Olejnik 艣mieje si臋 z Lisa na Facebooku

Data: 2012-05-22 00:36:08
Autor: Przemys艂aw W
Olejnik 艣mieje si臋 z Lisa na Facebooku

Monika Olejnik 艣mieje si臋 z Tomasza Lisa na Facebooku. "Redaktor Naczelny odkry艂, 偶e..."

W dzisiejszym "Newsweeku" tematem numeru jest polski antysemityzm. Na ok艂adce pisma znale藕li si臋 Jezus i Maryja z gwiazdami Dawida na piersi, a Tomasz Lis napisa艂 we wst臋pniaku:

Okazuje si臋, 偶e w kraju, kt贸rego kr贸low膮 jest 呕yd贸wka i w kt贸rym dos艂ownie przed chwil膮 pr贸bowano intronizowa膰 na kr贸la 呕yda, antysemityzm i nienawi艣膰 mog膮 trzyma膰 si臋 dobrze.

Monika Olejnik skomentowa艂a sarkastycznie to "odkrycie" Lisa na swoim fanpage'u:

http://www.youtube.com/watch?v=z6SJ6FopJJM&feature=related

Przemek
--

"G艂贸wn膮 motywacj膮 mojej aktywno艣ci publicznej by艂a potrzeba w艂adzy
i 偶膮dza popularno艣ci. Ta druga by艂a nawet silniejsza od pierwszej,

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15鈥16 pa藕dziernika 2005

Data: 2012-05-22 09:58:00
Autor: Neko
Olejnik 艣mieje si臋 z Lisa na Facebooku
U偶ytkownik "Przemys艂aw W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisa艂

W dzisiejszym "Newsweeku" tematem numeru jest polski antysemityzm. Na ok艂adce pisma znale藕li si臋 Jezus i Maryja z gwiazdami Dawida na piersi, a Tomasz Lis napisa艂 we wst臋pniaku:

Niech Lis przyczepi sie lepiej Niemcow (nie nazist贸w, ale NIEMC脫W)
i sprawdzi skad przyby艂 antysemityzm.

Jakos nie zauwazylem ani w historii ani w terazniejszosci Polski wielkiego
antysemityzmu.

Akurat Polska (II Rzeczpospolita) to byla dobra ziemia dla 呕yd贸w. Dziesiatki
lat zylismy obok siebie jak rowni z rownym.
Pomijajac nieliczne wypadki dokonywane przez debili
i bandytow, Polska byla krajem TOLERANCYJNYM w stosunku do Zydow

I nadal uwazam ze jest TOLERANCYJNYM.

Wkladanie nam w usta, ze jestemsy ANTYSEMITAMI to DRANSTWO
SKURWYSY艃STWO  i zwyczajne POD艁E 艁GARSTWO.

Wstyd mi za Lisa... W jakiej lidze on gra? Dla kogo sa te teksty?

Data: 2012-05-22 10:22:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Olejnik 艣mieje si臋 z Lisa na Facebooku

U偶ytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4fbb470f$0$1296$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W okresie mi臋dzywojennym my艣my ich bardzo kochali, czego dowodem by艂y np. "getta 艂awkowe" itp. To 艣wiadczy艂o o naszej tolerancji w stosunku do 呕yd贸w.

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-05-22 10:45:56
Autor: Neko
Olejnik 艣mieje si臋 z Lisa na Facebooku
U偶ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa艂

W okresie mi臋dzywojennym my艣my ich bardzo kochali, czego dowodem by艂y np.
"getta 艂awkowe" itp. To 艣wiadczy艂o o naszej tolerancji w stosunku do
呕yd贸w.

W okresie miedzywojennym mielismy w Sejmie rabina A.O.Thona oraz rabina A.
Perlmutter

W II RP bylo dziesiatki partii zydowskiej zeby nie wspomniej o Agudat
Israel - czyli najwiekszej i najprezniejszej partii.

