Olszewski to kretyn!

Data: 2009-11-10 21:14:09
Autor: stary
Olszewski to kretyn!
Pisz kretynie na inną grupe!

Data: 2009-11-11 13:48:47
Autor: deq
Olszewski to kretyn!
Użytkownik "stary" <kabma@wp.pl> napisał w wiadomości news:hdchn0$4sn$1atlantis.news.neostrada.pl...
Pisz kretynie na inną grupe!

on jest odporny na argumenty, to pisooszołom.

Data: 2009-11-11 19:55:24
Autor: kc
Olszewski to kretyn!
stary <kabma@wp.pl> napisał(a):
Pisz kretynie na inną grupe!

Jak ma się twój post do tematu grupy pl.biznes.wgpw?

kc

Data: 2009-11-11 23:06:20
Autor: stary
Olszewski to kretyn!

Jak ma się twój post do tematu grupy pl.biznes.wgpw?

kc
 Wydaje mi sie ze ma sie lepiej niz twój .Dotyczy ważnej sprawy ,choroby Olszewskiego.
Twój przypomina piaskownice.

pozdrawiam

Data: 2009-11-12 00:16:03
Autor: arkom
Olszewski to kretyn!
Nie tylko Olszewski , ale także KC to kretyn.
Prosze, nie zasmiecajcie tej grupy i spi.....cie na jakas polityczna.
Pozdrawiam
arkom\\

Data: 2009-11-12 15:00:50
Autor: hatoma
Olszewski to kretyn!
moralnosc kalego boli?:))))))))

Data: 2009-11-12 09:25:27
Autor: karol
Olszewski to kretyn!
stary pisze:
Pisz kretynie na inną grupe!

Moze zrobimy glosowanie w osobnym watku czy chcemy jego wypowiedzi tutaj?
Czy Mr Olszewski uszanuje wole ludu o ktorej tak trabi w kazdym poscie?

Data: 2009-11-16 15:04:59
Autor: Barbara
Olszewski to kretyn!

Użytkownik "stary" <kabma@wp.pl> napisał w wiadomości news:hdchn0$4sn$1atlantis.news.neostrada.pl...
| Pisz kretynie na inną grupe!

a może przestaniesz chować się za nick?
bo, kiedy 'starzy' tu zaczynali, to robili to pod własnymi nazwiskami - tak Jerzy,  jak i ja, tudzież spora liczba innych współuczestników rozmów.
Ty - ziejesz jadem nienawiści - czemu???
i do kogo? personalnie, czy tak w ogóle?

Barbara

Olszewski to kretyn!