Olej na oponie...

Data: 2011-04-06 10:41:09
Autor: J.F.
Olej na oponie...
Użytkownik "jedrus" <jedrus@wytnij.btx.pl> napisał w
...od wewnatrz (prawy przod) ale zbiorniczek z plynem hamulcowym jest pelny.
Kiepsko stanÄ…len na osiedlowym, bo teraz jestem przyblokowany a "dziob" mojego Espero jest nad bruzda trawnika ale gdy na maksa skrece kola widze ze opona od wewnatrz jest mokra.

Jak cieknie to musi ubywac.

Olej z silnika, plyn chlodniczy, do spryskiwaczy, olej ze skrzyni, plyn hamulcowy, olej z amortyzatora, plyn ze wspomagania, albo smar z przegubu.
No ewentualnie jeszcze olej z klimy, i chyba wiecej plynow w samochodzie nie ma.

J.

Data: 2011-04-06 10:46:54
Autor: LEPEK
Olej na oponie...
W dniu 2011-04-06 10:41, J.F. pisze:
 i chyba wiecej plynow w samochodzie
nie ma.

....paliwo ;)

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaĹ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-04-06 11:00:44
Autor: jedrus
Olej na oponie...
[...]

Odpowiem tez Albercikowi coby nie generowc postow.
Jezeli to olej silnikowy (korek przecieka od zawsze), to czy mozliwy jest efekt sprayu na asfalcie? To samo pytanie dot. oleju skrzyni biegu. Zbiorniczek z plynem hamulcowym jest pelny a z chlodnicy mialby kolor niebieski. Klimy nie mam. Dokladniej zobacze jak odblokuja mi parking bo teraz "podglad" po manewrach kolem kierownicy. Urok osiedlowych parkingow.
Fakt, musi to byc cos pod cisnieniem. Silnik albo jednak chlodnica.
W skrzyni chyba nie ma cisnienia.

--
jedrus
Dopisz siÄ™ -- >> http://wolyn.btx.pl/do-posa-marka-rzsy.html

Data: 2011-04-06 11:31:18
Autor: J.F.
Olej na oponie...
Użytkownik "jedrus" <jedrus@wytnij.btx.pl> napisał w
Jezeli to olej silnikowy (korek przecieka od zawsze), to czy mozliwy jest efekt sprayu na asfalcie?

Nie korek - jesli masz silnik ustawiony poprzecznie i poszedl siemering na wale, to moze chlapac w poblizu kola.
Wiekszosc silnikow ma tez pompe oleju w poblizu, a tam sa uszczelki, byc moze przewody itp.
No i sam pasek rozrzadu moze miec jakies ciekawe rozwiazania - napinacz olejowy, albo lancuch smarowany.

Choc w sumie z korka czy pokrywy klawiatury tez moze splywac i bryzgac.

To samo pytanie dot. oleju skrzyni biegu.

To samo - jak pojdzie uszczelniacz poloski to bedzie chlapalo .. no,  troche dalej od kola.

Fakt, musi to byc cos pod cisnieniem. Silnik albo jednak chlodnica.

Zobacz na zbiornik wyrownawczy - on czesto gdzies z boku i ma tam awaryjny wyplyw plynu.

J.

Olej na oponie...