Olej półsyntetyczny do starego diesla

Data: 2012-12-11 21:29:37
Autor: X-Man
Olej półsyntetyczny do starego diesla
"xbartx" <bart@hashzero.net> wrote in message news:ka8649$ufa$1node2.news.atman.pl...
Pacjent to Nissan Almera, który za rok będzie pełnoletni. Zwykły diesel
2.0. Do tej pory olej lałem mineralny. Różnie ale głównie żółty shell,
jakiś castrol się zdarzył i orlen ostatnio. Przeczytałem, że na zimę
dobrze jest wlać półsyntetyk, bo mniej gęstnieje na mrozie a właśnie mi
się zbliża wymiana oleju. Z auta wycieków najmniejszych nie ma i oleju
nie bierze. Warto w takim wypadku przechodzić na półsyntetyk? Jeżeli tak
to można jakieś sugestię jaki?

ja w 1.9TDI z przbiegiem prawie 300kkm przeszedłem z Castrola mineralnego na full syntetyk (po podniesieniu mocy z 90 na 165KM) i jak na razie jeżdzę bez większych problemów a 2 wymiany już mam za sobą więc nie przejmowałbym się tylko zmieniał na lepszy i juz.

Pzdr
Piotrek

Olej półsyntetyczny do starego diesla