Oligarchowie w NBA

Data: 2009-09-23 01:29:14
Autor: sooobi
Oligarchowie w NBA
Prokhorov ma majatek szacowany na $9.5 billiona. Kupil Nets (75%
wlascicieli musi wyrazic na to zgode). Zalozmy ze tak sie stanie i
Rosjanin zostanie wlascicielem Netsow. Patrzac na to co robi
Abramowicz, moze nas czekac to samo w NBA. Prokhorova moze nie
interesowac luxury tax. Moze probwowac zrobic cos na ksztal Chelsea
nie przejmujac sie finansami.

Obecne CBA chyba nie ogranicza jakos maxymalnych wydatkow klubow. Nowe
przepisy beda uzgadniane juz niedlugo i jestem ciekawy czy wygra dobro
ligi czyli ograniczene maxymalnych wydatkow na graczy (powiedzmy
100mln razem z luxury) czy moze papa Stern bedzie lasy na kase(im
wiecej zaplaci luxury tax tym lepiej dla Sterna) i pozwoli Prokhorovi
zrobic kolo LeBrona druzyne podobna do Chelsea.

Data: 2009-09-23 01:41:02
Autor: L'e-szczur
Oligarchowie w NBA
On 23 Wrz, 10:29, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
Prokhorov ma majatek szacowany na $9.5 billiona.

Czyli po polsku 9.5 miliarda. Anglojezyczni stosuja krotka skale i dla
nich bilion to tyle co dla nas miliard. Nasz bilion jest o 3 rzedy
wielkosci wiekszy od angielskiego.

[...]

A Chelsea poza sukcesami na Wyspach ma jakiekolwiek sukcesy
miedzynarodowe?

Obecne CBA chyba nie ogranicza jakos maxymalnych wydatkow klubow.

Oczywiscie, ze ogranicza. Przez salary cap i luxury tax.

[...]

W kopanej nie masz zadnych ograniczen. W NBA masz ich sto tysiecy i
wiecej nie trzeba.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-23 01:44:17
Autor: sooobi
Oligarchowie w NBA
On 23 Wrz, 10:41, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]
> nie przejmujac sie finansami.

A Chelsea poza sukcesami na Wyspach ma jakiekolwiek sukcesy

Nie mam pojecia, nie mialem na mysli suckesow czy ich brak tylko ilosc
kasy wpompowywana w ten klub

> Obecne CBA chyba nie ogranicza jakos maxymalnych wydatkow klubow.

Oczywiscie, ze ogranicza. Przez salary cap i luxury tax.

Tak ale czy ogranicza to czy koles moze wydac na zawodnikow 200mln
placac poslusznie luxury tax?

> [...]
> zrobic kolo LeBrona druzyne podobna do Chelsea.

W kopanej nie masz zadnych ograniczen. W NBA masz ich sto tysiecy i

To samo pytanie co powyzej? Czy obecnie moze tak zrobic?

Data: 2009-09-23 01:50:06
Autor: L'e-szczur
Oligarchowie w NBA
On 23 Wrz, 10:44, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> A Chelsea poza sukcesami na Wyspach ma jakiekolwiek sukcesy
> miedzynarodowe?

Nie mam pojecia, nie mialem na mysli suckesow czy ich brak tylko ilosc
kasy wpompowywana w ten klub

OK. Ale mielismy juz takie kwiatki w NBA, gdy Allen przejal Blazers.

> Oczywiscie, ze ogranicza. Przez salary cap i luxury tax.

Tak ale czy ogranicza to czy koles moze wydac na zawodnikow 200mln
placac poslusznie luxury tax?

Moze. Jezeli tylko znajdzie sposob na wymiany, ktore nie gwa³c± CBA to
moze wydac.
W teorii majac 15 zawodnikow z maksymalnymi kontraktami mozesz miec
payroll na poziomie 300M$ plus 240M$ luxury tax.

> W kopanej nie masz zadnych ograniczen. W NBA masz ich sto tysiecy i
> wiecej nie trzeba.

To samo pytanie co powyzej? Czy obecnie moze tak zrobic?

Moze (w sensie, ze mu wolno), ale nie ma takiej mozliwosci. Nie w
ciagu najblizszych lat.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-23 14:40:00
Autor: s
Oligarchowie w NBA
sooobi pisze:
(...) suckesow (...)

Jak dla mnie - kandydat do nagrody "palcowka tygodnia"

Pozdr

Data: 2009-09-23 13:21:04
Autor: Tomasz Radko
Oligarchowie w NBA
L'e-szczur pisze:
[...]

Dodajmy, że 9,5 naszego biliona to mniej więcej cała gospodarka USA.

[...]

Był już taki zespół, mieszkał rzut beretem od Nets, który postawił na płacenie każdych pieniędzy. Równowagą sportową NBA specjalnie nie zachwiał, trochę ułatwił grę w grupie wschodniej.

pzdr

TRad

Data: 2009-09-24 13:33:13
Autor: wiLQ
Oligarchowie w NBA
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Predzej powtorzy sciezke Mavs, Knicks czy Blazers, a nie Chelsea.

Mnie intryguje w sprawie cos innego, jako wspolwlasciciel CSKA Moskwa
bedzie probowal sciagac tamtejszych trenerow czy zawodnikow?
Bo w sumie moglby traktowac tamta druzyne jako "minor league" dla Nets.

Obecne CBA chyba nie ogranicza jakos maxymalnych wydatkow klubow.

Jak to nie? Jest max dla zawodnikow i jest max wielkosci rostera.
Chyba, ze miales wydatki na inne cele niz pensje graczy.

--
pzdr
wiLQ

Oligarchowie w NBA