Olszewski ujawnił propozycje Tuska

Data: 2018-06-05 08:37:36
Autor: Lord Donald
Olszewski ujawnił propozycje Tuska
Data: 2018-06-05 03:41:19
Autor: Bruno Brunowski
Olszewski ujawnił propozycje Tuska
W dniu wtorek, 5 czerwca 2018 08:37:38 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
http://newsweb.pl/2018/06/04/tusk-olszewski-propozycja/

Faktycznie dziadkowi się wszystko pomieszało. KLD nie wspierało rządu Olszewskiego. Za ten odpowiadała koalicja PC-ZChN-PSL-PL-PChD. KLD wraz z PPG i UD należała do tzw. "trójki" z którą koalicja negocjowała poparcie, ale nic nie wynegocjowała. Trójka już 27 maja 1992r. podjęła decyzję o zgłoszeniu w Sejmie wniosku o wotum nieufności wobec rządu.

--
Bruno

Data: 2018-06-05 13:44:36
Autor: z
W dniu 2018-06-05 o 12:41, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Czy Twoje słowa przeczą Olszewskiemu? Weź trochę pomyśl przy pisaniu.

Data: 2018-06-05 05:25:03
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 5 czerwca 2018 13:44:40 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]
> Czy Twoje słowa przeczą Olszewskiemu? Weź trochę pomyśl przy pisaniu.

Równie dobrze takie bzdety może Olszewski opowiadać o KPN. Z tymi też koalicje próbował robić a później "tylko raz, przelotnie spotkał". "Koalicję" chciał robić, cały miesiąc dyskutował, a szefem jednego z ugrupowań "spotkał się raz, przelotnie" Dyskusje "piątki" trwały od początku listopada 1992r. KLD odszedł od stołu 12 grudnia (nie dogadali się w sprawach gospodarczych), a KPN dwa dni później (Moczulski nie dostał Ministra Obrony).

I tak o to "wielką koalicję" szlag trafił. Później Olszewski i Kaczyński umizgiwali się a to do "małej koalicji - trójki", a to do KPN (najczęściej naprzemiennie gdyż zwalczali się zaciekle) ale większości nigdy nie zebrali.. Prawda jest taka, że "najwspanialszy rząd IIIRP" został powołany głosami postkomuszego PSL i trwał dopóki to poparcie miał.

--
Bruno

Data: 2018-06-05 05:52:27
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 5 czerwca 2018 14:25:04 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

I tak o to "wielką koalicję" szlag trafił. Później Olszewski i Kaczyński umizgiwali się a to do "małej koalicji - trójki", a to do KPN (najczęściej naprzemiennie gdyż zwalczali się zaciekle) ale większości nigdy nie zebrali.. Prawda jest taka, że "najwspanialszy rząd IIIRP" został powołany głosami postkomuszego PSL i trwał dopóki to poparcie miał.

"Dyskusje "piątki" trwały od początku listopada 1992r." - oczywiście chodziło o listopad 1991 roku. --
Bruno

Data: 2018-06-05 13:43:31
Autor: Przekręty i Stołki
Olszewski ujawnił propozycje Tuska czyli komuch wciska kit
komuch "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
http://newsweb.pl/2018/06/04/tusk-olszewski-propozycja/

Czytaj:

 http://czuchnowski.blox.pl/2016/02/4-czerwca-1992-wojsko-wyprowadzic.html

http://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2017/04/w-1992-roku-nie-doszlo-do-zamachu-stanu-bo-wojsko-nie-posluchalo-macierewicza-czy-wojska-ot-tez-by-sie-oparly/

http://www.poranny.pl/wiadomosci/bialystok/art/5053478,rozkaz-wyszedl-od-macierewicza,id,t.html

http://wyborcza.pl/magazyn/1,124059,11854917,Aresztowac_Walese.html?disableRedirects=true

https://wiadomosci.wp.pl/kaczynscy-w-1992-roku-probowali-zrobic-zamach-stanu-6037265204532353a

http://www.historycy.org/index.php?showtopic=166951

Przeczytałeś? Więc dziadek nie wciskaj nam kitu. Masz obsesje na punkcie Donalda ;-)))

Nie Tusk, nie Wałęsa ale braciszkowie Kaczyńscy knuli przeciwko LEGALNIE
wybranemu prezydentowi.

