Olej Schimano to hamulców - jak kupić tanio 6 zł za 50 ml

Data: 2011-06-03 18:57:32
Autor: Miśkow
Olej Schimano to hamulców - jak kupić tanio 6 zł za 50 ml
W Niemczech bez trudu można kupić olej Shimano w bańkach litrowych po 17-20 € i oczywiście 50 ml w cenie ok 10-14 €. W Polsce nikt tego chyba nie sprzedaje. Jeżeli macie ochotę to można się umówić w 10 osób i kupić jedną bańkę.

Link do sklepu z olejem:

http://www.bike-mailorder.de/shop/MTB/Brakes/Brake-Spareparts/Shimano-Mineral-Oil-for-disc-brakes::14086.html

Koszt wysyłki do polski 10 Euro. Wychodzi po 6 zł za 50 ml. Skończą się wątpliwości czy kupować olej mineralny do Citroena i czy uszczelka nie puści. Jeżeli ktoś ma jakieś pytania jak kupić zapraszam na Priva.

Pozdrawiam Mariusz

Data: 2011-06-03 20:17:34
Autor: Dominik Mirowski
Olej Schimano to hamulców - jak kupić tanio 6 zł za 50 ml
Miśkow wyklepał(a) :

[...]

Nie ma wątpliwości - leje się LHM-a po 25 zł za litr i hamulce są jak żleta (pod warunkiem, że serwisant nie nalał sobie wcześniej izotonika ;) i ma pojęcie o tym co robi.
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-06-03 20:42:22
Autor: kamil/Endurorider.pl
Olej Schimano to hamulców - jak kupić tanio 6 zł za 50 ml

Użytkownik "Dominik Mirowski" <spam.trap@ipv4.pl> napisał w wiadomości news:isb8gf$l1p$1opal.futuro.pl...
Miśkow wyklepał(a) :

[...]

Skoro znowu jedziemy z tematem olej shimano vs. lhm to nie omieszkam wyrazić mojego negatywnego stosunku do lhma. Mi bardziej pasuje oryginał.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-06-04 18:01:35
Autor: Leszek 'QSi' Pasoñ
Olej Schimano to hamulców - jak kupiæ tani o 6 z³ za 50 ml
Dnia 03-06-2011 o 20:42:22 kamil/Endurorider.pl <flySteX@gaozefta.lp>  napisa³(a):

Skoro znowu jedziemy z tematem olej shimano vs. lhm to nie omieszkam  wyraziæ mojego negatywnego stosunku do lhma. Mi bardziej pasuje orygina³.

a mi w ogóle nie pasuje olej w hamulcach. O!

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do £±cka http://www.lacko.pl/

Data: 2011-06-04 17:42:40
Autor: Jan Srzednicki
On 2011-06-04, Leszek 'QSi' Pasoń wrote:
Dnia 03-06-2011 o 20:42:22 kamil/Endurorider.pl <flySteX@gaozefta.lp>  napisaÅ‚(a):

Skoro znowu jedziemy z tematem olej shimano vs. lhm to nie omieszkam  wyrazić mojego negatywnego stosunku do lhma. Mi bardziej pasuje oryginaÅ‚.

a mi w ogóle nie pasuje olej w hamulcach. O!

Spróbuj mleko sojowe. Polecam!

Data: 2011-06-06 09:37:07
Autor: Leszek 'QSi' Pasoñ
Olej Schimano to hamulców - jak kupiæ tani o 6 z³ za 50 ml
Dnia 04-06-2011 o 19:42:40 Jan Srzednicki  <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisa³(a):

Spróbuj mleko sojowe. Polecam!

mleko sojowe w hamulcach? przecie¿ to bez sensu.
chyba ¿e mleko do picia. to tak, probowalem nawet.