[Trasa] Olsztyn - Poprad (SK)

Data: 2009-03-07 11:47:53
Autor: Robert Wicik
[Trasa] Olsztyn - Poprad (SK)
Użytkownik "Istvan" <enmo@si.pl(cut)> napisał w wiadomości news:goteco$36q$1inews.gazeta.pl...
poprzednio jeździłem 7 cały czas, ale nie podoba mi się ta droga (chyba że się coś przez ostatnie lata zmieniło na lepsze)

W niedzielę rano możesz spokojnie jechać przez Wawę i dalej 7.
Do Radomia już tylko na jednym odcinku roboty, a tak cały czas 4 pasy. Potem przed Kielcami roboty, ale bez większych utrudnień.
Dalej też powinien być luz i nawet przez środek Krakowa można przemknąć alejami 3 wieszczów.

[Trasa] Olsztyn - Poprad (SK)