Olimpiada - Lądek 2012

Data: 2012-08-05 20:39:41
Autor: Loser
Olimpiada - Lądek 2012
Ciao

Tak moze troche poznawo, ale jak ktos lubi cos ciekawego wrzucic

To i troche dyskusji moze bedzie

Nie ma takiego miasta jak Londyn. Jest Lądek, Lądek Zdrój

:-)

Pozdrowko

Loser

Data: 2012-08-07 06:19:47
Autor: Loser
Olimpiada - medalowe szanse POlakow
Ciao

Ku pamieci, spzed paru tygodni

Oto medalowe szanse Polaków według "USA Today":
Złote:
Marta Walczykiewicz (kajakarstwo, kajaki jedynki 200 m)
Zofia Noceti-Klepacka (żeglarstwo, klasa RS:X)
Srebrne:
Maja Włoszczowska - kontuzja (kolarstwo, wyścig cross country)
Piotr Siemionowski (kajakarstwo, kajaki jedynki 200 m)
Konrad Czerniak (pływanie, 100 m st. motylkowym)
Adrian Zieliński (podnoszenie ciężarów, kategoria 85 kg)
Damian Janikowski (zapasy, styl klasyczny - kategoria 84 kg)
Brązowe:
Karolina Michalczuk (boks, waga musza)
Beata Mikołajczyk, Aneta Konieczna (kajakarstwo, kajaki dwójki 500 m)
Julia Michalska, Magdalena Fularczyk (wioślarstwo, dwójka podwójna)
Piotr Małachowski (lekkoatletyka, rzut dyskiem)
Marcin Dołęga (podnoszenie ciężarów, kategoria 105 kg)
drużyna mężczyzn (siatkówka).

Pozdrowko

Loser

Data: 2012-08-07 06:25:47
Autor: kc
Loser <loser212@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

A jak to się ma do rzeczywistości, bo nie śledzę (tumiwisizm)? Ciekawi mnie za to trafność prognozy.

kc

Data: 2012-08-07 08:24:45
Autor: Loser
Olimpiada - medalowe szanse Polakow
Ciao

Prognozy USA Today byly wg polskch szacunkow zbyt optymistyczne, wg szefa reprezentacji na olimpiade wzorujac sie na wynikach mistrzostw swiata z 2011 r. i wczesniejszych korelacjach z kilku olimpiad mielibysmy miec szanse na 5-
6 medali.

Biorac jednak poprawke na wyjatkowo nieudane mistrzostwa lekkoatletow w Korei uznal, ze najbardziej realistyczne byloby 8 medali.

I chyba to byla najbardziej fachowa ocena.

USA Today kierowalo sie wynikami z mistrzostw, stad jakby zawyzalo nasze szanse- niby ciekawe dlaczego ??

Ale chyba chodzi o to, ze Polacy nie maja mentalnosci zwyciezcow i tak jak pilkarze wiele spotkan przegrywaja w koncowych minutach , tak i reszta sportowcow (ich wiekszosc) nie daje z siebie 110 % w tych najwazniejszych dla siebie zawodach.

A wracajac do nazwisk to :

- Wloszczowska -kontuzja , stad nie pojechala

- sporty wodne generalnie zawiodly, a mialy przyniesc sporo medali (plywacy totalnie), wioslarze w duzej czesci 9choc jest 1 medal pary pan), kajakarze juz czesciowo zawiedli,a czesc trwa, zeglarze - duzo gorzej od oczekiwan, ale moze z obecnjych 4 i 5 miejsca choc 1 medal sie wykroi,

- boks- troche skrzywdzono nasza jedyna piesciarke, bo walka rowna

- ciezary - Adrian Zielinski zdobyl medal i to zlotyu, Marcin Dolega spalil cale rwanie bo juz sie czul , ze ma zloto, ale czesciowo dzieki temu zza placow wyskoczyl Bartek Bonk na braz,

- zapasy- Damian Janikowski zdobyl medal, choc braz a nie srebro, ale wiekszosc Polakow o nim wczesniej nie slyszala

- czesc konkurencji jeszcze trwa,ale np. z lekkiej atletyki to dla mnie wg oceny przed igrzyskami najwieksze szanse miala /ma Wlodarczyk, pozniej Majewski (zdobyl zloto), na ewnetualny braz liczylem u mlodego mlociarza Fajdka (ale on spalil wszystkie proby), zas Malachowski to bardziej takie "punktowane miejsce" (oby tu Amerykanie mieli racje), jest jeszcze Kszczot, ale to wielka niewiadoma

\- siatkarze - to jak widac po Pucharze Swiata byli faworytami, ale po przegranej z kangurami na pewno juz nie sa

Pozdrowko

Loser