Kwak, kwak - niepełnosprawni chcieli obalić rząd ;-)))

http://forum.interia.pl/niepelnosprawni-chca-obalic-rzad-- tematy,dId,3199170

A stan wojenny wprowadziła twoja PZPR pod światłym przywódctwem "slepowrona",
a nie Tusk czy Wałęsa! ;-))))

CL

Data: 2018-06-05 14:12:31
Autor: Lord Donald
W dniu 05.06.2018 o 13:43, Przekręty i Stołki pisze:
[...]

Ale wam nieźle POsrańcy zasrali te łby. Skąd wy bierzecie ten bełkot. Jeżeli to dla ciebie takie odległe czasy to widać jaki z ciebie debil, ledwo żeś podstawówkę skończył i już u fryca terminujesz. W sumie nawet nie szkoda że takie niedouki do fryca jadą, w kraju także są gówno warci, całe życie na naszym karku i zasiłku byś siedział. Tam chociaż druta frycowi zrobisz i się wyżywisz sam. Tylko nie wracaj jako dziad jak już cię fryce zaorają. Nikt tu nie chce takich jak ty co nastali na nasz kraj , i u fryca go opluwali robiąc im druta. Takich jak ty jak już fryce kopną w dupę to powinno u nas się utylizować w dole z wapnem, a nie reanimować ich wyeksploatowane truchła na socjalu. A znim zaczniesz się mądrować to lepiej zabierz do fryca całą swoją rodzinkę i swoje pomioty bachory, na pewno podrzuciłeś je nam jak kukułcze jajo na socjalu, a tam śpisz w baraku przypierdalając od rana do wieczora na czarno za kilka centów, w dodatku plujesz na kraj, który utrzymuje twoją rodzinkę.

Data: 2018-06-05 19:06:48
Autor: Przekręty i Stołki
Olszewski ujawnił propozycje Tuska czyli Lo(r)dzik w żywiole
komuch "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pf5une$1jpp$1gioia.aioe.org...
[...]

Nie napinaj się dziadek bo ci żyłka pęknie i nie doczekasz powrotu swojej komuny! ;-))

GóWno mnie obchodzi, że nie skończyłes podstawówki i terminowałeś w DDR obciągając kto tylko chciał.
Twoje zycie, twój odbyt, twoje przyjemności. Tak czy owak skończysz jako zdechły karaluch w dole z wapnem.
Twoje bachory naplują ci na tą kupę gnoju pod którą spoczniesz jako zasłużony PRL-owski nieudacznik.
Nikt dziadygo po tobie płakać nie będzie bo wszyscy wiedzą, że udusi cie nienawiść do wszystkiego i wszystkich.
Jesteś starym piernikiem, z łysą czachą i wypadniętymi zębami. Możesz robić za dynie na niemieckim Halloween.

Fajnie się dziadek czyta? Odpowiedziałem w twoim stylu. Teraz twoja kolej dziadygo Zaczynaj pluć! ;-)))

CL

Data: 2018-06-06 13:53:35
Autor: Lord Donald
W dniu 05.06.2018 o 19:06, Przekręty i Stołki pisze:
[...]

To teraz gnido masz lepiej. Przypierdalasz w NRD, ciągniesz druta staremu frycowi, który możliwe że walił twoją babkę w obozie koncentracyjnym. W zamian twój dziad podobnie jak ty mu druta ciągnął, może w podzięce że tan wkrótce twoją babkę zutylizuje. Bo wy POsrane gnidy antypolskie, buchacie taką pogardą do Polaków żebyście szwabowi i nawet swoją matkę pozwolili zagazować. W sumie mentalność gnidy szwabskiej dziwki odziedziczyłeś jako normy społeczne praktykowane w twojej zasranej gniotowatej szwabolizodupnej rodzince. W której normą było skończyć podstawówkę i w niewolę do fryca, nasrać przy tym na swój kraj aby ten rzucił markę lub centa więcej. Po prostu żyj tam gnido, nie wracaj, odpierdol się od naszego kraju skoro już dawno na niego nasrałeś. Jak cie tam szwaby nie zutylizują jak już się im wyeksploatujesz to tu po prostu nie wracaj, bo dla takich jak ty to w każdym kraju tylko dół z wapnem.

Data: 2018-06-07 07:04:40
Autor: Przekręty i Stołki
Lo(r)dzik w dole
karaluch kremlowski "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
Fajnie się dziadek czyta? Odpowiedziałem w twoim stylu. Teraz twoja kolej
dziadygo Zaczynaj pluć! ;-)))
CL

To teraz gnido masz lepiej.