Rzad Bartela popieral oficjalnie srodowiska ortodoksyjne i talmudzkie.
Owszem, w latach wczesnych
20-letnich byly fale antysemityzmu, ale sanacja dosc mocno i skutecznie je
stepila (szczegolnie po zamachu)

To w POLSCE utorzono Instytut Nauk Judaistycznych. To w Polsce w latach
30-tych mielismy wysyp
najzacniejszej literatury zydowskiej. Ksiazki, prasa (np. Opinie), broszure
i plakaty.

Owszem pozniej byly fale antysemityzmu (dosc mocno po smierci Komendanta)
i wielu Zydow uleglo ranom cietym i szarpanym. Za to jest mi wstyd.
Wstyd mi za to, ze OZN nawolywal w 1938 roku bodajze do wysiedlen Zydow
(slynny Madagaskar).

Ale to nic w porownaniu z tym co sie dzialo w innych JAKZE TERAZ HOLUBIONYCH
KRAJACH.

Do czego zmierzam? Ano do tego, ze nie bylismy ani szczegolnie zli ani
okrutni. Bylismy jednym
z lepszych krajow dla Zydow. I o tym sie juz nie mowi wmawiajac nam, ze to
my Polacy
jestesmy odpowiedzialni
i za krwawy antysemitym i za HOLOKAUST!

A to jest NIE DO ZAAKCEPTOWANIA. To jest polityka Grossa, czyli
niewiele majaca wspolnego z niezaklamana historia.

Data: 2012-05-22 11:03:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Olejnik 艣mieje si臋 z Lisa na Facebooku

U偶ytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4fbb524b$0$26697$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Widz臋, 偶e post臋pujesz zgodnie z zasad膮 "a w Ameryce bij膮 Czarnych", czyli my艣my byli 藕li, ale inni byli jeszcze gorsi. Mo偶e stw贸rz skal臋 z艂a, wg kt贸rej b臋dziesz mierzy艂 stopie艅 antysemityzmu w poszczeg贸lnych krajach.

Moim zdaniem z艂o jest z艂em. I to by艂oby na tyle.

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-05-22 15:20:32
Autor: Neko
[...]

A czy ja mowie, ze zlo nie jest zlem?

Data: 2012-05-22 15:45:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Olejnik 艣mieje si臋 z Lisa na Facebooku

U偶ytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4fbb9331$1$1315$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak.

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-05-22 15:58:25
Autor: Neko
Olejnik 艣mieje si臋 z Lisa na Facebooku
U偶ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa艂

Tak.

No to jednak nie potrafisz czytac ze zrozumieniem.

Data: 2012-05-22 16:39:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Olejnik 艣mieje si臋 z Lisa na Facebooku

U偶ytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4fbb9b8d$0$26695$65785112news.neostrada.pl...
U偶ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa艂

Tak.

No to jednak nie potrafisz czytac ze zrozumieniem.

Dzieciuch jeste艣!
Zabawny!

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-05-22 11:04:05
Autor: A. Filip
Czy 呕ydzi w RP2 mieli gorzej ni偶 murzyni w USA? [Was: Olejnik 艣mieje si臋 z Lisa na Facebooku]
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]

A mo偶e b臋dziesz tak krytykowa艂 kontekstowo i por贸wnawczo?

A ty _teraz_ walczysz z dyskryminacj膮 edukacyjn膮 Palesty艅czyk贸w w
Izraelu? :-)

Czy 呕ydzi w RP2 mieli _wtedy_ gorzej ni偶 murzyni w USA? Czy usa艅czycy w
wi臋kszo艣ci rw膮 si臋 do przepraszania afro-amerykan贸w "codziennie"?

Data: 2012-05-22 13:54:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy 呕ydzi w RP2 mieli gorzej ni偶 murzyni w USA? [Was: Olejnik 艣mieje si臋 z Lisa na Facebooku]

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:87vcjo1ta2.fsf_-_bat.anfi.hoemunix.org...
[...]

