Olej z p³ynem

Data: 2016-02-18 21:59:38
Autor: ToMasz
Olej z p³ynem
W dniu 18.02.2016 o 19:20, ZbigD pisze:
Syn mia³ dolaæ olej do silnika ale pomyli³ butelki i wla³... pó³ litra p³ynu do ch³odnic :(
Do najbli¿szego mechanika mam ok. 1 km, dam radê dojechaæ bez powa¿nych uszkodzeñ? Silnik to 1,4TDI VW.
Wiem, ¿e wiêkszo¶æ trolli ta sytuacja rozbawi (mi do ¶miech nie jest), ale liczê na konstruktywne rady.

wpompuj, wlej nowy. wy¶lij syna na obchód ¶mietników w poszukiwaniu wiaderka po ¶ledziach/farbie, albo wiekliego s³oja, albo cokolwiek co ma wystarczaj±co sztywne ¶cianki i parê litrów pojemno¶ci. do deklika wê¿yk, tak aby siêga³ dna i do tego samego deklika odkurzacz. drugi koniec wê¿yka przez "bagnet" do miski olejowej i wysysaj odkurzaczem. tylko kup najgrubszy wê¿yk jaki wejdzie
ToMasz

Data: 2016-02-20 21:48:52
Autor: Tomasz Pyra
Olej z p³ynem
Dnia Thu, 18 Feb 2016 21:59:38 +0100, ToMasz napisa³(a):

[...]

Obawiam siê, ¿e szybciej bêdzie ten 1km przepchn±æ ;)

Olej z p³ynem