Olympus C7070 + obudowy 1.5 + dodatki ;-)

Data: 2011-04-04 12:49:40
Autor: Zboj
Olympus C7070 + obudowy 1.5 + dodatki ;-)
Witam,

Z racji wymiany sprzętu foto, mam do sprzedania sprawdzony zestaw podwodno-nadawodny w składzie:

1. Olympusa C7070 - sprawdzona i popularna konstrukcja do fotografii podwodnej z fabrycznymi profilami dla takich fotografii.
2. Obudowa PT-027 kompletna (oficjalnie do 40m) + druga na części (na wyjeździe uszkodzeniu uległo pokrętło zmiany trybu - zabezpieczyłem na resztę wyjazdu i jest szczelne, jednak później nabyłem drugą, kompletną - w praktyce jest to więc szczelna obudowa bez pokrętła, ale dorzucam, jako źródło części) + oczywiście obciążnik do wody słonej.
3. Dwie baterie + ładowarka.
4. Tulejka 48.5 x 52 mm pasująca do aparatów Olympus C-5060 i C-7070., która pozwala na stosowanie filtrów i konwerterów o średnicy 52 mm - wkręca się ją w gwint dookoła obiektywu w zastosowaniach lądowych.
5. Filtry: UV oraz polarayzacji kołowej - pierwszy gł. zabezpiecza obiektyw na lądzie, drugi jest niezastąpiony przy zdjęciach w plenerze - gł.w słońcu.

Sprzęt ma rozsądne gabaryty i jest wygodny również na powierzchni.

Całość zestawu - 1000 zł. Ew. proszę o rozsądne oferty mailem.

Pozdrawiam,

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Olympus C7070 + obudowy 1.5 + dodatki ;-)