Okulary z Lidla - i nie tylko?

Data: 2011-04-09 13:19:13
Autor: Alfer
Okulary z Lidla - i nie tylko?
Podobno nie ma głupich pytań, ale może za chwilę temu zaprzeczę ;)

Bardzo lubię okulary z Lidla, tanie, wymienne szkiełka, dość trwałe, cały czas ich używam. Jest jeden zonk. Przy pochylaniu głowy w dół (np. patrzysz na napęd) okulary trzymają się wciąż na uszach, ale puszczają na nosie, w efekcie "podnoszą" się w kierunku brwi, na czoło. Niewiele, pewnie ze 2 mm, ale ten ruch jest i w terenie to troszkę upierdliwe jest.

Czy inne modele okularów, te Wasze różne Uvexy, Rudyprojecty i inne wynalazki, też tak mają?

Pzdr
A.

Data: 2011-04-09 14:04:03
Autor: stefandora
Okulary z Lidla - i nie tylko?
On 9 Kwi, 13:19, "Alfer" <alferbezsp...@mp.pl> wrote:
Podobno nie ma g upich pyta , ale mo e za chwil temu zaprzecz ;)

Bardzo lubi okulary z Lidla, tanie, wymienne szkie ka, do trwa e, ca y
czas ich u ywam. Jest jeden zonk. Przy pochylaniu g owy w d (np. patrzysz
na nap d) okulary trzymaj si wci na uszach, ale puszczaj na nosie, w
efekcie "podnosz " si w kierunku brwi, na czo o. Niewiele, pewnie ze 2 mm,
ale ten ruch jest i w terenie to troszk upierdliwe jest.

Czy inne modele okular w, te Wasze r ne Uvexy, Rudyprojecty i inne
wynalazki, te tak maj ?

Przepraszam, że odpowiem tak z dupy Maryny: w Lidlu już niczego nie
kupię.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2011-04-10 09:06:15
Autor: Alfer
Okulary z Lidla - i nie tylko?
stefandora napisała:
Przepraszam, że odpowiem tak z dupy Maryny: w Lidlu już niczego nie kupię.

Teraz cały precel czeka na rozwinięcie ;-)

A.

Data: 2011-04-10 09:02:57
Autor: stefandora
Okulary z Lidla - i nie tylko?
On 10 Kwi, 09:06, "Alfer" <alferbezsp...@mp.pl> wrote:
stefandora napisa a:

> Przepraszam, e odpowiem tak z dupy Maryny: w Lidlu ju niczego nie kupi ..

Teraz ca y precel czeka na rozwini cie ;-)

Szkoda mi pieniędzy. Kupię raz taniej, a zaraz potem będę musiała
kupić ponownie. Albo niejest trwałe, albo nie działą tak jak
powinno... Wolę kupić raz, a porządnie.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2011-04-10 20:29:38
Autor: Alfer
Okulary z Lidla - i nie tylko?
stefandora napisał:
Wolę kupić raz, a porządnie.

Generalnie podpisuję się pod tym kończynami wszystkimi. Choć co do Lidla aż tak nie narzekałbym na ich produkty. Na przykład ich kaski ludzie sobie chwalą, okulary zresztą też (myślę że to co sam opisałem to raczej kwestia mojego niesfornego kulfona niż wada produktu jako takiego). Inna sprawa że ich tanie liczniki ssą. No, ale były tanie :-)

No i batony Siriusy, rewelacyjne na długie wycieczki - zwłaszcza kiedy były moją pierwszą słodyczą od 3 miesięcy niejedzenia słodkich produktów - yummy ;-)

A.

Data: 2011-04-10 17:42:43
Autor: Ignac
Okulary z Lidla - i nie tylko?

  Powiem tak nie ma głupich pytań i nie ma
  głupich odpowiedzi w zwiazku z tym proszę aby
  nikt się nie obcyndalał w jakimkolwiek zakresie.   Uważam że tylko dzięki temu możemy pójśc jedynie
  słusznym kierunku...jako grupa dyskusyjna.

  Ignac

Data: 2011-04-10 17:19:52
Autor: Publius
Okulary z Lidla - i nie tylko?
W dniu 2011-04-09 13:19, Alfer pisze:
[...]

Poważnie? A nie było tam czasem okularków w różnych wariantach, powiedzmy, rozmiarowych? Bo moje lidlowe okularki nie mają tego mankamentu, a w każdym razie nie zaobserwowałem go. Jak na taką cenę to są one rewelacyjne. Ja jestem bardzo zadowolony.

Karol

Data: 2011-04-10 20:01:16
Autor: x
Okulary z Lidla - i nie tylko?
On 2011-04-10 17:19, Publius wrote:
[...]

Moim zdaniem to zależy też od nosa i uszu, jednemu się trzyma innemu się przesuwa. Niestety co dla jednego dobre, to dla drugiego może być do kitu. Ja mam taki problem że mam jakąś taką małą twarz i większość zachwalanych okularów jest na mnie po prostu za duża.

Okulary z Lidla - i nie tylko?