Olbrychski: Jareczek Kaczyński to szkodnik.

Data: 2010-01-27 21:33:54
Autor: Artur Borubar
Olbrychski: Jareczek Kaczyński to szkodnik.
"To koleś, który po prostu walił mnie i wszystkich moich znajomych poniżej krocza" - tak na łamach "Przekroju" muzyk Wojciech Waglewski ocenił Jarosława Kaczyńskiego. Nie jest jedynym artystą, który otwarcie krytykuje prezesa PiS. "Wszystko, co robi ten człowiek, wynika z chorobliwej żądzy władzy. Nie ma znaczenia, czy będzie to dla jego kraju dobre, czy złe" - przyznał Daniel Olbrychski.

Waglewski: Kaczyński walił poniżej krocza

Jarosław Kaczyński to największy szkodnik polityczny w Polsce. Wszystko, co robi ten człowiek, wynika z chorobliwej żądzy władzy. Nie ma znaczenia, czy będzie to dla jego kraju dobre, czy złe. Nie rozumiem, dlaczego uważa się go za dobrego gracza. Moim zdaniem pozycję zawdzięcza jedynie bardzo słabej konkurencji. W takiej Francji nie został by pewnie nawet merem.

Niestety, nie wyartykułowała się w ostatnich latach żadna koncepcja polityczna, do której mocniej zabiłoby mi serce, tak jak w systemie totalitarnym do "Solidarności". W tym jesteśmy zresztą wspaniali. Przyciśnięci do ściany i złapani za gardło potrafimy się fantastycznie zmobilizować i obalić dręczyciela. Natomiast w tej pragmatycznej, codziennej polityce jesteśmy troszkę gorsi. Gdyby było inaczej, już dawno nie byłoby tego Jareczka.

http://www.dziennik.pl/zycienaluzie/gwiazdy-mowia/article534827/Olbrychski_Jareczek_Kaczynski_to_szkodnik.html

Przemek

--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-01-27 21:43:47
Autor: boukun

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hjq7vn$s8l$1news.onet.pl...
[...]

To się nie trzyma kupy, bo właśnie od pamiętnego 13 grudnia przyciśnięci do ściany i złapani za gardło nie potrafimy się zmobilizować i obalić dręczyciela....
I jaka tu pragmatyczna, codzienna polityka?

boukun

Data: 2010-01-27 21:48:37
Autor: Artur Borubar
Olbrychski: Jareczek Kaczyński to szkodnik.
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

To się nie trzyma kupy, bo właśnie od pamiętnego 13 grudnia przyciśnięci do ściany i złapani za gardło nie potrafimy się zmobilizować i obalić dręczyciela....

Chcesz powiedziec, że przed 13 grudnia było lepiej?

Przemek

Data: 2010-01-27 22:06:58
Autor: brat_olin
Olbrychski: Jareczek Kaczyński to szkodnik.

"Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> wrote

[...]

Ten Waglewski to musi TW, bo Olbrychski to wiadomo!  I tak przy
ludziach nawijaja...

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-01-27 21:59:54
Autor: Artur Borubar
Olbrychski: Jareczek Kaczyński to szkodnik.

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał

 bo Olbrychski to wiadomo!

Co wiadomo?

Przemek

Data: 2010-01-27 22:21:38
Autor: brat_olin
Olbrychski: Jareczek Kaczyński to szkodnik.
"Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> wrote
"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał

>  bo Olbrychski to wiadomo!

Co wiadomo?

Wiadomo!  Chyba ze uzyteczny idiota?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-01-27 22:16:17
Autor: Artur Borubar
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjqa4h$4lt$1news.onet.pl...
"Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> wrote
"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał

>  bo Olbrychski to wiadomo!

Co wiadomo?

Wiadomo!  Chyba ze uzyteczny idiota?

Aha, wiesz, że wiadomo, tylko nie wiesz co, he, he, he!

Przemek

Data: 2010-01-27 22:50:33
Autor: awe
Olbrychski: Jareczek Kaczyński to szkodnik.

> [...]

-- -- --
pupilek poprzedniego systemu, ciekawe czy musial kapowac, teraz moze go ktos szantazuje i robi z siebie idiote
awe

Data: 2010-01-27 23:47:54
Autor: Kostek Wycirowski
Olbrychski: Jareczek Kaczyński to szkodnik.

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl>

-- -- --
pupilek poprzedniego systemu, ciekawe czy musial kapowac, teraz moze go ktos szantazuje i robi z siebie idiote
awe
Ty z siebie nie robisz idoty, ty nim jesteś!

