Olej w skrzyni a spalanie .Pajero Pinin MPI

Data: 2017-12-18 14:43:16
Autor: Maciej Prus
Olej w skrzyni a spalanie .Pajero Pinin MPI
Padła mi skrzynia , więc kupiłem  używaną skrzynie z reduktorem .  Mechanik wymienił oleje (80 w 90) i poduszki i wszystko niby ok ale . Po odpaleniu na wciśniętym sprzęgle i wrzuconym luzie gdy puszczam sprzęgło auto rusza lekko do przodu  kilkanaście centymetrów , poza tym wolniej się toczy . Drugie zdziwienie przy tankowaniu gazu . Do tej pory na zbiorniku 33 l  przejeżdżałem około 300 km  , teraz wyszło mi 265 km . Przypuszczam co może być przyczyną  , ale chciałbym zasięgnąć  waszej  opinii . Pozdrawiam Maciek

Data: 2017-12-18 14:56:23
Autor: Zenek Kapelinder
Olej w skrzyni a spalanie .Pajero Pinin MPI
Trzeba bylo stara naprawiac.

Data: 2017-12-19 02:07:23
Autor: Maciej Prus
W dniu poniedziałek, 18 grudnia 2017 23:56:26 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Trzeba bylo stara naprawiac.

Chciał , chciał starą naprawić ale w ŚCNS w Suchedniowie fachowcy orzekli że jest to baaaardzo nie opłacalne .

Data: 2017-12-19 07:03:39
Autor: Zenek Kapelinder
Olej w skrzyni a spalanie .Pajero Pinin MPI
To teraz z dwoch jedna moga zrobic jak by sie okazalo ze druga uwalona. Chociaz mozesz jeszcze dwie kupic zeby wyczerpac limit do trzech razy.... .

Data: 2017-12-19 16:25:27
Autor: J.F.
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1cc3b92d-e704-4e5e-9bf1-582d7ef7f987@googlegroups.com...
To teraz z dwoch jedna moga zrobic jak by sie okazalo ze druga uwalona. Chociaz mozesz jeszcze dwie kupic zeby wyczerpac limit do trzech razy.... .

A adres fachowca, ktory naprawi za sensowne pieniadze dasz ?

Bo inaczej to puste gadanie :-)

P.S. Spalanie moze wynikac z tego, ze to jakis inny model skrzyni, o innym przelozeniu i teraz przeklamuje i predkosciomierz i drogomierz.

J.

Data: 2017-12-19 08:10:53
Autor: Zenek Kapelinder
Olej w skrzyni a spalanie .Pajero Pinin MPI
Oczywiscie ze dam adres fachowca ktory naprawi za sensowne dla siebie pieniadze.

Data: 2017-12-20 08:12:55
Autor: Maciek
Dnia Mon, 18 Dec 2017 14:43:16 -0800 (PST), Maciej Prus napisał(a):

[...]

Zapytaj na forum4x4.pl, tam nie ma Zenków "powiem, choć nie wiem"
Kapelinderów vel Kogutków. A tematy mają obcykane.

Nie wiem skąd jesteś, ale mogę Ci polecić serwis w Krakowie.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Olej w skrzyni a spalanie .Pajero Pinin MPI