Poniewa偶, naszym zdaniem w Ameryce bij膮 murzyn贸w, jeste艣my ca艂kowicie usprawiedliwieni bij膮c 呕yd贸w?
Poniewa偶 Rosjanie w Katyniu zamordowali polskich oficer贸w, mo偶emy zastrzeli膰 bezkarnie ka偶dego Rosjanina?
I tam mo偶na wylicza膰 bez ko艅ca.
O to ci chodzi艂o?
No, to ja si臋 nie zgadzam! Cho膰by艣 da艂 mi w z臋by, bo przecie偶 gdzie艣 tam kto艣 komu艣 te偶 daje w z臋by!

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-05-22 15:21:39
Autor: Neko
[...]

A czy mozesz czytac ze zrozumieniem?

Data: 2012-05-22 15:54:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy 呕ydzi w RP2 mieli gorzej ni偶 murzyni w USA? [Was: Olejnik 艣mieje si臋 z Lisa na Facebooku]

U偶ytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4fbb9331$3$1315$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czego nie zrozumia艂em? Tego:

Czy 呕ydzi w RP2 mieli _wtedy_ gorzej ni偶 murzyni w USA? Czy usa艅czycy w
wi臋kszo艣ci rw膮 si臋 do przepraszania afro-amerykan贸w "codziennie"?

O艣wiadczam, 偶e zrozumia艂em i st膮d m贸j post. A mo偶e ty nie umiesz czyta膰 ze zrozumieniem, a nawet pisa膰 ze zrozumieniem?

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-05-22 21:40:05
Autor: A. Filip
[...]

Jak si臋 many troch臋 po-samoopierdala膰 to chce 偶eby艣 dok艂adnie wiedzia艂
偶e _偶膮dasz_ 偶eby USA opierdala膰 bardziej.  Mo偶e to wywo艂a u ciebie nieco
umiaru i refleksji co do kwestii "jak bardzo" nie za艣 "czy w og贸le".
Ja si臋 wr臋cz obsesyjnie czepiam na usenecie t臋pak贸w nie potrafi膮cych
zrozumie膰 do czego prowadzi to co g艂osz膮 o ile si臋 nie zastosuje
podw贸jnej moralno艣ci. Za艣 publicznie i bezwstydnie g艂oszona podw贸jna
moralno艣膰 wywo艂uje u mnie kurwic臋 ostr膮 (nawet gdy jest wyra偶ana po艣rednio).

No chyba 偶e chcesz na waln膮膰 _wprost_ tez臋 o wy偶szo艣ci 呕yda nad Murzynem :-)

Data: 2012-05-22 15:21:04
Autor: Neko
[...]

A czy Marsjanie sa przesladowani ?

Data: 2012-05-22 12:02:07
Autor: Marek
Olejnik 秏ieje si z Lisa na Facebooku
On May 22, 10:22燼m, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl>
wrote:
U縴tkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisa w wiadomo禼inews:4fbb470f$0$1296$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

> SKURWYSY裇TWO 爄 zwyczajne POD ARSTWO.

> Wstyd mi za Lisa... W jakiej lidze on gra? Dla kogo sa te teksty?

W okresie mi阣zywojennym my秏y ich bardzo kochali, czego dowodem by硑 np. "getta
砤wkowe" itp. To 秝iadczy硂 o naszej tolerancji w stosunku do 痽d體.

A jak bylo w uniwersytetach zydowskich ?
Ilu Polakow tam studiowalo ?

Data: 2012-05-22 10:55:19
Autor: Hrabia Bobrowski
Olejnik 艣mieje si臋 z Lisa na Facebooku
U偶ytkownik "Przemys艂aw W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jpf8kv$sen$1dont-email.me...

Monika Olejnik 艣mieje si臋 z Tomasza Lisa na Facebooku. "Redaktor Naczelny odkry艂, 偶e..."

Lis powoli si臋 przejada. Jego programy staj膮 si臋 nudnawe. Tak jak i Monisi o inicja艂ach M.O.

BBR

Olejnik 艣mieje si臋 z Lisa na Facebooku