Olanie Obamy

Data: 2009-10-02 10:59:57
Autor: Marek
Olanie Obamy

Olimpiada w Rio !
Chyba znowu sie tam wybiore...

Data: 2009-10-02 20:02:45
Autor: matador
Olanie Obamy
Marek pisze:
Olimpiada w Rio !
Chyba znowu sie tam wybiore...

Mnie nie stać. Jak dobrze pójdzie pojadą moje dzieci. Nigdy nie byłem na żadnej olimpiadzie i już nigdy nie będę. Jak większość z was.

matador.

Data: 2009-10-02 11:16:00
Autor: Marek
Olanie Obamy
On 2 Paź, 20:02, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:
Marek pisze:

> [...]

Mnie nie stać. Jak dobrze pójdzie pojadą moje dzieci. Nigdy nie byłem na
żadnej olimpiadzie i już nigdy nie będę. Jak większość z was.

Ja tez nie bylem na olimpiadzie - tylko w Rio.

Data: 2009-10-02 22:30:51
Autor: VicAbarca
Olanie Obamy
matador пишет:
Mnie nie stać.

No to trzeba zapierdzielac i zarabiac, a nie chrzanic calymi dniami na psp...

--
Vic

Data: 2009-10-02 22:34:21
Autor: matador
Olanie Obamy
VicAbarca pisze:
matador пишет:
Mnie nie stać.

No to trzeba zapierdzielac i zarabiac, a nie chrzanic calymi dniami na psp...

PokaĹź mi ile zarabiasz, pogadamy...

matador.

Data: 2009-10-02 22:50:39
Autor: VicAbarca
Olanie Obamy
matador пишет:
PokaĹź mi ile zarabiasz, pogadamy...

Pokaz mi najpierw ile ty zarabiasz, dupku, ktorego nie stac, a ja rowniez ci pokaze :)
Mnie stac :) Nie musze liczyc na swoje dzieci :)))))

--
Vic

Olanie Obamy