Omega 2.5DTI usterka

Data: 2011-09-23 15:27:38
Autor: Krzysztof 45
Omega 2.5DTI usterka
Dla ogólnej informacji użytkowników tego silnika.
Zamówiłem tę rureczkę miedzian± w serwisie BMW. Koszt tylko 317zł.
--
Krzysiek

Data: 2011-09-23 17:28:34
Autor: radekp@konto.pl
Omega 2.5DTI usterka
Fri, 23 Sep 2011 15:27:38 +0200, w <j5i1g8$vts$1@news.vectranet.pl>, Krzysztof
45 <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał(-a):

Zamówiłem tę rureczkę miedzian± w serwisie BMW. Koszt tylko 317zł.

Gdyby kosztowała 3,17zł, to można by rozważyć zakup :).

Data: 2011-09-23 17:45:01
Autor: neoniusz
Omega 2.5DTI usterka
W dniu 23.09.2011 15:27, Krzysztof 45 pisze:
Dla ogólnej informacji użytkowników tego silnika.
Zamówiłem tę rureczkę miedzian± w serwisie BMW. Koszt tylko 317zł.

Brawo, zaplacisz podatek od glupoty :D

Data: 2011-09-23 18:25:39
Autor: Krzysztof 45
Omega 2.5DTI usterka
neoniusz napisał(a):
Brawo, zaplacisz podatek od glupoty :D
Zdaje sobie z tego doskonale sprawę.
Kosz wyprodukowania tego to max kilka euro.
Ale nie mam czasu rzeĽbić jakiej¶ fastrygi bo auto potrzebuje na już, a tak po za tym to sram pieniędzmi :D
--
Krzysiek

Data: 2011-09-23 19:18:25
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Omega 2.5DTI usterka
W dniu 2011-09-23 18:25, Krzysztof 45 pisze:

Ale nie mam czasu rzeźbić jakiejś fastrygi bo auto potrzebuje na
już, a tak po za tym to sram pieniędzmi :D

Słucha, tato, nie zaadoptowałbyś mnie ? Wiesz, nie chodzi o te pogadanki ojca z synem ... w sumie możemy spotykać się dalej tak często jak do tej pory ... ale wiesz ... nie mam na dziwki.

No zgĂłdĹş siÄ™ ... ;)

--
          Czas na odwaĹĽne decyzje:

=>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

Data: 2011-09-23 19:34:06
Autor: Krzysztof 45
Omega 2.5DTI usterka
Rafał "SP" Gil napisał(a):
[...]

Nie! :D
Twoje ? ;)
http://mainhg.demotywatory.pl/uploads/201009/1284922489_by_folga.jpg
:D
--
Krzysiek

Data: 2011-09-23 19:02:03
Autor: DoQ
Omega 2.5DTI usterka
W dniu 23-09-2011 17:45, neoniusz pisze:
W dniu 23.09.2011 15:27, Krzysztof 45 pisze:
Dla ogólnej informacji użytkowników tego silnika.
Zamówiłem tę rureczkę miedzian± w serwisie BMW. Koszt tylko 317zł.
Brawo, zaplacisz podatek od glupoty :D

No ba. Lepiej zakleić, pozatykać, poodł±czać, przyspawać używan± lub podł±czyć w±ż ogrodowy, a póĽniej dziwić się, że na rynku wtórnym tyle druciarstwa stoi.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-23 19:12:24
Autor: neoniusz
Omega 2.5DTI usterka
W dniu 23.09.2011 19:02, DoQ pisze:
[...]

Akurat EGR to tak w aucie potrzebny jak rybie rower.

Data: 2011-09-23 19:17:27
Autor: DoQ
Omega 2.5DTI usterka
W dniu 23-09-2011 19:12, neoniusz pisze:

[...]

Podobnie jak katalizator i mnóstwo innych zbędnych dupereli. Jednak lepiej kupić samochód ze wszystkimi, sprawnymi podzespołami - prawda?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-26 20:04:07
Autor: Lewis
Omega 2.5DTI usterka
W dniu 2011-09-23 19:17, DoQ pisze:
W dniu 23-09-2011 19:12, neoniusz pisze:

No ba. Lepiej zakleić, pozatykać, poodłączać, przyspawać używaną lub
podłączyć wąż ogrodowy, a później dziwić się, że na rynku wtórnym tyle
[...]

akurat całe te ekopedalskie wynalazki można o kant potłuc. U siebie w miarę możliwości wykastrowałem wszystko co jest eko (nadmienię że było sprawne).

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Omega 2.5DTI usterka