaja ukosnie.
    Nadal jest kat, pod ktorym wyswietlacz jest czarny.
c) ci, ktorym zalezy, stosuja polaryzacje kolowa. Wtedy niezaleznie od kata ustawienia widac.
    Tylko pojawiaja sie jakies dziwne kolory.

d) jeszcze cos innego wymyslili, bo nie bylem w stanie zidentyfikowac. Kiepska kolowa czyli eliptyczna, a moze mieszanka jakas ?

I jak ktos ma taki niedobry wyswietlacz, to moze sprobowac:
a) nakleic polaryzator liniowy ukosnie - sporo swiatla sie straci, ale cos przejdzie.
b) nakieic plytke "cwiercfalowa" i zamienic na liniowe i kołowe.

Tzn - dawno temu sie to nazywalo "plytka cwiercfalowa", teraz to musi byc jakas folia, ale czy sprzedaja luzem ?

Może w swoich okularach masz polaryzatory pod złym kątem?

No coz, w biedronkowych mozna by sie spodziewac, ale watpie - producenci raczej wiedza co robia.

J.

Data: 2016-05-10 05:03:31
Autor: stalowe
[...]

tak mam w corolli i tam widzę a w P807 jest czarno. sprawdzę jakoś jak mam w tych okularach, podejrzewam jednak że źle jest jednak ustawiony polaryzator na wyświetlaczu...

>Może w swoich okularach masz polaryzatory pod złym kątem?
no to się spróbuje dowiedzieć jak są ustawione.

Dziękuję Tobie i J.F. za ładny opis.
--
jureko

Data: 2016-05-10 18:19:15
Autor: re

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:7461f586-b208-41f1-84a1-6344b0bf7ce1@googlegroups.com...

[...]
A ja nie tylko ledwo widzę wyświetlacze to jeszcze obiekty po bokach i w ogóle ... może to kiedyś coś poprawia, ale jeszcze mi się nie zdarzyło.

Okulary polaryzacyjne z biedry