Olał PiC.

Data: 2009-06-19 22:00:35
Autor: PiS to porażka
Olał PiC.
http://www.starnews.pl/poplityka/33/Menel_nasikal_na_Dorna/

Przemek

--
Spektakularna porażka PiS

PO  44,43 proc. głosów,

PiS 27,4 proc.

Były poseł PiS Ludwi Dorn ocenił, że PiS odniosło trzecią porażkę z rzędu po wyborach
parlamentarnych i wyborach samorządowych.

Data: 2009-06-19 17:28:35
Autor: pp
Olał PiC.

"PiS to porazka" <adres@email.pl> wrote in message news:h1gqp7$mgp$1inews.gazeta.pl...
http://www.starnews.pl/poplityka/33/Menel_nasikal_na_Dorna/

Kawecki gdzie sa te bony ktore Donald chcial schowac ?
No i mam dla ciebie bardzo przykra wiadomosc, juz niedlugo
bedziesz musial oswoic sie z ksiedzem w TV, PO przygotowala
ci mala niespodzianke:

"Wspieranie chrześcijańskiego systemu wartości i służenie
umacnianiu rodziny. To jedne z kilkudziesięciu nowych
obowiązków, które Senat nałożył na media publiczne.
Senatorowie przegłosowali poprawki do forsowanej przez PO
ustawy medialnej"

Data: 2009-06-21 03:06:53
Autor: jendrysz
Olał PiC.

[...]