Olechowski już wie. Poprze mniejsze ryzyko

Data: 2010-06-24 13:49:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Olechowski już wie. Poprze mniejsze ryzyko
Przed drugą turą wyborów trwają gorące polityczne targi. Kto poprze kogo? Który z kandydatów, odrzuconych przez wyborców w pierwszym etapie, przekaże swe poparcie Bronisławowi Komorowskiemu, a który Jarosławowi Kaczyńskiemu? Andrzej Olechowski już się określił.
http://www.dziennik.pl/polityka/wybory-prezydenckie-2010/article633065/Olechowski_juz_wie_Poprze_mniejsze_ryzyko.html
"Będę głosował na Bronisława Komorowskiego. Podjąłem taką decyzję, ponieważ wybór tego kandydata łączy się dla mnie i dla Polski z mniejszym ryzykiem" - powiedział Olechowski na konferencji prasowej. Podkreślił, że ważne jest, by osoba, która zostanie prezydentem, wykorzystała szanse stojące przed Polską i działała na rzecz modernizacji kraju.

Data: 2010-06-24 05:31:35
Autor: DJ MC Donald Musk
Olechowski już wie. Poprze mniejsze ryzyko
On 24 Cze, 13:49, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Przed drug tur wybor w trwaj gor ce polityczne targi. Kto poprze kogo?
Kt ry z kandydat w, odrzuconych przez wyborc w w pierwszym etapie, przeka e
swe poparcie Bronis awowi Komorowskiemu, a kt ry Jaros awowi Kaczy skiemu?
Andrzej Olechowski ju si okre li .http://www.dziennik.pl/polityka/wybory-prezydenckie-2010/article63306...
"B d g osowa na Bronis awa Komorowskiego. Podj em tak decyzj , poniewa
wyb r tego kandydata czy si dla mnie i dla Polski z mniejszym ryzykiem" -
powiedzia Olechowski na konferencji prasowej. Podkre li , e wa ne jest, by
osoba, kt ra zostanie prezydentem, wykorzysta a szanse stoj ce przed Polsk
i dzia a a na rzecz modernizacji kraju.

agent Must (zdaje sie) poprze Bobra?
czemu mnie to nie dziwi...

Data: 2010-06-24 12:02:57
Autor: apr...
-
[...]
o ja cie pier...e, to we WSI jinternet szerokopasemkowy bedzie i dziury w gminnej polnej drodze zmodernizujo, ciekawe kiedy do nasz grad przyleci z wijzami, to se enke kupim, ew. grabarczyk zrobi nam dojazd na smentarz.
łoj mondry ten bilderberguś niczym kupcy / znaczy siem po naszemu złodzieje /
na łodpuście. --

Data: 2010-06-24 14:55:49
Autor: awe
Olechowski już wie. Poprze mniejsze ryzyko
Mniejszym ryzykiem sraczki? Calkiem mozliwe. Sobiesiak tez jest takiego zdania. Zalozysz sie?
awe

Data: 2010-06-24 15:20:23
Autor: Piotr
Dnia Thu, 24 Jun 2010 13:49:15 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Andrzej Olechowski już się określił.

:-)
On już dawno był dokładnie określony. Stary agenciur, a teraz synekurzysta.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Olechowski już wie. Poprze mniejsze ryzyko