Olej FOX - czy można go zastąpić każdym inny m 7W ?

Data: 2009-12-28 18:56:09
Autor: Wooyek
Olej FOX - czy można go zastąpić każdym inny m 7W ?
Chcę kupić; oczywiście do wymiany potrzeba niewiele - cena jak dla
mnie chora - chyba, że ten olej jest zupełmnie inny a 7W to tylko
gęstość i jedyna wspólna cecha z innymi olejami.
Nawet nie chodzi o ten wydatek - bo w końcu raz na ruski rok można go
przeboleć ale o fakt - bo skoro inny syntetyczny olej np Mobil (mam
jeszcze dobre pół litra) kosztował mnie 25 ł (FOX 129) to gdzieś
zaczyna mi to zajeżdzać chorym podejściem do tematu panów z Foxa.
Zanim cokolwiek postanowię chcialem się poradzić - może jest ktoś kto
dobrze zna tę tamatykę i potrafi poradzić.

Każdy olej do amortyzatorów się nada (z czystym sumieniem mogę polecić Motula, Motorexa i Finish Line'a).

Tylko ta lepkość (nie gęstość) taka podejrzana... 7W praktycznie się nie spotyka (jest 7,5W), a coś mi świta, że w manualach do Foxów jest mowa o 5W - przed wyborem odpowiedniego upewnij się co do tego.

PS. Jeśli to faktycznie jest 7W, to przy 7,5W odczuwalnej różnicy w pracy oczywiście nie będzie.

Olej FOX - czy można go zastąpić każdym inny m 7W ?