Olejowanie półek na książki

Data: 2009-07-08 20:35:42
Autor: Kane
Olejowanie półek na książki
Macie jakieś doświadczenia z tym związane?

Ja mam półkę zalaną olejem lniany z terpentyną, moja ulubiona mieszanką. Niestety nei wiem czy papier by sie po pewnym czasie odbarwial bo gdy olej wysechł całość zaciągnąłem olejowoskiem. Na tym olejowosku (woski twarde) stoi juz dlugo rozna makulatura i nic sie nie dzieje.

Tak jak kolega W. - na takie zastosowanie olejowosk moge polecic jako sprawdzone.

Kane

Olejowanie półek na książki