Okulaty polaryzacyjne

Data: 2013-05-12 11:18:33
Autor: Uncle Pete
Okulaty polaryzacyjne
On 2013-05-11 15:30, kogutek444@gmail.com wrote:
Byłem w kinie. Można było kupić okulary polaryzacyjne za 3 złote. W kinie fajnie. Założyłem w samochodzie. Rewelacja. Wszystko dużo ostrzejsze, praktycznie brak odblasków.

W tych okularach z kina polaryzacja prawego i lewego szkła jest ustawiona pod kątem 90 stopni względem siebie. Czyli eliminacja odblasków w prawym i lewym oku będzie różna i prędzej czy późnej dostaniesz oczopląsu ;)

Okulary dla kierowców mają tak ustawiony kierunek polaryzacji (jednakowy dla obu oczu), aby eliminować odblaski z poziomych powierzchni. Mam takie okulary (dałem za nie aż 20 zł) i bardzo sobię chwalę.

Piotr

Okulaty polaryzacyjne