[alledrogo] Omega

Data: 2009-05-22 22:37:51
Autor: theStachoo
[alledrogo] Omega
Witam!

"PRZEBIEG: 167.000 km+ SERWIS PROWADZONY DO KOŃCA !!!" a zdjęcia mówią jakby inaczej.
Czy Ci handlarze naprawdę nie mają mózgów? Prędzej kupiłbym  to autko z przebiegiem 240kkm niż 167.

theStachoo

Data: 2009-05-22 15:16:26
Autor: qunio
[alledrogo] Omega
theStachoo wrote:
[...]

czepiasz sie... komentarze mowia za siebie "takiego sprzedawcy ze swieca szukac". "tranzakcja" wykonana prawidlowo ...w trzech ten sam blad ortograficzny

Data: 2009-05-22 22:41:44
Autor: Marcin J. Kowalczyk
[alledrogo] Omega
theStachoo pisze:
[...]

* XENONOWE LEFLEKTORY !!!

LOL

Data: 2009-05-22 23:02:06
Autor: Janusz Pabłocki
[alledrogo] Omega
> Marcin J. Kowalczyk pisze:
* XENONOWE LEFLEKTORY !!!

No byś się wstydził.

Gościu daje w bonusie "RADIO ORGINALNE" oraz dorzuca w promocji "ROLETA BAGARZNIKA" a Ty jeszcze marudzisz.

--
Janusz

Data: 2009-05-23 09:07:17
Autor: J.F.
[alledrogo] Omega
On Fri, 22 May 2009 22:41:44 +0200,  Marcin J. Kowalczyk wrote:

* XENONOWE LEFLEKTORY !!!
LOL

No co, angielskie :-)

J.

Data: 2009-05-22 22:53:55
Autor: DoQ
[alledrogo] Omega
theStachoo pisze:

"PRZEBIEG: 167.000 km+ SERWIS PROWADZONY DO KOŃCA !!!" a zdjęcia mówią jakby inaczej.
Czy Ci handlarze naprawdę nie mają mózgów? Prędzej kupiłbym  to autko z przebiegiem 240kkm niż 167.

Z tym że to dzieki polskiej klienteli robią wałki z przebiegami...

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-22 22:55:44
Autor: bratPit
[alledrogo] Omega
"PRZEBIEG: 167.000 km+ SERWIS PROWADZONY DO KOŃCA !!!" a zdjęcia mówią jakby inaczej.
Czy Ci handlarze naprawdę nie mają mózgów? Prędzej kupiłbym  to autko z przebiegiem 240kkm niż 167.

wiesz, to może być podpucha, miało 340kkm, cofnęli na 240kkm zrobili zdjęcie, znów cofnęli na 167kkm i ludzie to wyłapią że było 240kkm więc spoko a w rzeczywistości ... ;-)

brat

Ps kupowanie auta z tym silnikiem to proszenie się o kłopoty.

Data: 2009-05-22 23:00:24
Autor: theStachoo
[alledrogo] Omega
bratPit pisze:

wiesz, to może być podpucha, miało 340kkm, cofnęli na 240kkm zrobili zdjęcie, znów cofnęli na 167kkm i ludzie to wyłapią że było 240kkm więc spoko a w rzeczywistości ... ;-)

Po pisowni wnoszę, że tą opcję możemy wykluczyć ;)

Ps kupowanie auta z tym silnikiem to proszenie się o kłopoty.

Możesz rozwinąć?

--
theStachoo

Data: 2009-05-22 23:23:08
Autor: bratPit
[alledrogo] Omega
Ps kupowanie auta z tym silnikiem to proszenie się o kłopoty.

Możesz rozwinąć?

same początki produkcji silnika Z22SE w oplach, były robione w stanach - wszystko pewnie calowe ale to jeszcze nie problem- były jakieś kłopoty z wkładami filtrów oleju ale prawdziwe jazdy tam są z rozrządami, jest co prawda łańcuch ale co ostrożniejsi wymieniają go z całym kompletem towarzyszącym tak jak paski rozrządu co 60kkm, w przeciwnym przypadku naciąga się stopniowo i jeżeli ktoś nie ma superczułego ucha mogącego wyłapać niepokojące dźwięki z rozrządu to mieli dokumentnie górę silnika, a że zamienników do niego jakichkolwiek brak to koszty są poważne,
była nawet kampania serwisowa na ten rozrząd - ale co z tego skoro ludziom mieli głowice nawet po jej wykonaniu,
jeżeli szukasz silnika benzynowego to V6, może być 2.5 lub 3.0, jak ma być taniej jazda to sekwencja i nie będzie problemu, IMHO to 2.2L gówno omijaj szerokim łukiem - już nawet pomijam że to 2.2 nie jeździ,
brat

