Olo był inwigilowany...hehehe :)

Data: 2009-08-06 13:05:30
Autor: Antenka
Olo był inwigilowany...hehehe :)
Milczanowski szpiclował. Za moment Kwacha zostanie uznany pierwszym
męczennikiem PRL-BiS!

Antenka

Data: 2009-08-06 23:56:06
Autor: Adam
Olo był inwigilowany...hehehe :)
To niesamiwite, jak się ludziskom robi wodę z mózgu. Przecież SB była służbą inspirowaną i kierowaną starannie przez funkcjonariuszy PZPR. Każde działanie SB wynikało z wytycznych ustnych lub pisemnych, wydawanych przez różne instancje PZPR.
Tylko przed 1956 UB podejmowało działania dotyczące działaczy PPR/PZPR - wynikało to z jej składu i powiązań z NKWD.
AC __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4313 (20090806) __________

Data: 2009-08-06 19:23:43
Autor: Mariusz Merta
tiaaaaa... :-))) a po 1956 roku już nie :-))))
sbecja słuchała przede wszystkim siebie tzn kremla...
każdy był podejrzany...każdy...
to mnie akurat nie dziwi tylko te "święte oburzenie" różnych oficjeli
zwłaszcza czerwonego płazu wzbudza u mnie politowanie...
oni sami dobrze wiedzieli o tym...a teraz usiłują wmówić sobie i
światu, że
było inaczej i pewnie klawo jako cholera...
Mariusz Merta

Data: 2009-08-06 22:51:20
Autor: Mariusz Merta
tiaaaaa... :-))) a po 1956 roku już nie :-))))

A skąd Ty to wiesz?

z pobytu w 56 pułku śmigłowców szturmowych w Inowrocławiu w latach
1987-88
dowiedziałem się trochę ciekawostek... i np. to, ze każdy dowódca
oddziału (ciekawe czy pan zrozumie o czym mowa)
musiał być klepnięty w moskwie...w
więc pieprzeniem o "niezależności" ubecji proszę mi  głowy nie
zawracać....to była niezależność psa trzymanego na smyczy
której koniec znajdował się w moskwie...
a swego czasu  w prasie nawet pojawiła się zajwka, że Krauze owszem,
ma pola naftowe w rosji ale należą one do federalnych... :-)
więc tylko dureń mógłby tu wierzyć w niezależność...
albo Kulczyk, Kulczyk junior ciężka kasa a senior pracuje w wiadomych
służbach...
albo spuperszpieg Zacharski bodajże...wykradł dokumentację systemu
Patriot...
pewnie dlatego, żebyśmy lepsze rowery w Promet w Bygdoszczy mogli
produkować :-)))))
tylko, ciekawe, że niedługo potem rosja wyskoczyła ze swoim systemem
który pewne sprawy ma łudząco podobne do
w/w Patriota...
poza tym szwendałem się troche po świecie i np. spotkałem pułkownika
KGB ale z Bułgarii
gdzie co i jak, nie pański interes...ale on potwierdził mi sprawę
zamachu na JP II
tylko proszę nie oczekiwać, że pochwalę się o prawie dostępu do
tajnych archiwów CIA czy SIS...
Proszę pana, sama istota komunizmu nie pozwala na jakąkolwiek
niezależność...

Ale to sa sprawy za trudne dla pana skoro podpisuje się pan tym
tekstem o zarazie a równocześnie bawi się pan PC-tem
bo jak to jest, że w kraju niekap[italistycznym nie powstał żaden
komputer który by zagroził pozycji
czy to Apple, IBM, czy Cray'a ?
Mariusz Merta

Data: 2009-08-07 08:31:47
Autor: Panslavista

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości

[...]

Powstał. W Polsce. Ale zagroził żydokomunie.

Data: 2009-08-07 10:50:11
Autor: jadrys
Mariusz Merta pisze:
[...]

Czy to całe pańskie źródło informacji? A więc powiem panu - na podstawie zasłyszanej plotki wyciągasz zbyt daleko idące wnioski.

Data: 2009-08-07 03:31:04
Autor: Mariusz Merta
tiaaaaa... :-))) a po 1956 roku już nie :-))))

Czy to całe pańskie źródło informacji? A więc powiem panu - na podstawie
zasłyszanej plotki wyciągasz zbyt daleko idące wnioski.

szanowny pan usiłuje nie przyjąć do wiadomości faktu który
jest powyżej...byłem w tym pułku nie dyskutantem tylko
praktykantem...
słabość do sprzętu latającego miałem od dzieciństwa...
a że można było to zrealizować w armii, więc myślałem, że lwp to
niezależne...
szybko mi to przeszło...zwłaszcza, kiedy widziałem jak towarzysze
radzieccy rugali dowódce pułku
a propos towarzyszy radzieckich...prosze porozmawiać z dawnym
managementem stoczni gdańskiej im tfuuuuu lenina
to panu powiedzą kto był ważniejszy i jak byle rusek pomiatał
dyrektorem stoczni...
więc bardzo proszę nie ubliżać swojej i mojej inteligencji...
Mariusz Merta

Data: 2009-08-07 07:21:39
Autor: Panslavista

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości
Mariusz Merta pisze:
> sbecja słuchała przede wszystkim siebie tzn kremla...
> każdy był podejrzany...każdy...
>
> Mariusz Merta

A skąd Ty to wiesz?

Każdy myślący wie. Taki system zbudowała żydokomuna.

Data: 2009-08-07 07:29:42
Autor: jadrys

Mariusz Merta pisze:

sbecja słuchała przede wszystkim siebie tzn kremla...
każdy był podejrzany...każdy...

Mariusz Merta

A skąd Ty to wiesz?

Każdy myślący wie. Taki system zbudowała żydokomuna.

Jaki? Że UB podlegał bezpośrednio kremlowi?  Jest to bzdura wyssana z palca.. Być może krótko po wojnie tak było, ale na pewno nie w latach Kwaśniewskiego..

Data: 2009-08-07 08:29:24
Autor: Panslavista

Panslavista pisze:
> [...]

Jaki? Że UB podlegał bezpośrednio kremlowi?  Jest to bzdura wyssana z
palca.. Być może krótko po wojnie tak było, ale na pewno nie w latach

Hm, albo jesteś naiwny, albo grasz..... o kasę.

Data: 2009-08-07 10:50:22
Autor: jadrys

Mariusz Merta pisze:

[...]

O pieniądze to gram w totolotka.. :-P

Data: 2009-08-07 11:44:08
Autor: Panslavista

> Hm, albo jesteś naiwny, albo grasz..... o kasę.

O pieniądze to gram w totolotka.. :-P

Sprecyzuję - o przyszłą kasę... Jako nastojaszczij kommunist.

Data: 2009-08-07 00:28:26
Autor: Lorn
Olo był inwigilowany...hehehe : )
Adam pisze:
[cut]

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4313 (20090806) __________

Odznacz proszę w swoim NOD`zie odpowiedni kwadracik, co by Ci postów nie brudził :>

Data: 2009-08-07 00:44:24
Autor: Antenka
Olo był inwigilowany...hehehe :)
Milczanwski tłumaczył się w tv, dlaczego badano żydowskie pochodzenie
Kwaśnewskiego :-), ale nie powidział nic, czy w końcu dokopał się do
ajwajowych korzeni, czy też nie. Mówił bardzo rozsądnie. Każdy
kandydat na prezydenta RP jest wzdłuż i wszerz prześwietlany. ;-)

Antenka

Olo był inwigilowany...hehehe :)