Olej dolano do plynu wspomagania

Data: 2010-11-01 09:52:25
Autor: amir
Olej dolano do plynu wspomagania
Pozyczylem auto, i pewnien mlodzieniec zamiast dolac olej do silnika
to doal 4 nakretki do zbiorniczka wspomagania

pomylil sie choc nie wiem jak to mozliwe bylo

jaki moze byc efekt, narazie nic sie nie dzieje, czy trzeba plyn wspomagania wymienic?

dzieki pozdrawiam

Data: 2010-11-01 09:52:58
Autor: amir
> [...]

pomylil sie choc nie wiem jak to mozliwe bylo

jaki moze byc efekt, narazie nic sie nie dzieje, czy trzeba plyn wspomagania wymienic?

auto to ford transit 92rok

Data: 2010-11-01 10:03:52
Autor: J.F.
On Mon, 1 Nov 2010 09:52:25 +0100,  amir wrote:
jaki moze byc efekt, narazie nic sie nie dzieje, czy trzeba plyn wspomagania wymienic?

Ja bym zmienil. Cholera wie z czego jest oryginalny plyn i jak
uszczelki zareaguja na zwykly olej - ale chcesz ryzykowac maglownice
za cene butelki plynu ? Tylko popatrzec jak to zrobic zeby mozliwie caly wymienic - moze na
dwa razy ? J.

Data: 2010-11-01 10:33:13
Autor: Maciek
Olej dolano do plynu wspomagania
Ja bym zmienil. Cholera wie z czego jest oryginalny plyn i jak
uszczelki zareaguja na zwykly olej - ale chcesz ryzykowac maglownice
za cene butelki plynu ?

Ten niewiadomy plyn to olej do skrzyn biegow automatycznych (w starym escorcie mialem wymiane na ELFa czerwonego).
Osobiscie to bym to olal, 4 nakretki to niewiele, pewnie ladnie sie juz wymieszaly.

Maciek

Data: 2010-11-01 13:26:10
Autor: emes
Olej dolano do plynu wspomagania

Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:hf0tc6t23hm3db6f19rm3f3vkr79nigo3q@4ax.com...
[...]

FORD TRANSIT z 92 roku czlowieku ! Ty chyba nie jezdziles bez plynu do wspomagania albo na przepracowanym hipolu! W tym samochodzie jak nalejesz ludwika to bedzie pracowalo i g... mu bedzie, maglownicy zreszta tez.

Data: 2010-11-01 14:07:07
Autor: J.F.
On Mon, 1 Nov 2010 13:26:10 +0100,  emes wrote:
[...]

Ja tam wiem ze gumie weglowodory szkodza, ale olejoodpornej nie.
A uszczelki zapewne sa z gumy. Tylko pytanie czy olejoodpornej czy nie ..

J.

Data: 2010-11-02 11:55:30
Autor: komar
W dniu 2010-11-01 14:07, J.F. pisze:
[...]

skoro normalnie leje siÄ™ tam olej to raczej sÄ… odporne. chyba ĹĽe bestie sÄ… tak mÄ…dre, ĹĽe odrĂłzniajÄ… ATF od oleju silnikowego...

Data: 2010-11-01 11:54:24
Autor: MarcinJM
W dniu 2010-11-01 09:52, amir pisze:
[...]

Jesli tylko taka ilosc to olac.