Olej Fuchs silkolene pro 4 vs Motul

Data: 2016-03-15 19:10:07
Autor: tasek
Olej Fuchs silkolene pro 4 vs Motul
Witam
Panowie nalałem do Suzi za namową kolegi który pracuje w intercarsie olej Fuchs silkolene na estrach. Zachwala że super hiper oliwa, mechanik z okolicy który lata na torach na R1 również że najlepsza oliwa. Szukam po necie i praktycznie nic się nie dowiedziałem o niej. Czy zostać przy tym oleju czy na następną wymianę zalać motula 7100 lub liqui moly race 10w50?
próbując porównać silkolene do motula to pro 4 to odpowiednik 7100 czy 300V?
Comp 4 to 5100 czy 7100?
Marka na pewno jest znana czego nie można powiedzieć w Polsce. Olej pachnie jak płyn do naczyń Ludwik

Olej Fuchs silkolene pro 4 vs Motul