Data: 2010-01-28 07:52:28
Autor: Artur Borubar
Olbrychski: Jareczek Kaczyński to szkodnik.

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <wdupeZakonnice@pieklo.de> napisał

Ty z siebie nie robisz idoty, ty nim jesteś!

Awe nawet nie jest w stanie zrobic z siebie większego idioty. To gigant kretyństwa, na równi z Urwanem.

Przemek

Data: 2010-01-28 09:27:14
Autor: awe

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hjrc7e$s9o$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- --
no dwoch glupkow grupowych wpadlo w dyskusje - nie ma nic bardziej zabawnego zwlaszcza z samego rana. wiejskie chlopaki wstaja wczesnie rano
awe

Data: 2010-01-28 10:21:23
Autor: Kostek Wycirowski
Olbrychski: Jareczek Kaczyński to szkodnik.

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> > no dwoch glupkow grupowych wpadlo w dyskusje - nie ma nic bardziej zabawnego
zwlaszcza z samego rana. wiejskie chlopaki wstaja wczesnie rano
awe

Zanim bedzi ci wolno się zapytać, czy możesz się odezwać, to się najpierw naucz pisać po polsku, kretynku.

Data: 2010-01-28 23:08:27
Autor: awe

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <wdupeZakonnice@pieklo.de> napisał w wiadomości news:hjrkun$9gf$1news01.versatel.de...

[...]

-- -- -
umiem lepiej od ciebie glabie
awe

Data: 2010-01-28 23:17:32
Autor: Kostek Wycirowski
Olbrychski: Jareczek Kaczyński to szkodnik.

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl>

> umiem lepiej od ciebie glabie
awe
No to napisz coś po polsku, debilku. W jednym zdaniu zrobiłeś cztery błędy. Tak pokazujesz jak "lepiej" umiesz?
Zwróć proszę uwagę, że ja mówiłem o pisaniu "po polsku" nie po polskawemu.

Ty tak piszesz po polsku, jak katole wiedzą co to jest moralność.

Data: 2010-01-28 23:24:15
Autor: u2
W dniu 2010-01-28 23:17, Kostek Wycirowski pisze:

> [...]

Zwróć proszę uwagę, że ja mówiłem o pisaniu "po polsku" nie po polskawemu.

Ty tak piszesz po polsku, jak katole wiedzą co to jest moralność.

Jedno tobie przyznam Kostek, piszesz całkiem poprawnie po polsku, ale te
twoje inwektywy i poglądy :)

Data: 2010-01-29 12:30:36
Autor: Kostek Wycirowski
Olbrychski: Jareczek Kaczyński to szkodnik.

"u2" <u_2@o2.pl>

Jedno tobie przyznam Kostek, piszesz całkiem poprawnie po polsku, ale te
twoje inwektywy i poglądy :)

Ale to należy do mojego "image". Ja jestem celowo chamski, a poglądy? "De gustibus non est disputandum". O czym wielu oszołomków typu awe niestety zapomina. Ale, powiedzmy, jak ten usenet zwał, tak zwał, ale są to grupy "dyskusyjne". Co prawda odzywki awe, Misia Ssacza, mkarwana i im podobnych dyskusją nazwać trudno, ale... Czytając moje posty, trzeba nałożyć takie specyficzne, filtrujące okulary. Oszołomkom wstawiam kilka "jobów", ale kto chce, to zrozumie o co mi chodzi.  I wcale do tego się nie wstydzę, żem o poglądach lewicowych. Jak widzę, co to bydło siedzące u koryta zrobiło i dalej robi z "wolnością", to tylko rzygać się chce. I do tego wszędzie pełno "fachowców", "specjalistów" i "naukowców", co to próbują nam wytłumaczyć jak to w PRL nie było życia, nie było niczego. Taka czarna dziura, z której oni, siusiumajtki urodzone w latach osiemdziesiątych, z mlekiem matki wyssały wiedzę o nieludzkim komuniźmie PRL-u.

Data: 2010-01-28 23:31:30
Autor: awe

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <wdupeZakonnice@pieklo.de> napisał w wiadomości news:hjt2e0$3v6$1news01.versatel.de...

> [...]

Zwróć proszę uwagę, że ja mówiłem o pisaniu "po polsku" nie po polskawemu.