Data: 2009-05-23 06:49:38
Autor: Jacek
[alledrogo] Omega
Czepiacie się. Facet nie odróżnia "rz" od "ż" i parę jeszcze innych liter, więc jak wymagać, żeby odróżniał "2" od "1" (no chyba, że jak liczy banknoty ;-)
Jacek

Data: 2009-05-23 08:01:03
Autor: CeSaR
[alledrogo] Omega

A tak przy okazji to mozna w tym samochodzie jakieś radio wstawić czy jest się skazanym na to coś, co tam jest zainstalowane?

Data: 2009-05-23 10:19:17
Autor: bratPit
[alledrogo] Omega

A tak przy okazji to mozna w tym samochodzie jakieś radio wstawić czy jest się skazanym na to coś, co tam jest zainstalowane?

opel nie jest tak idiotyczny jak inne marki - przynajmniej do tej pory - żeby nie dało się wymienić radia, wyjmujesz tamto, przeprogramowujesz wyświetlacz, wstawiasz zaślepkę z wymiarem 1din i montujesz to co Ci się żywnie podoba, [radio nie jest połączone z klimatyzacją czy innym komputerem pokładowym],
jedyny kłopot który może być to jeżeli jest system Bose [wzmacniacz, głośniki i sub] w aucie jest tam jakiś myk który wymaga zmiany aby zagrało z niefabrycznym radiem, ale to daje się bezproblemowo zrobić,
brat

Data: 2009-05-23 10:58:28
Autor: BartekK
[alledrogo] Omega
bratPit pisze:

[...]

Linia K idzie przez złącze radia do wyświetlacza w omedze C. Jak uprzesz się na wciśnięcie wtyczek "wprost" to na tych samych pinach może być w radiu coś innego i może nie zadziałać.
Poza tym Opel ma w iso zamienione +acc i +bat (plus za stacyjka i plus cały czas), jak się tego nie odkręci to dziwnie zachowują się radia przy gaszeniu silnika

jedyny kłopot który może być to jeżeli jest system Bose [wzmacniacz, głośniki i sub] w aucie jest tam jakiś myk który wymaga zmiany aby zagrało z niefabrycznym radiem, ale to daje się bezproblemowo zrobić,
Tak na prawde to bym tego w życiu nie wymieniał, to bardzo dobry soundsystem. Najwyżej do istniejacego radia (też niezłego) dorobił wejście (np zamiast tunera AM) na zewnętrzną MP3 ;)

Data: 2009-05-23 11:11:37
Autor: CeSaR
[alledrogo] Omega
[...]

W Omedze B wymieniłem bo miałem magnetofon!!! i działa ale po pierwsze tam jest 1Din i zwykła kostka więc działa bez problemu. Bez czarów nie działa wyświetlacz tzn po właczeniu radia zostaje godzina i temperatura, znika data i co tam jeszcze. To też mało istotne bo te stare wyświetlacze i tak gubią 3/4 pixeli więc olałem to. Z przepinką i odpowiednim radiem wyświetlacz wyświetla to co powinien. Jak się radio z kompa "wymelduje" to wyświetlacz działa cały czas normalnie.
A to radio w C ma wymiar 2Din? Zawsze wydawało mi się że ono jest lekko trapezowate...

Data: 2009-05-23 15:28:44
Autor: bratPit
[alledrogo] Omega

[...]

właśnie dlatego można albo przeprogramować wyświetlacz lub w odpowiednim miejscu odpiąć jednen kabelek,

[...]

no właśnie j.w.

A to radio w C ma wymiar 2Din? Zawsze wydawało mi się że ono jest lekko trapezowate...

to _nie jest_ omega C tylko omega b po FL, nie ma omegi C,
radio jest większe od 2din, kupuje się zaślepkę z tego trapezu na 1din,
brat

Data: 2009-05-23 11:27:38
Autor: marcink
[alledrogo] Omega
theStachoo pisze:
[...]

A co w tym dziwnego sam kupiłem taką Omegę za 13tyś zł z przebiegiem 115kkm. Wyposażenie identyko.
Fakt że miała defekt który kosztował mnię 500złociszy ale reszta oryginał.
Pozdrawiam.

