Olbrychski:Wszyscy wychowalismy sie na Tolstoju, Dostojewskim i Puszkinie!

Data: 2010-04-13 22:17:25
Autor: ColgatesBilly
Olbrychski:Wszyscy wychowalismy sie na Tolstoju, Dostojewskim i Puszkinie!
Pierwsze slysze, bo z pewnoscia dotyczy to tylko ,was, zydow z Rosji i Ukrainy
ale jak siegam pamiecia, wsrod tysiaca moich znajomych moge wymienic tylko jedna taka osobe.

PS a i on, prawde powiedziawszy to swinia...
(byl... Czesc jego Pamieci!)

Kol

Data: 2010-04-13 21:33:37
Autor: u2
W dniu 2010-04-13 21:17, ColgatesBilly pisze:
Pierwsze slysze, bo z pewnoscia dotyczy to tylko ,was, zydow z Rosji i
Ukrainy
ale jak siegam pamiecia, wsrod tysiaca moich znajomych moge wymienic
tylko jedna taka osobe.

Co prawda nigdy nie czytaƂem ToƂstoja, Dostojewsiego. Puszkina
próbowaƂem, ale nie strawiƂem, oprócz pojedynczych wierszów. Ale mimo to
rosyjski znam perfect czyli прДĐșŃ€Đ°ŃĐœĐŸ :]

Data: 2010-04-13 21:53:13
Autor: AndrzejN
Olbrychski:Wszyscy wychowalismy sie na Tolstoju, Dostojewskim i Puszkinie!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hq2h3i$o8u$3atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Co prawda nigdy nie czytałem Tołstoja, Dostojewsiego. Puszkina
próbowałem, ale nie strawiłem, oprócz pojedynczych wierszów. Ale mimo to
rosyjski znam perfect czyli ????????? :]

Jak już, to my¶lê, że raczej ???????.  :-)

Data: 2010-04-13 21:58:15
Autor: u2
Olbrychski:Wszyscy wychowalismy sie na Tolstoju, Dostojewskim i Puszkinie!
W dniu 2010-04-13 21:53, AndrzejN pisze:
Jak juÂż, to my¶lĂȘ, Âże raczej ???????.

A co to kurwa jest ???????? ?

Data: 2010-04-14 10:51:27
Autor: AndrzejN
Olbrychski:Wszyscy wychowalismy sie na Tolstoju, Dostojewskim i Puszkinie!

Użytkownik "AndrzejN" <andy4@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hq2i3n$atu$1news.onet.pl...

[...]

Co¶ mi z tymi bukwami nie wyszło, choæ przy pisaniu było ok. Chciałem napisaæ zamiast prjekrasno, co raczej znaczy przepiêknie, otliczno, znaczy doskonale, co siê tu bardziej chyba nadaje... :-)

Data: 2010-04-14 03:00:46
Autor: zbig
On 13 Kwi, 21:33, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

próbowaƂem, ale nie strawiƂem, oprócz pojedynczych wierszów. Ale mimo to
rosyjski znam perfect czyli прДĐșŃ€Đ°ŃĐœĐŸ :]

To duĆŒo straciƂeƛ.
ByƂoby przesadą, ze wychowaƂem się na tej literaturze, ale "Wojnę i
pokoj" przeczytaƂem juz chyba w wieku 13 lat, Dostojewskiego dopiero
na studiach. NieƂatwo byƂo w tych czasach zwƂaszcza o "Biesy", w
których "rewolucjoniƛci" sa przedstawieni w jako pozbawieni norm
moralnych fanatycy-degeneraci.
Puszkin - sporadycznie.  Moja babcia znaƂa ƛwietnie Puszkina i do
pĂłĆșnej staroƛci cytowaƂa caƂe fragmenty z pamięci w oryginale (byƂa
póƂ-Rosjanką)

Data: 2010-04-13 22:04:20
Autor: Tomy M.
Olbrychski:Wszyscy wychowalismy sie na Tolstoju, Dostojewskim i Puszkinie!
Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:Zr3xn.355$e8.68uutiset.elisa.fi...

PS a i on, prawde powiedziawszy to swinia...
(byl... Czesc jego Pamieci!)

Poczytajcie "artystê", jak r±bie Polsce dupê w Rosji:
http://www.dziennik.pl/opinie/article32038/Olbrychski_w_rosyjskiej_telewizji_IPN_jest_jak_KGB.html
Oj musieli mu polewaæ obficie ...

--

Tomy M. www.ansibl.com

Olbrychski:Wszyscy wychowalismy sie na Tolstoju, Dostojewskim i Puszkinie!