Ty tak piszesz po polsku, jak katole wiedzą co to jest moralność.
glabie kiedy ja pisalem na grupach to ty jeszcze nie wiedziales co to jest myszka....powinienes wiedziec ze w skrajnym przypadku nie stosowalo sie zadnych zasad tylko po to aby jak najlepiej odzwierciedlic znaczenie danego wyrazu, wiec czesto zamiast u zamknietego pisalo sie o, zamiast z z kropka rz itp itd..
awe

Data: 2010-01-29 07:52:55
Autor: Artur Borubar
Olbrychski: Jareczek Kaczyński to szkodnik.

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

glabie kiedy ja pisalem na grupach to ty jeszcze ....

ty nigdy nie pisałeś, bo pisaniem tego nie można nazwac. Po prostu próbowałeś pisac, robisz to zresztą do dzisiaj. Jesteś analfabetą nie mającym pojęcia o interpunkcji. Wskaż choc jedno zdanie, w którym użyłeś np. przecinka.

Przemek

Data: 2010-01-29 10:13:06
Autor: awe

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hju0ka$f48$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -
nigdy nie stosowalem na grupach dyskusyjnych ani przecinkow, czasem tylko kropki, a juz w ogole zadnych polskich liter. tak sie pisalo do samego poczatku ze wzgledu an problemy z kodowaniem liter ciulu
awe

Data: 2010-01-29 12:13:40
Autor: Artur Borubar
[...]

O jakich problemach mówisz analfabeto?

Przemek

Data: 2010-01-29 18:36:32
Autor: awe

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hjuft6$714$1news.onet.pl...
[...]

sprawdz se cieciu co ja bede cie po internecie prowadzil za raczke.
awe

Data: 2010-01-29 12:41:59
Autor: Kostek Wycirowski
Olbrychski: Jareczek Kaczyński to szkodnik.

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> > glabie kiedy ja pisalem na grupach to ty jeszcze nie wiedziales co to jest
[...]
Mylisz się awusiu, i to mylisz się bardzo.Ale coż, twoje poglądy składają się właściwie tylko z pomyłek.
Nie lubię się z taki kretynami jak ty licytować, ale... Zanim powstały grupy dyskusyjne, i zanim powstał interent w takiej formie, jaką dzisiaj znamy - istniał świat BBS-ów. I kiedy ty obrzygiwałeś pierś twojej biednej mamy, to ja w tym świecie miałem okazję już zaistnieć. I to nie jako trądzikujący młodzian. Wiesz co to "modem akustyczny"? Takie coś: http://pl.wikipedia.org/wiki/Modem. I takie coś było moim pierwszym łaczem ze światem "sieci". Z prędkością 1200 bodów. Ty wtedy na gówno wołałeś "papu".Te BBS-sy, to był na tamte czasy odpowiednik grup dyskusyjnych. I tam już obowiązywały zasady. Twoje prymitywne argumenty o braku zasad, to właśnie PRYMITYWNE ARGUMENTY. Świadczą nie tylko o twoim wtórnym analfabetyźmie, ale i o twoim chamstwie i braku poszanowania dla innych. Ja wyrażam mój brak poszanowania do ciebie - bluzgając ci i piszą "ty, ci, ciebie" mała litera. Boś cham i prostak i kupa gówna. Ale "gówna" napisanego po polsku. Choć na miano Polaka nie zasługujesz. Boś nie tylko cham i prostak, ale szuja i sprzedawczyk.

Data: 2010-01-29 18:58:37
Autor: awe

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <wdupeZakonnice@pieklo.de> napisał w wiadomości news:hjuhib$q4n$1news01.versatel.de...

[...]
-- -- -- -- -- -- -- -
Pierwszy raz korzystalem z internetu w PL laczyac sie na stalym laczu kiedy w PL jeszcze nie mozna bylo korzystac z modemow. Bylo to z pewnoscia  w okolicach wakacji 1995 roku. Od samego poczatku byl zwyczaj ze nie uzywa sie polskich liter. Z BBS-ow nie korzystalem, majac lepsze mozliwosci.
A tu cieciu  jak wyskaujesz z wiki to masz nizej linka i sie wczytaj....i nie wyskakuj z prymitywnymi argumentami, bedac cieciem i prymitywem jak kawecki, boukun, steve i paru innych. wszystko to komusze zarzygane chodzace gowna co potrafie uzasadnic. Sprawdz kiedy pisalem do was z duzej litery. Musialo byc to w czasach kiedy was nie znalem...Od dawna jestescie wy, ty bo was nie szanuje. Jestescie zaraza, antypolakami, sowieckimi slugusami, kapusiami i mendami.
Oto link http://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta (z tym ze mowimy o zasadach ktore panowaly na samym poczatku czyli IRC i grupy dyskusyjne - nie korzystalo sie z polskich liter - co mozna wytlumaczyc logicznie, poniewaz wiekszosc ruchu odbywala sie na miedzynarodowych laczach. rzadko kto w PL korzystal z netu, a grupy dyskusyjne byly miejscem spotkan polakow rosianych na calym swiecie)
"
a.. zasady dotyczące znaków diakrytycznych - użytkownicy niektórych kanałów IRC nie życzą sobie używania polskich liter, natomiast na forach internetowych pisanie bez polskich znaków diakrytycznych bywa źle widziane; sprawy te regulowane są czasem przez lokalną netykietę lub FAQ, jak np. dla www.pl.irc[1]) "

