Olej Panolin - ktoś stosuje?

Data: 2011-04-11 09:22:11
Autor: Grzegorz
Olej Panolin - ktoś stosuje?
Cześć,

Dotychczas stosowałem Mobil super X1 10W40, teraz kumpel mi polecił
hurtownię części do japońców (http://www.profesmotor.com) i się
zastanawiam czy oprócz filtrów powietrza i oleju nie kupić 4L tego
wynalazku. Ktoś stosuje i może polecić ?

Używam od 0,6 mln km - moim zdaniem najlepszy ! Najlepiej z beczki, w sprawdzonym sklepie, np. Katowice na Warszawskiej.

Teraz jeżdżę na syntetyku, w starym 0,33 mln km Scoirpio Cosworth. Trochę się poci, ale od wymiany do wymiany nie dolewam.

pzdrw.
--
Grzegorz

Olej Panolin - ktoś stosuje?