Olej do Tico

Data: 2010-02-01 22:48:59
Autor: BUNIEK
Olej do Tico
Witam,
Mialem niedawno wypadek moim cieniaskiem, teraz bujam sie Tico '98, ktore nabylem droga zakupu. Poprzedni wlasciciel twierdzi ze lal Castrol syntetyczny.
Patrzac na przebieg 213 000 km troche boje sie lac syntetyk?
Jakie oleje stosuje sie w tego typu wynalazkach? Czyli co wlac przy wymianie, ewentualnie jak sprawdzic prawdomownosc poprzedniego wlasciciela? Wiem ze to cud ze to jezdzi ale co zrobic.

Spoko ja lalem do swojego Mobil1 5W50 i bylo oki :) nie bral i fruwal to jest silnik nie do zajechania(zepsuc sie da) byle by mial wode i oliwe i bedzie fruwal.

Buniek

Olej do Tico