ALE UWAGA:
http://www.winter.pl/internet/litery.html

Używanie polskich liter
Dopiero w w ostatnich latach powoli się to zmienia, w związku z używaniem standardów zestawów znaków ISO. Dla Polski obowiązującym standardem znaków jest ISO 8859-2. Dlatego używając Internetu warto wiedzieć, że:

  1.. W nazwach domen, serwerów i adresach poczty elektronicznej nie używa się polskich liter.

  2.. Pisząc listy elektroniczne nie używa się polskich liter, chyba, że obie strony - nadawca i odbiorca - ustaliły, że mogą używać polskie litery w jednym ze standardów. Pisząc do kogoś pierwszy raz warto więc nie używać polskich liter.

  3.. Uczestnicząc w wymianie opinii w internetowych grupach dyskusyjnych również nie używa się polskich liter, chyba, że etykieta sieciowa (netiquette) danej grupy dopuszcza ich używanie.

  4.. Przyjęto, że na stronach World-Wide Web powinno się używać polskich znaków w standardzie ISO 8859-2 oraz specjalnego polecenia pozwalającego przeglądarkom internetowym automatycznie rozpoznawać i wyświetlać polskie znaki na ekranie

Data: 2010-01-29 10:25:43
Autor: zbig
On 29 Sty, 18:58, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Kostek Wycirowski" <wdupeZakonn...@pieklo.de> napisał w
wiadomościnews:hjuhib$q4n$1news01.versatel.de...

Pierwszy raz korzystalem z internetu w PL laczyac sie na stalym laczu kiedy
w PL jeszcze nie mozna bylo korzystac z modemow.
Buhahahahaha!
Twoja autokompromitacja nie zna granic.
Ja zarabiałem na życie grubo przed 95 rokiem instalując modemy.

Data: 2010-01-29 19:46:47
Autor: Kostek Wycirowski

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:d691026f-f78d-47b7-8caf-6ecc7f33938al11g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Ale co zrobisz z głupkiem, on jest tak głupi, że nawet sam nie wie jak bardzo jest głupi.
Modem, urządzenie korzystające z analogowej sieci telefonicznej i niemożność używania?
No chyba, że mówi o tym jak bardzo był głupi i nie wiedział, gdzie takim modemem można się było połączyć.
Ale MIAŁ STAŁE ŁĄCZE. Chyba jak usiadł na taborecie. Stojącym odwrotnie :))))))))

Data: 2010-01-29 22:50:04
Autor: awe

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <wdupeZakonnice@pieklo.de> napisał w wiadomości news:hjvaes$9j8$1news01.versatel.de...

[...]

nie napisalem ze mialem stale lacze tylko ze korzystalem ze stalego lacza juz w 1995 roku. Internet w PL zostal wprowadzony w 1991 roku i koncowki dostepowe byly na univerkach i to nie na wszystkich od razu. O ile pamietam w 1995 roku TPSA nie miala wtedy jeszcze numeru dostepowego, a jesli miala to znaczy ze wczesniej laczylem sie modemowo u znajomego.
W kazdym badz razie na grupach dyskusyjnych nie stosowalo sie polskich liter i o tym jest ten link z 1996 roku.
Wiec o co wam chodzi ciecie? http://www.winter.pl/internet/litery.html

Data: 2010-01-29 20:34:54
Autor: *.heÂŽsk.*
Olbrychski: Jareczek Kaczyński to szkodnik.

 pamietasz bbs "maloka" ?

