Olbrychski ...

Data: 2010-04-13 21:27:19
Autor: Micha艂G
Olbrychski ...
Tomy M. pisze:
Olbrychski ten pierdolony kutas czyta
wiersze ku chwale prezedenta ...

I jak takiej kurwie 艂ba nie ukr臋ci膰?!

Jeszcze kilka-kilkana艣cie dni temu r膮ba艂
mu dup臋 bez mrugni臋cia okiem.

Zapisz臋 sobie tutaj aby google zapami臋ta艂y:

OLBRYCHSKI TO JEBANA KURWA

podpisz sie. Jesli potrafisz.

Data: 2010-04-13 21:36:58
Autor: Tomy M.
Olbrychski ...
U偶ytkownik "Micha艂G" <grodmich@wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hq2gij$48o$1news.onet.pl...

podpisz sie. Jesli potrafisz.

 Nie ma potrzeby m贸j nick m贸wi wi臋cej ni偶 nazwisko.
Nie jestem anonimowy w Interenecie i nie zamierzam by膰.
 Co my艣l臋 o takich chujach pisz臋 w艂a艣nie po to aby pozosta艂y
po wsze czasy. Gdy dostan臋 Alzhaimera te wpisy pomog膮
mi przypomnie膰 sobie kt贸rzy ludzie to ostanie z艂amasy.

Olbrychskiemu ch臋tnie powiem to prosto w mord臋.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-13 22:19:30
Autor: boukun
Olbrychski ...

U偶ytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hq2hqt$dtf$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

I tylko na pi臋膰 minut...

boukun

Data: 2010-04-13 22:38:46
Autor: ColgatesBilly
Olbrychski ...
"Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote in message news:hq2hqt$dtf$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Nawet w takiej sytuacji zdolal ZNOW wykombinowac, ze teraz pora
by ruscy zrobili film o Katyniu, a Polacy... o Jedwabnym
( tzn. koncentrujac sie tylko na pogromie, a nie na tym
  co go dlugo przedtem poprzedzalo)

P-Kol

Data: 2010-04-13 21:42:11
Autor: Tomy M.
Olbrychski ...
U偶ytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:%L3xn.366$e8.313uutiset.elisa.fi...

Nawet w takiej sytuacji zdolal ZNOW wykombinowac, ze teraz pora
by ruscy zrobili film o Katyniu, a Polacy... o Jedwabnym
( tzn. koncentrujac sie tylko na pogromie, a nie na tym
 co go dlugo przedtem poprzedzalo)

On w nim mo偶e zagra膰 艣mietnik. Ale pod warunkiem
偶e ze 2 dni nie b臋dzie chla艂.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-13 22:29:02
Autor: ColgatesBilly
Olbrychski ...
"Micha艂G" <grodmich@wp.pl> wrote in message news:hq2gij$48o$1news.onet.pl...
Tomy M. pisze:
[...]

ColgatesBilly  (dolaczam sie, a slowo kurwa
to wyraznie zminimalizowanie i niedoszacowanie tej
nadetej zalosnej szmaty)

Olbrychski ...