Olej sie leje z amortyzatora

Data: 2010-09-03 06:51:30
Autor: amos
Olej sie leje z amortyzatora
Hej!
domyslam sie, ze wystarczy wymiana simmeringu i oleju. Dobrze mysle?
Czy simmeringi zmieniac od razu w obydwoch amorach? Moto to duzy
Hornet po 18 tys.

Olej rozumiem, ze bezwzglednie w obydwoch.

Gdzie tanio i dobrze zrobie to w 100-licy, najchetniej w okolicy
Zoliborza?
Czy ktos mial do czynienia z serwisem Uhma Bike na Wólczyńskiej?

--
amos

Data: 2010-09-03 17:12:06
Autor: Ivam
Użytkownik "amos" <gwojciula@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:a0d578dc-27b0-4829-a8b2-167f038b7e9e@v35g2000prn.googlegroups.com...
domyslam sie, ze wystarczy wymiana simmeringu i oleju. Dobrze mysle?

Dobrze.

Czy simmeringi zmieniac od razu w obydwoch amorach?

Ja tak robie - szkoda mi roboty, zeby wymienic jeden a drugi np. za miesiac. Jednak zadnych innych przeciwwskazan do wymiany tylko jednego nie widze.

Olej rozumiem, ze bezwzglednie w obydwoch.

Tak.

--
pzdr:
Ivam