Olechowski najwyrazniej czytal w 2007 liste WGPW

Data: 2009-07-09 12:03:04
Autor: Jerzy Olszewski
Olechowski najwyrazniej czytal w 2007 liste WGPW
-- -Cytat-- -
W piątek w południe Andrzej Olechowski i Paweł Piskorski przypomną Platformie Obywatelskiej list, który Olechowski dwa lata temu wysłał do PO. Na list z krytyką działań PO polityk nigdy nie otrzymał odpowiedzi - pisze "Dziennik".

W liście skierowanym w 2007 r. do kierującego wówczas programem PO Bronisława Komorowskiego Olechowski zarzucał partii, że "w swej krótkiej historii dokonała już kilku zaskakujących zwrotów". Wymienił m.in. rezygnację z projektu podatku płaskiego, zmianę kierunku polityki europejskiej, czy wycofanie się z obietnicy zawarcia koalicji rządowej z PiS.
-- -Koniec-- -

.... bo dokładnie to samo wtedy pisałem i też mam na to kwity.
Jak nie wierzycie, to Skiba potwierdzi :)))

Data: 2009-07-09 12:20:08
Autor: dino
Olechowski najwyrazniej czytal w 2007 liste WGPW

Użytkownik "Jerzy Olszewski"

... bo dokładnie to samo wtedy pisałem i też mam na to kwity.
Jak nie wierzycie, to Skiba potwierdzi :)))

ty to masz zielone kwity

Data: 2009-07-09 13:05:07
Autor: Tomek
Użytkownik "dino" <no@on.no> napisał w wiadomości news:h34gd0$i0o$1atlantis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "Jerzy Olszewski"

... bo dokładnie to samo wtedy pisałem i też mam na to kwity.
Jak nie wierzycie, to Skiba potwierdzi :)))

ty to masz zielone kwity

Może raczej żółte;(

Tomek

Data: 2009-07-09 13:16:18
Autor: Jerzy Olszewski
Tomek pisze:
... bo dokładnie to samo wtedy pisałem i też mam na to kwity.
Jak nie wierzycie, to Skiba potwierdzi :)))
ty to masz zielone kwity

Może raczej żółte;(

Tomek

Zielone też mam, choć słabo stoją :)

Data: 2009-07-09 19:33:13
Autor: skippy
Olechowski najwyrazniej czytal w 2007 liste WGPW
Czyli Olechowski dobry jak mówi Ci na rekę, biedaczek nie dostał odpowiedzi, ale z drugiej strony to ubek, tak?
Tacy właśnie jesteście popaprańcy i manipulatorzy.

Data: 2009-07-10 08:11:26
Autor: Jan Strybyszewski
Jerzy Olszewski pisze:
[...]

Niech sie UBEK Olechowski nei pograza, zaden wyborca PO nie ma zalu do PO ze sie nie zeszmacił z PISem

Data: 2009-07-10 15:17:38
Autor: mow mi kondonek
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h36m58$ec6$4inews.gazeta.pl...
Jerzy Olszewski pisze:

Niech sie UBEK Olechowski nei pograza, zaden wyborca PO nie ma zalu do PO ze sie nie zeszmacił z PISem

:)
Przecież PO to w stu procentach ubecka partia, a każdy wyborca PO to parówa Kiszczaka.
http://www.rp.pl/artykul/2,330995_Macierewicz_dla_tv_rp_pl__Sluzby_kreuja_polityke.html

Olechowski najwyrazniej czytal w 2007 liste WGPW