Data: 2009-05-23 10:41:03
Autor: Waldek Godel
[alledrogo] Omega
Dnia Sat, 23 May 2009 11:27:38 +0200, marcink napisał(a):

A co w tym dziwnego sam kupiłem taką Omegę za 13tyś zł z przebiegiem 115kkm. Wyposażenie identyko.

Klasyczna oferta typu "cena i przebieg do uzgodnienia"...
Gratuluję...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-05-23 18:09:46
Autor: marcink
[alledrogo] Omega
Waldek Godel pisze:
[...]

Z ręki do ręki od niemiaszka z garażu.
Pierwotnie sam temu nie wierzyłem ale prawda okazała się okrutna miał autentyczny przebieg.
Pozdro.

Data: 2009-05-23 18:19:08
Autor: J.F.
[alledrogo] Omega
On Sat, 23 May 2009 18:09:46 +0200,  marcink wrote:
Waldek Godel pisze:
[...]

Tak z ciekawostek - znajomy niemiec sprzedawal auto 10 letnie cos z 40
tys na liczniku. Bo tym autem zona do pracy jezdzila, a blisko miala.

No ale cena byla 2500 euro. Tyle dealer dawal upustu za zlomowanie.

J.

Data: 2009-05-23 19:42:50
Autor: CeSaR
[alledrogo] Omega
Klasyczna oferta typu "cena i przebieg do uzgodnienia"...
Gratuluję...

Mam Omegę z 97 roku, kupiłem ją 1,5 roku temu, miała 142000km na liczniku.
Powiedzmy że przyjąłem ten stan do wiadomości tym bardziej że samochód kupowałem od handlarza.
Teraz po tym 1,5 roku stan licznika jest 181000, samochód jest używany codziennie i z przyjemnością stwierdzam, że bez picowania do sprzedaży wygląda wsrodku 2 razy lepiej niż ta z ogłoszenia więc albo faktycznie miała te 142 tysiące albo ta ma ze 300tyś.

Data: 2009-05-23 12:01:33
Autor: dudley
[alledrogo] Omega
marcink wygenerował w news:gv8fgr$291$1inews.gazeta.pl taki oto ciąg
znaków:
A co w tym dziwnego

Ano przecież nikt normalny nie jeździ mniej niż 50kkm rocznie, to jest niemożliwe, nie kalkuluje się i milion innych argumentów setki razy przytaczanych na grupie. Ten, kto rocznie robi mniej niż 50kkm, ten łże w żywe oczy. Przecież taniej wyszłaby taksówka, że nie wspomnę o komunikacji miejkiej. Więc policz sobie, ile ta omega ma faktycznego przebiegu. Kręcona z 10 razy pewnie...
Pozdrawiam,
--
dudley, ckmk
szarobeżowa astra III

Data: 2009-05-23 12:26:50
Autor: Przemysław Bernat
[alledrogo] Omega
Dnia Sat, 23 May 2009 12:01:33 +0200, dudley napisał(a):

Więc policz sobie, ile ta omega ma faktycznego przebiegu. Kręcona z 10 razy pewnie...
Pozdrawiam,

LOL Popatrz na zdjęcie licznika tej omegi.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2009-05-25 02:19:41
Autor: gomspam
Omega
On 23 Maj, 12:41, Piotrek <bq...@o2.pl> wrote:
> LOL Popatrz na zdjęcie licznika tej omegi.

239.385 km ale jaja

Heh.. zdjęcia już nie ma, za to przebiegu przybyło ;-)

--
Gom

Data: 2009-05-25 14:51:28
Autor: theStachoo
Omega

http://www.autogubin.pl/galeria/v/Resize+of+DSCF1583.JPG.html

--
theStachoo

Data: 2009-05-25 05:55:17
Autor: gomspam
Omega
On 25 Maj, 14:51, theStachoo <1...@2.3> wrote:
http://www.autogubin.pl/galeria/v/Resize+of+DSCF1583.JPG.html

Dzięki, zdjęcie deski widziałem w weekend. Widać, że sprzedawca żywo
reaguje na potrzeby rynku.

--
Gom

Data: 2009-05-23 17:12:11
Autor: DoQ
[alledrogo] Omega
Przemysław Bernat pisze:

LOL Popatrz na zdjęcie licznika tej omegi.
http://www.allegro.pl/item643135338_vw_t4_transporter_1998_rok_2_5_tdi_9_osobowe.html

Ten tez zajebisty, wół roboczy który przez 11lat robił średnio 17.000km - pewnie dziadek sie lansowal jezdzac do kosciola:)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-23 17:00:13
Autor: DoQ
[alledrogo] Omega
dudley pisze:

żywe oczy. Przecież taniej wyszłaby taksówka, że nie wspomnę o komunikacji miejkiej. Więc policz sobie, ile ta omega ma faktycznego przebiegu. Kręcona z 10 razy pewnie...

