Olejnik to jednak jest falszywa

Data: 2010-04-19 12:13:09
Autor: Neko
Olejnik to jednak jest falszywa
Najpierw plakala. A potem zaczela swoje... :/

Data: 2010-04-19 03:26:34
Autor: zbig
On 19 Kwi, 12:13, "Neko" <miglce@_bez_spam.wp.pl> wrote:
Najpierw plakala. A potem zaczela swoje... :/

A co w tym fałszywego. Jej żal był autentyczny, tak jak i krytyczne
spojrzenie a na niektórych polityków.
Kiedyś prezydent Kaczyński obraził Monikę ale przeprosił i ona nigdy
nie chciala do tego tematu wracać.
Ja zwielu obecnymi na pokładzie byłem w swoim prywatnym politycznym
sporze. Począwszy od Kaczyńskiego na Szmajdzińskim kończąć. Ale Szkoda
mi Kaczora, jego przemiłej żony,ministrów Stasiaka i Wypycha a nawet
Gosiewskiego, którego politycznie nie trawiłem ale miał chociażby
ładną karte opozycyjną.
Chciałbyś , żeby nagle wszyscy nawrócili sie na PiS?

Data: 2010-04-19 12:31:58
Autor: Neko
Olejnik to jednak jest falszywa
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

[...]

OK.

Chciałbyś , żeby nagle wszyscy nawrócili sie na PiS?

Pewnie ze nie. Codzien dziekuje Bogu, ze zyje w Polsce
a nie na przyklad na Bialorusi czy w Korei Pl.

Doceniam ta demokracja, mimo, ze ona tak ulomna, a w tym
kraju tyle jeszcze dziadostwa. To jednak doceniam.

Data: 2010-04-19 12:51:15
Autor: raff
zbig pisze:
[...]

Wiesz, zbigu, jestes w porzadku.

Przywraca mi to nadzieje ze nawet z ludzmi o innych pogladach mozna podyskutowac.

R.

Data: 2010-04-19 14:27:26
Autor: ColgatesBilly
"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:a1c6ceb5-cfb6-443b-a817-0faf3b6a1106j37g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -

Obrazil? Chyba zartujesz...
A za te jego kwiaty (i podobne przeproszenia pedalow i gabonow)
bylo mi wstyd... bo to cala prawda o cipiarstwie PiSa
A MIELI TYLE DO POWIEDZENIA... w swoim czasie.
Jas sie nie doczekal

KoL

Data: 2010-04-19 13:55:19
Autor: Magnum
> [...]

bylo mi wstyd... bo to cala prawda o cipiarstwie PiSa
A MIELI TYLE DO POWIEDZENIA... w swoim czasie.

Co by nie mówić o Olejnik...Jej reakcje są, jak u każdej BABY,
nieprzewidywalne,pomimo jej wyjątkowego profesjonalizmu....
Ale przecież wiesz, że jej "obojętność i kamienność serca to reakcja samoobronna
wyjątkowo wrażliwej, ciepłej, czułej i wartościowej osoby"...;)))
M.

Data: 2010-04-19 17:00:42
Autor: u2
W dniu 2010-04-19 12:26, zbig pisze:
A co w tym fałszywego. Jej żal był autentyczny, tak jak i krytyczne
spojrzenie a na niektórych polityków.

Weź mnie nie rozśmieszaj. Tylko niezbyt udolnie udawała. Nikt z jej
rodzinki nie zginął.

Data: 2010-04-19 18:06:10
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:a1c6ceb5-cfb6-443b-a817-0faf3b6a1106j37g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -
bo wyszloby ze prezydent mowil prawde...jaka jej ksywka byla Stokrotka? Slicznie
awe

Data: 2010-04-19 13:06:44
Autor:
Olejnik to jednak jest falszywa
On Mon, 19 Apr 2010 12:13:09 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spam.wp.pl>
wrote:

Najpierw plakala. A potem zaczela swoje... :/

 wy tez jestescie falszywi. ty, hans, u2, mlotek, kundel.
 jedyne co potraficie to bluzgac. nawet nie potraficie  uszanowac pamieci swego prezydenta. tak was prezes nauczyl.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-19 14:48:40
Autor: HaMMeR
wrote:

