Olejnik to jednak jest falszywa

Data: 2010-04-19 03:26:34
Autor: zbig
Olejnik to jednak jest falszywa
On 19 Kwi, 12:13, "Neko" <miglce@_bez_spam.wp.pl> wrote:
Najpierw plakala. A potem zaczela swoje... :/

A co w tym fałszywego. Jej żal był autentyczny, tak jak i krytyczne
spojrzenie a na niektórych polityków.
Kiedyś prezydent Kaczyński obraził Monikę ale przeprosił i ona nigdy
nie chciala do tego tematu wracać.
Ja zwielu obecnymi na pokładzie byłem w swoim prywatnym politycznym
sporze. Począwszy od Kaczyńskiego na Szmajdzińskim kończąć. Ale Szkoda
mi Kaczora, jego przemiłej żony,ministrów Stasiaka i Wypycha a nawet
Gosiewskiego, którego politycznie nie trawiłem ale miał chociażby
ładną karte opozycyjną.
Chciałbyś , żeby nagle wszyscy nawrócili sie na PiS?

Data: 2010-04-19 12:31:58
Autor: Neko
Olejnik to jednak jest falszywa
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

[...]

OK.

Chciałbyś , żeby nagle wszyscy nawrócili sie na PiS?

Pewnie ze nie. Codzien dziekuje Bogu, ze zyje w Polsce
a nie na przyklad na Bialorusi czy w Korei Pl.

Doceniam ta demokracja, mimo, ze ona tak ulomna, a w tym
kraju tyle jeszcze dziadostwa. To jednak doceniam.

Data: 2010-04-19 12:51:15
Autor: raff
zbig pisze:
[...]

Wiesz, zbigu, jestes w porzadku.

Przywraca mi to nadzieje ze nawet z ludzmi o innych pogladach mozna podyskutowac.

R.

Data: 2010-04-19 14:27:26
Autor: ColgatesBilly
"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:a1c6ceb5-cfb6-443b-a817-0faf3b6a1106j37g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -

Obrazil? Chyba zartujesz...
A za te jego kwiaty (i podobne przeproszenia pedalow i gabonow)
bylo mi wstyd... bo to cala prawda o cipiarstwie PiSa
A MIELI TYLE DO POWIEDZENIA... w swoim czasie.
Jas sie nie doczekal

KoL

Data: 2010-04-19 13:55:19
Autor: Magnum
> [...]

bylo mi wstyd... bo to cala prawda o cipiarstwie PiSa
A MIELI TYLE DO POWIEDZENIA... w swoim czasie.

Co by nie mówić o Olejnik...Jej reakcje są, jak u każdej BABY,
nieprzewidywalne,pomimo jej wyjątkowego profesjonalizmu....
Ale przecież wiesz, że jej "obojętność i kamienność serca to reakcja samoobronna
wyjątkowo wrażliwej, ciepłej, czułej i wartościowej osoby"...;)))
M.

Data: 2010-04-19 17:00:42
Autor: u2
W dniu 2010-04-19 12:26, zbig pisze:
A co w tym fałszywego. Jej żal był autentyczny, tak jak i krytyczne
spojrzenie a na niektórych polityków.

Weź mnie nie rozśmieszaj. Tylko niezbyt udolnie udawała. Nikt z jej
rodzinki nie zginął.

Data: 2010-04-19 18:06:10
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:a1c6ceb5-cfb6-443b-a817-0faf3b6a1106j37g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

bo wyszloby ze prezydent mowil prawde...jaka jej ksywka byla Stokrotka? Slicznie
awe

Olejnik to jednak jest falszywa