--

 HeSk

Data: 2010-01-29 11:57:49
Autor: zbig
On 29 Sty, 20:34, *.heÂŽsk.* <joker bigbred...@interia.pl> wrote:
On Fri, 29 Jan 2010 10:25:43 -0800 (PST), zbig <zbigni...@gazeta.pl>
wrote:

> Buhahahahaha!
> Twoja autokompromitacja nie zna granic.
> Ja zarabiałem na życie grubo przed 95 rokiem instalując modemy.

 pamietasz bbs "maloka" ?
A jakże. To był produkt tymińszczaka.

Data: 2010-01-30 13:46:55
Autor: *.heÂŽsk.*
Olbrychski: Jareczek Kaczyński to szkodnik.
On Fri, 29 Jan 2010 11:57:49 -0800 (PST), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

>  pamietasz bbs "maloka" ?
A jakże. To był produkt tymińszczaka.

 1994. modemy 2400.

--

 HeSk

Data: 2010-01-29 19:07:00
Autor: awe
Olbrychski: Jareczek Kaczyński to szkodnik.
I jeszcze dodam Ci cieciu, ze pierwszego kompa klasy PC mialem prywatnie w 1986 roku. O ile pamietam pracowal z szybkoscia 5 MHZ. W tym czasie na pobliskim univ na wydziale matematyki uzywano sinclarow czyli zabawek dla dzieci.
Pierwszy raz w pracy zawodowej korzystalem z kompa w grudniu 1991 roku. Oczywiscie swietnie sie orientujac co i jak. Korzystania z kompa nauczylem sie sam, w trybie tekstowym.
Kiedy zaczynalem wiedzialem tylko jak sie robi dir, dir/p i cd...w dosie. Do reszty doszedlem sam
awe

Data: 2010-01-28 00:58:30
Autor: Slawek SWP
Olbrychski: Jareczek Kaczyński to szkod nik.
Waglewski: Kaczyński walił poniżej krocza

A poniżej krocza to, po udach, kolanach, kostkach, czy po prostu tupał piętro niżej?

--
Sławek SWP
Żądam podwyżki dla służb relatywizacji z Ministerstwa Prawdy!

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Data: 2010-01-28 05:44:03
Autor: Mariusz Merta
kończ waść... wstydu oszczędź... :-)))
czy to coś panu i rzeczonemu wyżej azji kmiciowi przypomina...
piszę o tym w innym wątku
szable w dłoń... :-)))
Mariusz Merta

Data: 2010-01-28 15:16:38
Autor: u2
kończ waść... wstydu oszczę dź... :-)))
W dniu 2010-01-28 14:44, Mariusz Merta pisze:
czy to coś panu i rzeczonemu wyżej azji kmiciowi przypomina...
piszę o tym w innym wątku
szable w dłoń... :-)))

Zgadza się, mały rycerz Pan Wołodyjowski nauczył go rozumu :)

Data: 2010-01-30 15:31:15
Autor: awe
kończ waść... wstydu oszczędź... :-)))

Data: 2010-02-01 17:45:09
Autor: u2
ko�cz wa��... wstydu oszcz�d� ... :-)))

Data: 2010-01-28 09:36:06
Autor: cytryna
> [...]

Niestety, nie wyartykułowała się w ostatnich latach żadna koncepcja polityczna, do której mocniej zabiłoby mi serce, tak jak w systemie totalitarnym do "Solidarności". W tym jesteśmy zresztą wspaniali. Przyciśnięci do ściany i złapani za gardło potrafimy się fantastycznie zmobilizować i obalić dręczyciela. Natomiast w tej pragmatycznej, codziennej polityce jesteśmy troszkę gorsi. Gdyby było inaczej, już dawno nie byłoby tego Jareczka.

Uwielbieniu Daniela daje wyraz wielu Polaków. Oto wybrane z Internetu opinie:

***Danielku - komediancie! Idź już na emeryturkę. Albo zagraj dziadka Angeliny jak jej tam...

***Platfusy i Dziennik już nie mają żadnych autorytetów, prócz błaznów w POstaci Krzywoustego. Może czas zabrać śpiwór, chlebak i ruszyć w drogę, zamykając za sobą drzwi?

***Nie masz pan wstydu za grosz, mowiac takie klamstwa!Za to panski DONECZEK jest CACY. Zajmij sie pan tym co umiesz a od polityki WARA!!!!Znalazl sie polityk KURZA TWARZ!

***Najpierw naucz się wychowywać swoje i nie swoje dzieci a póżniej zabieraj głos w sprawach publicznych Wasza Waszmości.