Gnidy to ty masz na włosach pod pachami zaczadziały karaluchu! ;-)))

Przypierdalasz w NRD,

Dziadek, NRD (DDR) juz dawno nie ma! Obudź się! Obudź!

ciągniesz druta staremu frycowi,

Ach te twoje sny. Nie możesz się od nich uwolnić, nicht wahr?  ;-)))

który możliwe że walił twoją babkę w obozie koncentracyjnym.

Od moje babki chuju jeden - W O N  ty smierdzący skurwysynu!

W zamian twój dziad podobnie jak ty mu druta ciągnął,

Od mojego dziadka WON ty PZPR-owski karaluchu!

może w podzięce że tan wkrótce twoją babkę zutylizuje.

Od moje babki chuju jeden - W O N  ty podła gnido!

Bo wy POsrane

Kwak, kwak. Masz we łbie POsrane! Na nogi się lecz.

gnidy antypolskie,

Gnidy to ty masz na worku mosznowym ;-)))

buchacie taką pogardą do Polaków

Dziadek, tobie to juz chyba tylko lobotomia pomoże ;-)))

żebyście szwabowi i nawet swoją matkę pozwolili zagazować.

Od mojej matki WON ty parszywa komusza gnido!

W sumie mentalność gnidy

Masz to we krwi. Zawsze byłeś gnidą! Od dziecka! A nawet przed! ;-)))

szwabskiej dziwki

Nie mów, jesteś synem szwabskiej dziwki? Tej z DDR czy RFN ? ;)))
Aj waj! Aj waj! Ale się porobiło! Adoptowała cię czy znalazła w rynsztoku?
;-)))

odziedziczyłeś jako normy społeczne praktykowane

Ty swoje geny oddzieczyłeś po kloacznych karaluchach ;-)))

twojej zasranej gniotowatej szwabolizodupnej rodzince.

Od mojej rodziny WON ty podły, zasliniony staruchu!

W której normą było skończyć podstawówkę

No widzisz dziadek, mogłeś sie uczyć!

Byłbyś kimś a tak jesteś smieciem! ;-))

i w niewolę do fryca,

Oj nie miałes w tym DDR lekkiego zycia. Jednemu frycowi obciągałeś, a drugi
w tym czasie walił cię w odbyt! Takie wash&go! ;-))

nasrać przy tym na swój kraj

Dziadek, wiem że ZSRR to twoja ojczyzna i tam w stepach mongolskich masz
wśród baranów i kóz rodzine ale doprawdy nie wstydź się swego pochodzenia
;-))

aby ten rzucił markę lub centa więcej.

Dziadek, w Niemczech jest euro!  Nie ma już rubli! ;-)))

Po prostu żyj tam gnido,

Karaluchu żrący psie odchody długo już nie pociągniesz. Kop sobie dół z
wapnem bo w normalnym grobie nikt cie nie zechce złożyc. ;-)))
Na Wawel tez raczej nie licz! Chyba, że pod murem! ;-)))))))))))))))))))))

nie wracaj,

Dziadzia, osliniony staruchu! Nie ty będziesz decydować o moim zyciu.

odpierdol się od naszego kraju

Te kraj nie jest "wasz" tylko nasz. Won z mego kraju komuchu!
Wracaj do matuszki Rosji. Tam ci przygotuja dół z wapnem,
przetną ścięgna i razem z zenusiem i u2 wrzuca byście mieli rodzinnie.

skoro już dawno na niego nasrałeś.

Dziadzia, nasrane to ty masz we łbie! ;-)))

Jak cie tam szwaby nie zutylizują

Dziadzia, na godny pochówek nie licz. Wrzuca cię do dołu z wapnem a psy będą
srać na twój "grób" ;-)))

jak już się im wyeksploatujesz

Dziadzia, twoje parszywe życie dobiega chyba juz końca. Taki jestes
wyeksploatowany! Z fiuta tylko ropa ci cieknie, a odbytu gówno wypada ;-))))

to tu po prostu nie wracaj,

Ośliniony, ogłupiały ze starości komuchu. Dla ciebie nie ma już ratunku!

bo dla takich jak ty to w każdym kraju tylko dół z wapnem.

No widzisz dziadzia. Kloaka to twoje "wieczne" miejsce spoczynku. Godne
takiego karalucha jak ty. ;-)))

--

Fajnie się czytało dziadek? ;-))))

Poznajesz swój "styl" psycholu?

Sądziłeś gnido, że puszczę ci płazem?

Dawaj dziadek! Dawaj! ;-)))

Tylko się nie podniecaj bo ci zyłka pęknie i urodzin nie doczekasz! ;-)))

CL

Olszewski ujawnił propozycje Tuska