Oleje Midland

Data: 2009-04-30 13:22:35
Autor: RBprv
Oleje Midland
Jakie macie opinie o nich. W sklepie sprzedawca je zachwala, mówi że mobil na którym jeździłem to teraz jest podrabiany. Chodzi o 10W40. Najwyraźniej coś w tym jest bo wcześniej miałem lotos i było ok później zmieniłem na mobil i zaczeło go ubywać między wymianami.

Data: 2009-04-30 11:44:25
Autor: wk
Oleje Midland
RBprv <xp@op.pl> napisał(a):
[...]

Odpiszę Ci tak, bo nie lubię dyskusji o olejach i każdy zacznie zaraz swoje.
Mam Subaru Forester z turbiną, benzyna, olej Midland Avanza 15W40 syntetyk,
przebieg 200 000 km i zero ubytków. W krajach skandynawskich na ten olej
Subaru daje gwarancję dla silnika dla 400 000 km. Jestem mega zadowolony i
olej w dodatku jest tani.

Pozdr.
WK

Data: 2009-04-30 12:04:22
Autor: wk
Oleje Midland
RBprv <xp@op.pl> napisał(a): > Jakie macie opinie o nich. W sklepie sprzedawca je zachwala, mówi że > mobil na którym jeździłem to teraz jest podrabiany. Chodzi o 10W40. > Najwyraźniej coś w tym jest bo wcześniej miałem lotos i było ok później > zmieniłem na mobil i zaczeło go ubywać między wymianami.

Sorki, miało być 5W40 :-)

Data: 2009-04-30 13:52:31
Autor: krzysiek82
Oleje Midland
RBprv pisze:
Chodzi o 10W40.

Nie określiłeś dokładnie czy to syntetyk, czy może półsyntetyk? Ja od lat leje mobil 10w40 4l 56zł i nie mam żadnych zastrzeżeń, natomiast słyszałem o midlandzie opinię, że nie jest zły ludzie to leją i wszystko jest ok, ważne żeby parametry zgadzały się z tymi które zaleca producent silnika wtedy marka przestaje mieć większe znaczenie. A to że kupisz sobie droższy olej ma wpływ ale tylko i wyłącznie na samopoczucie właściciela.

--
krzysiek82

Data: 2009-04-30 14:47:35
Autor: RBprv
Oleje Midland
krzysiek82 napisał(a):
RBprv pisze:
Chodzi o 10W40.

Nie określiłeś dokładnie czy to syntetyk, czy może półsyntetyk? Ja od

półsyntetyk

[...]

Ja mam niestety złe samopoczucie po droższym mobilu z powodu ubytków. Wcześniej był tani lotos i nie było ubytków.

Data: 2009-04-30 15:40:02
Autor: MarcinJM
Oleje Midland
RBprv pisze:
Ja mam niestety złe samopoczucie po droższym mobilu z powodu ubytków. Wcześniej był tani lotos i nie było ubytków.

Zmien stomatologa.

MarcinJM

Data: 2009-05-01 12:02:57
Autor: bratPit
Oleje Midland

Jakie macie opinie o nich. W sklepie sprzedawca je zachwala, mówi że mobil na którym jeździłem to teraz jest podrabiany

jak słyszę takie hasła od sprzedawcy to wychodzę ze sklepu,
no chyba że mówi o szczerze o tym co sam ma na półce to szacunek dla gościa,
brat

Data: 2009-05-02 20:02:52
Autor: Bartek
Oleje Midland
Użytkownik "RBprv" <xp@op.pl> napisał w wiadomości news:gtc1lt$dvc$1inews.gazeta.pl...
[...]

to że ubywa nie świadczy że coś jest oryginalne czy nie, a sprzedawcy często chwala to co im wiekszy zysk przynsi,
ale ja midlanda kupuje, i polecam.
w moim shrotvagenie;) 1.6D z przebiegiem [licznikowym]= 261000 leje ten olej od 20 kkm, 10w40, semisyyntetyk, i wszystko jest ok, cena jest ok, wiec twierdze że jest ok;)

--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] GOLF II 1.6D "żywa czerwień:)"

Data: 2009-05-03 20:40:15
Autor: MarcinJM
Oleje Midland
Bartek pisze:
ale ja midlanda kupuje, i polecam.

Polecasz poniewaz: .................

MarcinJM

Data: 2009-05-04 13:12:02
Autor: Bartek
Oleje Midland
Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości
Bartek pisze:
ale ja midlanda kupuje, i polecam.

Polecasz poniewaz: .................

"poniewaz" sprawdzil sie ten olej w moim prymitywnym,starym, glosnym, klekocie;)

polecanie oleju, przez osobe ktora nie moze go testowac laboratoryjnie,
to zawsze subiektywne wrazenia...

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2009-05-06 08:37:54
Autor: MarcinJM
Oleje Midland
Bartek pisze:
ale ja midlanda kupuje, i polecam.

Polecasz poniewaz: .................

"poniewaz" sprawdzil sie ten olej w moim prymitywnym,starym, glosnym, klekocie;)

Znaczy sie co? Ze sie silnik nie zatarl?

polecanie oleju, przez osobe ktora nie moze go testowac laboratoryjnie,
to zawsze subiektywne wrazenia...

bo poza obiegowymi opiniami to jest zwykle bredzenie.
A juz jak slysze: bo sie silnik lepiej wkreca i ma wiekszego kopa to tylko siasc i plakac.
:)

MarcinJM

Oleje Midland