Najpierw plakala. A potem zaczela swoje... :/

  wy tez jestescie falszywi. ty, hans, u2, mlotek, kundel.
  jedyne co potraficie to bluzgac. nawet nie potraficie
  uszanowac pamieci swego prezydenta. tak was prezes nauczyl.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Pouczac, to mozesz jedynie glupszych od siebie, chociaz
wiem, ze z trudem mozna takich znalezc, wiec nie zycze sobie,
zadnych opinii spod jajec lub wyssanych z twojego palucha, i rowniez
nie zycze sobie, abys mnie usilowal uczyc dobrych manier i salonowego
wychowania, bowiem jestes sam niezbyt madrym czlowieczkiem z kompleksem
nizszosci wielkim jak stodola! Reaguje na twoja bezczelnosc tylko czasami i tylko dlatego, ze jestes niewychowanym kmiotem, ktory jak widzi brak reakcji
ludzi, ktorych zwyczajnie zaczepiasz, to sobie zaczyna pozwalac na coraz wiecej i wiecej i tylko ciepniecie cie przez leb, moze zatrzymac to chamstwo!
Ja sie nie nadaje do leczenia twoich licznych kompleksow i histerycznych
debilnych odruchow, wiec omijaj mnie lukiem, bo w przeciwnym razie,
bede cie targal za uszy az do skutku!
Wymozg siermiezny!

Data: 2010-04-19 15:22:40
Autor:
On Mon, 19 Apr 2010 14:48:40 +0200, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

>   wy tez jestescie falszywi. ty, hans, u2, mlotek, kundel.
>   jedyne co potraficie to bluzgac. nawet nie potraficie
>   uszanowac pamieci swego prezydenta. tak was prezes nauczyl.

Pouczac, to mozesz jedynie glupszych od siebie,

 wlasnie to robie ;o)))

chociaz wiem, ze z trudem mozna takich znalezc,

 wszyscy w/w ;o)))

wiec nie zycze sobie,

 zyczyc to ty sobie mozesz...

zadnych opinii spod jajec lub wyssanych z twojego palucha,

 j.w. zboczku ;o))

i rowniez nie zycze sobie, abys mnie usilowal uczyc dobrych manier i salonowego
wychowania,

 wiem, nie da sie.

bowiem jestes sam niezbyt madrym czlowieczkiem z kompleksem
nizszosci wielkim jak stodola!

 jak dwie stodoly ;o)))

Reaguje na twoja bezczelnosc tylko czasami i tylko dlatego,

 malo mnie to obchodzi oprocz rozrywki ;o))

ze jestes niewychowanym kmiotem,

 ot odezwal sie inteligent w 1-wszym pokoleniu.

ktory jak widzi brak reakcji ludzi, ktorych zwyczajnie zaczepiasz,

 nie potrafie przejsc obojetnie wobec chamstwa...

to sobie zaczyna pozwalac na coraz wiecej i wiecej

 wlasnie. moze bys sie przymknal, co ?

i tylko ciepniecie cie przez leb, moze zatrzymac to chamstwo!

  jestes po lobotomii, prawda ?

Ja sie nie nadaje do leczenia twoich licznych kompleksow

 oczywiscie ze nie. sam wymagasz opieki.  cierpisz na kompleks edypa czy elektry ?

i histerycznych debilnych odruchow,

 moim zdaniem masz problem z detarioracja.

wiec omijaj mnie lukiem, bo w przeciwnym razie,
bede cie targal za uszy az do skutku!

 mozesz liczyc na wzajemnosc ;o)))

Wymozg siermiezny!

 czesto miewasz presuicydalne mysli ?

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-19 16:32:42
Autor: HaMMeR
On 2010-04-19 15:22, "'<heÂŽsk>'" wrote:
czesto miewasz presuicydalne mysli

Nigdy, natomiast ty je miewasz codziennie
przed, jak i po dokonaniu rozrachunku z samym soba...
Wspolczuje ci umyslowy nalesniku.

Data: 2010-04-19 22:35:57
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

Data: 2010-04-19 15:32:51
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-19 12:13, Neko pisze:
Najpierw plakala. A potem zaczela swoje... :/

Jak to fałszywa? Czy przysięgała coś, albo chociaż obiecywała?

Data: 2010-04-19 16:33:59
Autor: HaMMeR
On 2010-04-19 15:32, jadrys wrote:
W dniu 2010-04-19 12:13, Neko pisze:
Najpierw plakala. A potem zaczela swoje... :/

Jak to fałszywa? Czy przysięgała coś, albo chociaż obiecywała?

A musiala?!! Do 'pracy' wystarczy jej umiejetnosc łżenia!
Sucz wredna...

Data: 2010-04-19 17:00:37
Autor: outre
Monika jest spoko redaktorka
Pani Kwasniewska Jola sie wzruszyla jakos po swojemu

--

Olejnik to jednak jest falszywa