Olejniczak rozpoczyna kampanię

Data: 2010-10-05 17:36:27
Autor: u2
Olejniczak rozpoczyna kampanię
.... akurat lubię tego polityka. Jest przynajmniej autentyczny :

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,8465088,Olejniczak_rozpoczyna_kampanie__Co_obiecal_warszawiakom_.html

"Kocha Warszawę. Jeśli wygra, będzie ciężko pracował, ale ma też wizję
wspólnej zabawy z tysiącami warszawiaków. Wojciech Olejniczak, kandydat
SLD na prezydenta stolicy, rozpoczął wczoraj kampanię.

Blisko 200 aktywistów SLD i sympatyków tej partii zjechało do centrum
multimedialnego przy Foksal. Witały ich hostessy na obcasach i w
czerwonych koszulkach z nazwiskiem kandydata. Działacze trzymali tablice
w barwach narodowych z napisem: "Wojciech Olejniczak. Głosuj!". Aby
podkreślić światowość kandydata, salę wypełniły ulotki ze zdjęciem
Olejniczaka. Z awersu można było się dowiedzieć, że jest doktorem,
posłem do Parlamentu Europejskiego. Rewers zawierał zestaw przydatnych
zwrotów po niemiecku. Można było się dowiedzieć, że niemieckie "ja" to
po polsku "tak", zaś "nein" znaczy "nie". Był też zwrot "Ich komme aus
Polen" - jestem z Polski."

Data: 2010-10-05 18:16:37
Autor: awe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cab45fd$0$21001$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
juz go TVN skompromitowal pokazujac jak gada po angielsku. to bylo tragiczne
awe

Data: 2010-10-05 18:13:54
Autor: u2
W dniu 2010-10-05 18:16, awe pisze:
juz go TVN skompromitowal pokazujac jak gada po angielsku. to bylo tragiczne

Przynajmniej się starał. :)

Data: 2010-10-06 10:50:47
Autor: awe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cab4ec4$0$27045$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-05 18:16, awe pisze:
juz go TVN skompromitowal pokazujac jak gada po angielsku. to bylo tragiczne

Przynajmniej się starał. :)
-- -- -- -- -- -- -- -
no tak ale ten gosciu wyraznie nie ma talentu lignwistycznego.
awe

Data: 2010-10-06 10:47:54
Autor: u2
W dniu 2010-10-06 10:50, awe pisze:
no tak ale ten gosciu wyraznie nie ma talentu lignwistycznego.

Co wymagasz od chłopaka ze wsi.

Data: 2010-10-06 13:29:48
Autor: awe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cac37be$0$21005$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-06 10:50, awe pisze:
no tak ale ten gosciu wyraznie nie ma talentu lignwistycznego.

Co wymagasz od chłopaka ze wsi.
-- -- -- -- -
podobno to pedzio
awe

Data: 2010-10-06 13:48:02
Autor: Zahir

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8hma9$dip$1news.onet.pl...

[...]

Człowieku, ty się walnij w ten łeb! Jak możesz być tak prymitywny!? Zachowujesz się jak szczyl. Nudzisz się na tej recepcji?

--

Zahir

Data: 2010-10-06 14:07:16
Autor: awe

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4cac61ee$0$27036$65785112news.neostrada.pl...

[...]

idz pogadaj sobie z psami na smietniku a mi tu dupy nie zawracaj a olejniczak to z tego co o nim czytalem pedzio mowiacy w parlamencie europejskim angielszczyzna na poziomie czarnucha z dzungli. ten gnoj bez kompetencji okrada nas na niezla kase
awe
awe

Data: 2010-10-06 14:12:03
Autor: u2
Olejniczak rozpoczyna kampanię
W dniu 2010-10-06 13:29, awe pisze:

podobno to pedzio

U nich, lewackich Żydów ze wsi, to jest modne tak wspierać gejostwo. Ale
Olejniczak ma zwykła rodzinkę.

Podobnie dilerzy nie ćpają tego szajsu, którym dilują ;)

Olejniczak rozpoczyna kampanię