Olej Mobil Delvac w osobówce?

Data: 2011-04-15 19:48:50
Autor: ..:maniek:..
Olej Mobil Delvac w osobówce?
Klasa ojelu (tak to siê chyba nazywa?) ta sama - 10w40. Silnik w osobówce - 1.9sdi.

10w40 to tylko lepkosc i z klasa nie ma nic wspolnego! klase okresla m.in specyfikacja API ktora dla silnika diesla ma symbol C i druga litera im wyzej w alfabecie tym lepsza klasa. jesli wiec producent u ciebie zaleca np.API CD a delvac ma np.API CD lub API CF(tego nie wiem..zgaduje) i lepkosc tez ma zalecana to smialo mozesz zalac - a cala reszta to generalnie wsadz w marketing!
PS> w ciezarowkach mozna robic wieksze przebiegi bo tam zadko nastepuje rozruch na zimno - poprostu silnik wiekszosc czasu pracuje, nie ma rozruchow na sucho, czestej pracy na wzbogaconej mieszance itp,itd - stad dluza zywotnosc oleju.

pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)

Data: 2011-04-15 20:16:14
Autor: MarcinJM
Olej Mobil Delvac w osob�wce?
W dniu 2011-04-15 19:48, ..:maniek:.. pisze:
> [...]

na sucho, czestej pracy na wzbogaconej mieszance itp,itd - stad dluza

Wzbogacona mieszanka w dieslu... ciekawe

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-04-15 22:02:57
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Olej Mobil Delvac w osob�wce?
W dniu 2011-04-15 20:16, MarcinJM pisze:

Wzbogacona mieszanka w dieslu... ciekawe

Wzbogacona opałem, kwasem do jego odbarwienia... ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-04-16 17:52:51
Autor: pm
Olej Mobil Delvac w osob�wce?

Wzbogacona mieszanka w dieslu... ciekawe

Wzbogacona opałem, kwasem do jego odbarwienia... ;)

a samo słowo "mieszanka" nie kłuje?
bo powinno
bardziej niż "wzbogacona"

jak już tak się mądrzymy wspólnie.

Data: 2011-04-30 22:31:30
Autor: ąćęłńóśźż
Olej Mobil Delvac w osob�wce?
To wytłumacz nam, dlaczego zimny silnik wysokoprężny pali więcej.

-- -- -