Olej silnikowy LOTOS z przeceny - kilka pytan

Data: 2009-09-14 14:50:46
Autor: ±ćęłń󶼿
Olej silnikowy LOTOS z przeceny - kilka pytan
Przeczytaj parametry w rodzaju B3/B4 (nie wiem, co tam wymyslili dla Twojego konkretnego silnika) i jesli się zgadzaj±, będzie OK.
JaC
PS. Sam bym kupił - ale z kolei trafiłem okazyjnie 65zł za 5l syntetyczny 0W/30 i na zimę będzie jak znalazł ;-))

-- -- -

I czy sam olej LOTOS jest olejem dobrym dla tego silnika (2,2dCi)?

Olej silnikowy LOTOS z przeceny - kilka pytan