Okulaty polaryzacyjne

Data: 2013-05-11 17:53:36
Autor: neoniusz
Okulaty polaryzacyjne
W dniu 11.05.2013 15:30, kogutek444@gmail.com pisze:
Byłem w kinie. Można było kupić okulary polaryzacyjne za 3 złote.

Kupic? Znaczy ze ukradles, tak?

Data: 2013-05-11 18:02:27
Autor: Cavallino
Okulaty polaryzacyjne

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kmlpi2$h7$2@node2.news.atman.pl...
W dniu 11.05.2013 15:30, kogutek444@gmail.com pisze:
Byłem w kinie. Można było kupić okulary polaryzacyjne za 3 złote.

Kupic?

Tak dokładnie.

Znaczy ze ukradles, tak?

Myślisz że niewiedza upoważnia do oszczerstw, a może jeszcze, że je usprawiedliwia?

Data: 2013-05-12 00:30:30
Autor: neoniusz
Okulaty polaryzacyjne
W dniu 11.05.2013 18:02, Cavallino pisze:
Myślisz że niewiedza upoważnia do oszczerstw, a może jeszcze, że je
usprawiedliwia?

Myslisz, ze bycie koniem upowaznia cie do bronienia drobiu?

Data: 2013-05-11 15:33:51
Autor: kogutek444
Okulaty polaryzacyjne
W dniu niedziela, 12 maja 2013 00:30:30 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:
W dniu 11.05.2013 18:02, Cavallino pisze:

> My�lisz �e niewiedza upowa�nia do oszczerstw, a mo�e jeszcze, �e je

> usprawiedliwia?

Myslisz, ze bycie koniem upowaznia cie do bronienia drobiu?

Masz coś konkretnego na myśli onaniuszu czy tylko znalazłeś nowy sposób brandzlowania.

Data: 2013-05-11 23:19:41
Autor: tᴏ
Okulaty polaryzacyjne
kogutek444 wrote:

Masz coś konkretnego na myśli onaniuszu czy tylko znalazłeś nowy sposób
brandzlowania.

Wracaj do kurnika. :>

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