Olałem Kissa.

Data: 2010-07-22 21:52:33
Autor: azot
Olałem Kissa.
Dzi¶ dzwoniła panienka z Opena (mam tam lokaty)  z propozycj± karty z dużym limitem, bez za¶wiadczeń.
Olałem t± ich kartę.  Nie szukam kłopotów. Maj± tam niezły burdel. Czy wyobrażacie sobie np. załatwienie jakie¶ reklamacji , jak oni maj± problemy chociażby z przysłaniem mi potwierdzeń załozenia lokaty?
 Tam nie ma z kim gadać, a placówki , gdzie można i¶ć i waln±ć pię¶ci± w stół , raczej brak.
  Poza tym czytałem na grupie , ze u nich od obiecanek, do aktywacji karty droga daaleeeka.

azot

Data: 2010-07-23 00:03:21
Autor: JanKo
Olałem Kissa.
Agent azot nadaje:
Dzi¶ dzwoniła panienka z Opena (mam tam lokaty)  z propozycj± karty z
dużym limitem, bez za¶wiadczeń.

I w czym problem?

Data: 2010-07-23 07:34:30
Autor: daronek
Olałem Kissa.

Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w wiadomo¶ci news:i2af6m$eri$1inews.gazeta.pl...
Agent azot nadaje:
> Dzi¶ dzwoniła panienka z Opena (mam tam lokaty)  z propozycj± karty z
> dużym limitem, bez za¶wiadczeń.

I w czym problem?

    Musi zaraz być jaki¶ problem ?

Data: 2010-07-23 07:01:08
Autor: xbartx
Olałem Kissa.
Dnia Fri, 23 Jul 2010 07:34:30 +0200, daronek napisał(a):

    Musi zaraz być jakiĹ› problem ?

No raczej dobrze jakby był, bo to jest grupa dyskusyjna a nie jakiś blog gimnazjalisty ;)

--
xbartx

Data: 2010-07-23 12:33:48
Autor: combek
Olałem Kissa.
Dnia Fri, 23 Jul 2010 07:34:30 +0200, daronek napisaĹ&#65533;(a):

Faktycznie działania w OF s± jakie¶ powiedzmy chaotyczne i mało
profesjonalne.Złożyłem telefoniczmie wniosek na KK z opcj± karty dodatkowej dla
żony dnia 12 lipca.Podałem dane swoje i żony.Wczoraj był kurier i miał umowę
tylko dla mnie i kartę KIS dla mnie. Na interwencję w OF powiedzieli że kurier z
dokumentami na kartę dodatkow± będzie osobno i dostałem sms i e-maila że
przybędzie w najbliższych dniach roboczych. Dzisiaj poczt± przyszły 2 piny do
kart. Reasumuj±c mam podpisan± umowę , kartę nieaktywn± i pin do niej natomiast
żona nie ma umowy ,karty a ma pin do niej.Założyłem sobie roboczo że jak nie
będzie sprawa załatwiona na tip top do 30 bm to zrezygnuje bo przy takiej
organizacji to cholera wie co będzie potem gdy zacznie się obracać swoimi
pieniędzmi. Może kto¶ ma jakie¶ dłuższe do¶wiadczenia w korzystaniu z KK KIS w OF. --

Data: 2010-07-23 10:40:59
Autor: xbartx
Olałem Kissa.
Dnia Fri, 23 Jul 2010 12:33:48 +0200, combek napisał(a):

Faktycznie działania w OF są jakieś powiedzmy chaotyczne i mało
profesjonalne. (...)

No różnie to się dzieje w różnych bankach - taki urok. Jednak karta KIS jak się już ją ma (odczeka swoje hłe hłe), to nic nie kosztuje, więc może sobie leżeć jako totalna rezerwa na czarną godzinę i tyle. Nie trzeba jej od razu używać jako głównej. Dobrze robi jako bankomatowa hłe hłe.

--
xbartx

Data: 2010-07-23 11:45:58
Autor:
mam kis-a
combek <kombek@onet.eu> napisał(a):
Może kto¶ ma jakie¶ dłuższe do¶wiadczenia w korzystaniu z KK KIS w OF

Niezbyt długie, ale aktywacja i używanie jak po ma¶le idzie :)
Różne zdania tu niedawno były
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.biznes.banki&tid=1265686&MID=%3Ci0241q%24ffj%241%40news.onet.pl%3E

Data: 2010-07-23 22:33:46
Autor: JanKo
Olałem Kissa.
Agent combek nadaje:
[...]

To że PIN oraz karty przychodz± osobno to normalne. Przy okazji, dobrze jest mieć telefon do kuriera i "pilotować" przesyłkę bo zdaje się że im za dostarczon± umowę płac± 20 gr więc wystarczy drobny zgrzyt, jeden schodek za dużo lub drzwi w nieodpowiednim kolorze i przesyłka wraca do nadawcy. ;-)

Olałem Kissa.