Olej 2T w ON

Data: 2016-12-05 18:47:41
Autor: Przemeq
Olej 2T w ON
Zauważyłem nową albo starą modę dolewania oleju do dwutaktów do ON.
Podobno ten olej 2T poprawia smarowanie układu CR.
Ile w tym legendy a ile prawdy?

Przemeq

Data: 2016-12-05 19:09:11
Autor: masti
Olej 2T w ON
X-Man wrote:

"Przemeq" <przemeq@interia.eu> wrote in message news:o2498f$gdm$2mx1.internetia.pl...
Zauważyłem nową albo starą modę dolewania oleju do dwutaktów do ON.
Podobno ten olej 2T poprawia smarowanie układu CR.
Ile w tym legendy a ile prawdy?

sama prawda pół litra na bak wlać warto od czasu do czasu

oleju? a po co?

Data: 2016-12-05 20:38:59
Autor: Adam
Olej 2T w ON
W dniu 2016-12-05 o 20:09, masti pisze:
X-Man wrote:

[...]

W samochodach produkowanych na początku ery common rail zacierały się pompy paliwa wysokiego ciśnienia i/lub końcówki wtryskiwaczy.

Spowodowane to było tym, iż materiały i tolerancje były liczone dla "starego" paliwa, a w międzyczasie zostały wprowadzone nowe normy dla oleju napędowego. ON stał się m.in. bardziej "suchy".

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-12-05 21:30:30
Autor: t-1
Olej 2T w ON
W dniu 2016-12-05 o 18:47, Przemeq pisze:
Zauważyłem nową albo starą modę dolewania oleju do dwutaktów do ON.
Podobno ten olej 2T poprawia smarowanie układu CR.
Ile w tym legendy a ile prawdy?

Przemeq

Stare dyskusje.
Przeczytaj sobie i oceń.