***Co za szczescie, ze w takiej Polsce ma Tuska

***Gwiazda PRL-owska się wypowiada. Panie Danielku Olbrychski tego typu wypowiedzi świadczą jedynie o pana małości. Zero merytoryki w wypowiedzi tylko powtarzane te same słowa. Że niby Kaczyński do niczego nie pasuje. Jeśli Kaczyński nie nadawałby się we Francji nawet na mera to śmiem twierdzić że Tusk nie miałby szans na stanowisko francuskiego odpowiednika sołtysa.

***To wyraźny tekst na zamówienie kogoś kto ma HAKA na Daniela

***Czy przypadkiem Daniel Olbrychski z Listy zasobow archiwalnych IPN to nie fan Jareczka? Ostatnio zabrał głos w sprawie R.Polańskiego. Czas na obronę Piesiewicza...

***Kto płaci t. zw. artystom (waglewskim,i olbrychskim itp.) za opluwanie Premiera kaczyńskiego?

***Re: Olbrychski: Jareczek Kaczyński to szkodnik 2010-01-26 15:57
A ty alkoholik z przepitym mózgiem

***Swiete slowa Danielu tylko pomyliles osoby,to geniusz karpat,Słoneczko Peru w czapeczce dzierganej jest zadny wladzy,razem ze swoja wataha,ktora juz raz zrobila z niego bilbordowego prezydenta,i do dzis karze nas za to.

***Brakuje tylko jeszcze Marylki Rodowicz - DONALDIUSIU, KOCHAM CIĘ!!!

***Nie ustaje szum medialny wokół obecności Daniela Olbrychskiego na pogrzebie znanego pruszkowskiego gangstera. "Super Express" gani, policja ostrzega, a aktorzy bronią gwiazdora.
Daniel Olbrychski

***Jak podaje "Super Express" policjanci z CBŚ-u są oburzeni faktem, że Daniel Olbrychski był na pogrzebie znanego pruszkowskiego gangstera. Aktor tłumaczy się, że mafiosa znał od lat i kiedyś dzięki niemu odzyskał skradziony samochód.

***Waglewki ...Olbryski ..kto nastepny bedzie atakowal...Dla wizerunkum PO potezne peniadze ida za wypociny podtnika.Oj Olbrychski..Olbrychski ...miałem Ciebie za dobrago fachowca jako aktora ale teraz uwazam ze bylem w bledzie...aaa to propaganda komucistyczna Panu zrobiala marke.Jak ktos jest fachowcem od polityki i aktorstwa to nie umie ani jednego ani drugiego.
Olbrychski jak znasz sie na gospodarce panstwa to tez ze mozesz nauczac mechanikow naprawiac samochod.

***gdyby Jareczek miał czas na zrobienie wsód was czystek tak jak powinien to by się okazało kto kochał Solidarność i za ile.Czy to byłoby złe ? Czy gdyby skończył z łapówkarstwem wśród lekarzy to byłoby złe? Dla was pewnie tak ale nie dla mnie.

***A won swołoczy zakochana w kręcilodach z PeŁo.

***ty zacznij pić wtedy myślisz'.

***nic dodać nic ująć wyleniały aktorzyna klepie od rzeczy jak palikot po kolejnej małpeczce, powiedz waść polskiemu społeczeństwu jak brzmi twoje prawdziwe nazwisko

***wysyp belkotliwych, ale jakze istotnych przemyslen gwiazd, gwiadeczke i autorytetow-grinning smiley widocznie juz zaczyna sie ktos tam bac, i ze rozpoczal krucjate przeciw znienawidzonemu wrogowi dwa lata saczenia jadu nie wystarczylo-grinning smiley szansa na powrot do wladzy PiS jest (a tym samym odciecie od koryta beneficjentow III RP i stad ten strach brawo Panie Danielu-
grinning smiley
 ***Ty rudy pajacu 2010-01-26 16:29

***nie widzisz ze twoj rudy idol Tusk jst chory na żądze władzy? Kończ, wstydu oszczędz!

***Kolejny "autorytet" dał głos ,coś jest na rzeczy,że się podniósł taki szum w tym środowisku.

Data: 2010-01-28 09:47:08
Autor: u2
W dniu 2010-01-27 21:33, Artur Borubar pisze:
[...]

Nie cierpię muzyki made by Waglewski, może jest to kwestia gustu, a
Olbrychski to jak słusznie zauważono to pupilek PRL-u więc jego
stanowisko jest guzik warte.

Podobnie zadziwiające było jego lizanie 4 liter dla dyktatora z Rosji
Putina oraz łaszenie się Michałkowowi, który stał się aparatczykiem Putina.

Olbrychski: Jareczek Kaczyński to szkodnik.