Olej do Tico

Data: 2010-02-01 13:24:01
Autor: krzyss
Olej do Tico
zho pisze:

Witam,
Mialem niedawno wypadek moim cieniaskiem, teraz bujam sie Tico '98, ktore nabylem droga zakupu. Poprzedni wlasciciel twierdzi ze lal Castrol syntetyczny.
Patrzac na przebieg 213 000 km troche boje sie lac syntetyk?
Jakie oleje stosuje sie w tego typu wynalazkach? Czyli co wlac przy wymianie, ewentualnie jak sprawdzic prawdomownosc poprzedniego wlasciciela? Wiem ze to cud ze to jezdzi ale co zrobic.

Nie kombinowac i lac taki sam, a jak sie boisz to nalej jakies 10w40.
Ogolnie te silniki jak o nie dbano i wymieniano olej to robia i do 400kkm to w sumie wdzieczne autko, tyle ze troche slabe przy jakiejs kolizji...

--
**** krzyss vel Qkill ****

Data: 2010-02-02 12:34:35
Autor: kogutek
Olej do Tico
zho pisze:
> [...]

Ogolnie te silniki jak o nie dbano i wymieniano olej to robia i do 400kkm to w sumie wdzieczne autko, tyle ze troche slabe przy jakiejs kolizji...

Jasne że robią po 400 tysięcy. W marzeniach sennych i na imieninach u cioci.
Zrobili malutki miejski samochodzik o przewidywanej żywotności 5 do 7 lat z
silnikiem wytrzymującym 400 tysięcy.  --

Olej do Tico