Skoncz juz te histeryczne wywody i popatrz na zdjecie licznika.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-23 17:17:51
Autor: dudley
[alledrogo] Omega
DoQ wygenerował w news:gv935r$jg6$1atlantis.news.neostrada.pl taki oto
ciąg znaków:
Skoncz juz te histeryczne wywody i popatrz na zdjecie licznika.

Fakt, nie przyjrzałem się licznikowi...
A swoją drogą - postów o nieprawdopodobności niskich średniorocznych przegiebów już trochę było na grupie...
Pozdrawiam,
--
dudley, ckmk
szarobeżowa astra III

Data: 2009-05-23 17:34:25
Autor: DoQ
[alledrogo] Omega
dudley pisze:

Fakt, nie przyjrzałem się licznikowi...
A swoją drogą - postów o nieprawdopodobności niskich średniorocznych przegiebów już trochę było na grupie...

Bo taka jest prawda. Popatrz na tego transportera co wkleilem w poscie powyzej, wierzysz ze taki samochod robi 17tys rocznie?
Igielki z malymi przebiegami zostaja w rodzinie/u znajomych. Moj ojciec ostatnio opchnal dobrze wypasioną Octavie 1.9TDI 110KM 2004r z przebiegiem...43kkm - samochod poszedl od reki "wśród znajomych" i tak najczesciej jest.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-23 20:37:41
Autor: Mr.FX
[alledrogo] Omega
[...]

Zgadza się, choć zależy jeszcze jaki model auta. W przypadku
coupe, cabrio itp. czy nawet małych miejskich autek można
spodziewać się mniejszych przebiegów, ale w przypadku vanów,
kombi TDI itp. niskie przebiegi są bardzo mało prawdopodobne
(co nie znaczy, że takie nie istnieją, ale nie u handlarzy).

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

Data: 2009-05-23 23:42:29
Autor: miklo
[alledrogo] Omega
Dnia 23-05-2009 o 20:37:41 Mr.FX <mrfx@wla.pl> napisał(a):

[...]

Niektóre jednak wyglądają dość prawdopodobnie. Są na przykład takie kupione w PL salonie, z FV, książką serwisową, przebiegi na FV i w książce wyglądają prawdopodobnie. Poza tym można sprawdzić w ASO. Bywa i u hanldarza. Tyle, że pewnie w takim wypadku owe auto nieźle w serwisie stało ;-)

--
miklo

Data: 2009-05-29 08:22:02
Autor: Massai
[alledrogo] Omega
Mr.FX wrote:

> [...]

kombi TDI itp. niskie przebiegi są bardzo mało prawdopodobne
(co nie znaczy, że takie nie istnieją, ale nie u handlarzy).

No, znajomy ma jakiegos dostawczego citroena w firmie, kupili bo była
dobra oferta, a mieli w planach rozwinąć dowożenie towaru do klienta.

Ale trochę nie wypaliła koncepcja, w efekcie samochód ma 3 lata i
przebiegu jakieś 8 tysięcy ;-), z czego ze 2k ja nakręciłem, bo gość
pożycza furę każdemu znajomemu który potrzebuje sobie cos przewieźć :-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-05-23 21:16:20
Autor: utaka
[alledrogo] Omega
dudley(dudley.ciachnij@op.pl) na pl.misc.samochody napisał(a):

[...]

ja robię mniej niż 50k rocznie. i obawiam się, że nie łżę w żywe oczy.
Jeżeli świat w którym żyjesz robi > 50k rocznie - znaczy, że są równoległe.

pozdrawiam

Data: 2009-05-23 21:51:30
Autor: dudley
[alledrogo] Omega
utaka wygenerował w news:gv9i24$21l$1inews.gazeta.pl taki oto ciąg znaków:
ja robię mniej niż 50k rocznie. i obawiam się, że nie łżę w żywe oczy.
Jeżeli świat w którym żyjesz robi > 50k rocznie - znaczy, że są
równoległe. pozdrawiam

Znasz słowo ironia? ;)
Pozdrawiam,
--
dudley, ckmk
szarobeżowa astra III

Data: 2009-05-23 13:40:53
Autor: marjan
[alledrogo] Omega
theStachoo pisze:
[...]

A tam, nie znacie się :) Przecież facet wyraźnie napisał, że to okazja jest :)

Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Morycz
[e-mail bez cyferek]

[alledrogo] Omega