Olga Johann (PiS - mam dośc, nie wystartuję!

Data: 2010-09-13 12:27:38
Autor: dK
Olga Johann (PiS - mam dośc, nie wystartuję!

Użytkownik "Jarek od kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i6ktu7$eoi$1inews.gazeta.pl...
- Mam dość, nie wystartuję w wyborach - oświadcza Olga Johann (PiS), wiceszefowa Rady Warszawy. Marginalizując kobiety partia Jarosława Kaczyńskiego pozbawia się polityków, którzy mogliby uchronić ją przed spodziewaną porażką

Zawiesić!!! Pane Prezesie Zawiesić - dożywotnio!!! -  bo znów dziatki słyszą gorszące słowa! :)

dK

Olga Johann (PiS - mam dośc, nie wystartuję!