Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Olej do 2T

Olej do 2T

Data: 2013-12-04 15:50:07
Autor: maverik
Olej do 2T
tak bez cytatu, bo nie w temacie, ale zalewaj tylko tym, jeśli chcesz aby długo jeździło
http://www.quakerstate.com/#/products/small-engine-lubricants/universal-2-cycle-engine-oil

Data: 2013-12-04 14:53:59
Autor: AZ
Olej do 2T
On 2013-12-04, maverik <biuro_aerograf@o2.pl> wrote:
tak bez cytatu, bo nie w temacie, ale zalewaj tylko tym, jeśli chcesz aby długo jeździło
http://www.quakerstate.com/#/products/small-engine-lubricants/universal-2-cycle-engine-oil
Pytanie czy koszt zakupu + import tego oleju przez powiedzmy 25 kkm nie
przekroczy ceny remontu (tlok, cylinder, wal).

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-12-04 16:28:38
Autor: maverik
Olej do 2T

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:l7nfm7$e0v$2node2.news.atman.pl...
On 2013-12-04, maverik <biuro_aerograf@o2.pl> wrote:
tak bez cytatu, bo nie w temacie, ale zalewaj tylko tym, jeśli chcesz aby
długo jeździło
http://www.quakerstate.com/#/products/small-engine-lubricants/universal-2-cycle-engine-oil

Pytanie czy koszt zakupu + import tego oleju przez powiedzmy 25 kkm nie
przekroczy ceny remontu (tlok, cylinder, wal).

gdy jeździłem 2t był dostępny w pl, nawet na stacjach bp, ale jakość nieporównywalna do motuli itp

Data: 2013-12-05 07:16:36
Autor: Piotr Klimek
Olej do 2T
Dnia (Wed, 4 Dec 2013 16:28:38 +0100) ktos podajacy sie za maverik
wyklawiaturowal co nastepuje:

tak bez cytatu, bo nie w temacie, ale zalewaj tylko tym, jeśli chcesz aby
długo jeździło
http://www.quakerstate.com/#/products/small-engine-lubricants/universal-2-cycle-engine-oil

Pytanie czy koszt zakupu + import tego oleju przez powiedzmy 25 kkm nie
przekroczy ceny remontu (tlok, cylinder, wal).

gdy jeździłem 2t był dostępny w pl, nawet na stacjach bp, ale jakość nieporównywalna do motuli itp

Zawsze mnie ciekawi w jaki sposób w warunkach domowych porównuje się oleje
między sobą. Miałeś dwa identyczne silniki, jeździłeś na dwóch różnych
olejach i po przejechaniu 10kkm rozebrałeś je żeby zmierzyć zużycie?

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2013-12-09 21:18:09
Autor: maverik
Olej do 2T

Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości

Zawsze mnie ciekawi w jaki sposób w warunkach domowych porównuje się oleje
między sobą. Miałeś dwa identyczne silniki, jeździłeś na dwóch różnych
olejach i po przejechaniu 10kkm rozebrałeś je żeby zmierzyć zużycie?

a ile przejechał 2t że się tak mądrzy?

Data: 2013-12-10 08:47:09
Autor: Piotr Klimek
Olej do 2T
Dnia (Mon, 9 Dec 2013 21:18:09 +0100) ktos podajacy sie za maverik
wyklawiaturowal co nastepuje:

Zawsze mnie ciekawi w jaki sposób w warunkach domowych porównuje się oleje
między sobą. Miałeś dwa identyczne silniki, jeździłeś na dwóch różnych
olejach i po przejechaniu 10kkm rozebrałeś je żeby zmierzyć zużycie?

a ile przejechał 2t że się tak mądrzy?

Dwa remonty :)


--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2013-12-12 12:18:30
Autor: maverik
Olej do 2T
Dwa remonty :)

no tak, na tym quejkerstejt po prostu silnik inaczej pracuje, a i jak mialem yamahe rd to miala juz z 40 kkm na nominale i nic jej nie bolalo

pozdr.

Data: 2013-12-05 08:55:07
Autor: Iglo
Olej do 2T
Dnia Wed, 4 Dec 2013 14:53:59 +0000 (UTC), AZ napisał(a):


Pytanie czy koszt zakupu + import tego oleju przez powiedzmy 25 kkm nie
przekroczy ceny remontu (tlok, cylinder, wal).

Remont 50ccm LC Piaggio na rozsądnych częściach to poniżej 700zł. Nie mało
mając na uwadze wartość sprzęta, ale i tragedii nie ma.

Olej do 2T

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona