[spam] Omega B 1998

Data: 2011-01-16 01:53:32
Autor: BartekK
[spam] Omega B 1998
Jak ostatnio wysypa艂o spamami "sprzedam" to i ja si臋 odwa偶臋. Nie mog臋 sprzeda膰 "normalnie" bo wszyscy kupuj膮cy to chc膮 maks 2.0, najlepiej diesel, i jak najta艅szy, albo jakie艣 karko艂omne zamiany na golfa + dwa iPhone... No i handlarze/komisy kt贸rzy upierali si臋 偶eby ustawi膰 przebieg np 102ty艣 bo z takim stanem posz艂aby bez problemu (pfu, ja tak nie chce).

Opel Omega B MV6 Kombi (czyli najlepiej wyposa偶ona wersja wtedy produkowana)
Data rejestracji: 12/1998
Przegl膮d: 11/2011 (przegl膮d na kolejny rok z g艂owy)
Ubezpieczenie:    10/2011 (ubezpieczenie na kolejny rok z g艂owy)
Przebieg w km: 192 000 km (oko艂o, co par臋 dni je藕dzi)
Skrzynia bieg贸w: automatyczna
Moc:     155 kW (211 KM) - silnik X30XE
Pojemno艣膰 skokowa:    2962 cm鲁
Rodzaj paliwa: benzyna+LPG (STAG300/6)
Kolor: granatowy-metallic
Vin: W0L0VBP35X1026556
Felgi aluminiowe Opel oryginalne 16", opony praktycznie nowe (2010-10) letnie Dunlop 205/55/R16
http://picasaweb.google.com/hrumque/OmegaB#

*Cena - _chcia艂bym_ dosta膰 11000z艂* ale je艣li znajdzie si臋 zdecydowany ch臋tny w miar臋 szybko to jestem w stanie zej艣膰 w d贸艂
Pierwsza rejestracja 1998-12-16 w Niemczech.
Sprowadzony do Polski 2006-06-23, w Polsce jestem jego drugim w艂a艣cicielem (od 2006r !). Dost臋pna w Opolu i okolicach.

Kombi - baga偶nik ogromny, butla LPG 53kg zamiast ko艂a zapasowego (w schowku w pod艂odze baga偶nika, nie zajmuje miejsca, nie wida膰 jej), oryginalne 15" ko艂o zapasowe dodaje gratis, nigdy nie u偶ywane.

- przy przebiegu 150tys km za艂o偶ony bardzo dobry gaz sekwencyjny STAG300-6, parownik 250KW, wtryski 偶贸艂te (zamontowane prawid艂owo ;) ) , butla toroidalna zamiast ko艂a zapasowego 53kg (wchodzi oko艂o 45-49litr贸w gazu, zale偶nie od temperatury i stacji).

- przy 165tys km by艂 wymieniony ca艂y rozrz膮d, napinacze itp sprawy, uszczelniona ch艂odnica oleju, wymiana uszczelek pod pokrywami zawor贸w itp. Przy okazji wymieniony olej w skrzyni automatycznej

- przy 175tys km rozlecia艂 si臋 napinacz paska klinowego (nie rozrz膮du!), wymieniony pasek, napinacz, przy okazji nowy alternator + regulator, nowy rozrusznik

- gdzie艣 tam po drodze jeszcze by艂a wymiana czujnika po艂o偶enia wa艂u, tr贸jnika wody itp

Realne spalanie: wg komputera, 3/4 po mie艣cie, na gazie - 12-13L/100km, na trasie przy pr臋dko艣ciach rz臋du 90-100km i na benzynie spalanie 8.9L/100km (wg tankowania). Na autostradzie, przy pr臋dko艣ciach rz臋du 160-180 na lpg idzie oko艂o 15L/100km, ale jest "minus" gazu - nie da si臋 "zjecha膰 do zera" zbiornika z gazem przy takiej je藕dzie autostradowej - gdy jest 1/4 zbiornika, to wy艂膮cza si臋 gaz przy gwa艂townym przyspieszaniu (zbyt du偶y pob贸r gazu i spadek ci艣nienia w butli, a nie zamarzanie parownika). No ale na gazie nie trzeba si臋 艣ciga膰

Skrzynia bieg贸w automatyczna (z trybami sport, winter, r臋czn膮 redukcj膮 do 3 2 1 biegu), przy 165ty艣 km mia艂a wymieniony olej i filtr - by艂 olej w stanie idealnym, wi臋c sprz臋gie艂ka nie popalone s膮 itp. Pr臋dko艣膰 maksymalna oko艂o 230km/h (wg gps, na liczniku 250 prawie pokazuje), przy 200km/h jest przyzwoicie cicho w aucie (a pr臋dko艣膰 t膮 osi膮ga bez problemu i w przyzwoitym czasie, do pomiaru przyspieszenia nie trzeba u偶ywa膰 kalendarza)

Zawieszenie 100% sprawne, 2010-11 wymienione wszystkie silent-blocki, gumy przy mocowaniu tylnego w贸zka, tylne amortyzatory (mia艂y ju偶 30% sprawno艣ci tylko), testy na wytrz膮sarce ok. Ma艂y "minus" - oryginalne amortyzatory hydro-automato-hydrauliczne z ty艂u zosta艂o wymienione na "zwyk艂e". Nie ukrywam tego (cena zwyk艂ego ~400z艂, z hydrokorekcj膮 wysoko艣ci ... drooogo), lepsze nowe zwyk艂e ni偶 hydro ze szrotu.

Oryginalne reflektory (w 2009r zamontowane ca艂kiem nowe, bo stare by艂y zmatowione) soczewkowe xenon (z spryskiwaczami, poziomowaniem itp, fabryczne). 艢wiat艂a d艂ugie na 偶ar贸wkach (H1 55W), kr贸tkie na ksenonach (oryginalne fabryczne, palniki p贸艂roczne oryginalne Philips D2S 4300K). Prawa "hokejka" plastikowa pod reflektorem (plastikowy pasek z kt贸rego wyje偶d偶a spryskiwacz reflektora) p臋kni臋ty (zim膮 przymarz艂 spryskiwacz i wypchn膮艂 listw臋 przy u偶yciu), ale trzyma si臋 ok, mo偶na to sklei膰 albo zostawi膰 - nie odpadnie.

Wn臋trze czyste, w aucie nigdy nie by艂y palone papierosy - czarna sk贸ra, podsufitka szaro-be偶owa, baga偶nik czarny. W komplecie sk贸rzana roleta baga偶nika (przykrycie baga偶nika, by z zewn膮trz nie by艂o wida膰 co tam wozimy), oraz materia艂owa kratka do zamontowania mi臋dzy fotelami (tylnymi lub przednimi, gdy tylne roz艂o偶one na p艂asko) a baga偶nikiem, by np pies nie przeskakiwa艂, albo by w razie hamowania nic z baga偶nika nie polecia艂o do przodu.

Wbudowana nawigacja fabryczna, ale w dzisiejszych czasach raczej jako ciekawostka bo ma monochromatyczny wy艣wietlacz (ale ma wrzucone CD z mapami PL 2008/09)

Oryginalne radio Opel CAR300 (kasetowe) steruj膮ce 6x CD zmieniark膮 (w baga偶niku, czyta wszystkie p艂yty CD, CD-R, CDRW), wy艣wietla wszystko na wy艣wietlaczu komputera pok艂adowego, sterowanie z kierownicy.

Zamiast anteny radiowej na dachu - w ten sam otw贸r zamontowana podstawa anteny CB (gniazdo tzw. PL, pasuje wi臋kszo艣膰 anten), ale mo偶na wr贸ci膰 do anteny radiowej bez problemu.

Komputer pok艂adowy (spalanie chwilowe, dystans, temperatura na zewn膮trz itp), tempomat, elektryczne regulowane fotele, podgrzewane fotele, elektryczne lusterka, szyby atermiczne... domykanie szyb z pilota-kluczyka. Fabryczne kluczyki b臋d膮ce r贸wnocze艣nie pilotem, 2szt.

Dwustrefowy klimatronik (ustawiana temperatura klawiszami +/-), nadmuch na tyln膮 kanap臋. Ostatnio 2010-06-10 wymieniony filtr przeciwpy艂kowy, czynnik ch艂odniczy oraz olej spr臋偶arki.

Auto jest na 100% bezwypadkowe, nie by艂o bite sprowadzane (pierwszy w艂a艣ciciel z DE sprzeda艂 je swojemu ojcu w PL, od kt贸rego po 3miesi膮cach ja je odkupi艂em), szpachlowane malowane itd. Jedynie dolne rogi drzwi (jak w ka偶dej Omedze) rdzewia艂y na powierzchni 2-3cm i zosta艂y wyczyszczone - tylko dolne fragmenty drzwi by艂y lakierowane po tej drobnej "naprawie blacharskiej". Poza tym nic si臋 nie sta艂o przez ca艂e 偶ycie auta, najwy偶ej pod marketem m贸g艂 kto艣 w贸zkiem stukn膮膰 gdzie艣 z boku.

Nie ma problemu z ogl膮daniem auta, wzi臋ciem do jakiego艣 serwisu/na kana艂, pod艂膮czeniem do komputera, sprawdzeniem miernikiem grubo艣ci lakieru itp.

http://picasaweb.google.com/hrumque/OmegaB# UWAGA - Zdj臋cia autentyczne, aktualne sprzed opad贸w 艣niegu, AUTO NIE BY艁O DO ZDJ臉膯 PRZYGOTOWYWANE, czyszczone, sk贸ry nab艂yszczane itp - foto auta prosto "z drogi", tak jak je藕dzi, st膮d w baga偶niku troszk臋 艣mieci, kurz na karoserii itp.

OC op艂acone na kolejny rok, do 2011-10-22 ~580z艂 (przy maksymalnych zni偶kach) wi臋c tylko je藕dzi膰.
Nowiutkie markowe opony 16" ~1300z艂
Nowy akumulator ~300z艂
=================================
teraz obecne mankamenty/uszkodzenia/awarie/itp - 偶eby nie by艂o 偶e cokolwiek ukry艂em:
- gaz ma niskie ci艣nienie (wg odczytu z kompa pod艂膮czonego do staga) a przy mocniejszym depni臋ciu spada (co by艂oby normalnym objawem, i nie powodowa艂o problemu, gdyby spoczynkowo by艂o wy偶sze) i bywa 偶e z powodu zbyt niskiego ci艣nienia gazu komputer prze艂膮czy si臋 na benzyn臋. Albo 艣wiruje czujnik ci艣nienia gazu, albo trzeba by zerkn膮膰 do parownika. Do spokojnej jazdy nie przeszkadza.
- p臋kni臋ta "hokejka" pod reflektorem prawym, prawie nie wida膰 i nie przeszkadza http://picasaweb.google.com/hrumque/OmegaB#5562576202222169730
- uszkodzona (obci臋ta, po odgi臋ciu si臋 ko艅ca) listwa na drzwiach tylnych, co jest typow膮 przypad艂o艣ci膮 omeg - tylna listwa zahacza o przedni膮 i si臋 ob艂amuje, tutaj zosta艂a obci臋ta by si臋 nie ob艂amywa艂a. http://picasaweb.google.com/hrumque/OmegaB#5562576256538195362
- lekkie wgniecenie kraw臋dzi rynienkowej nad drzwiami (wida膰 na fotce http://picasaweb.google.com/hrumque/OmegaB#5562576268496853026) - nie mam poj臋cia kiedy si臋 to sta艂o, a boj臋 si臋 prostowa膰 艣rubokr臋tem. Pewnie by wystarczy艂o ;)
- podgrzewanie fotela kierowcy nie zawsze dzia艂a. Czasem nagrzeje si臋 艂adnie i wy艂膮czy, czasem wy艂膮cza prawie od razu, a czasem mam wra偶enie 偶e w og贸le nie grzeje - by膰 mo偶e co艣 nie kontaktuje w samym fotelu, bo l偶ejsza 偶ona twierdzi 偶e jej tam zawsze grzeje, a jak ja ci臋偶szy si膮d臋 to r贸偶nie.

Data: 2011-01-16 01:01:37
Autor: to
[spam] Omega B 1998
begin BartekK
[...]

Dobrze utrzymanego MV6 nie mo偶esz sprzeda膰 za 11 tys.? A pr贸bowa艂e艣 na forach Omegi lub og贸lnie Opla?

Data: 2011-01-16 02:43:58
Autor: newsy_gazeta
[spam] Omega B 1998
W dniu 2011-01-16 01:53, BartekK pisze:
Jak ostatnio wysypa硂 spamami "sprzedam" to i ja si odwa筷. Nie mog
sprzeda "normalnie" bo wszyscy kupuj眂y to chc maks 2.0, najlepiej

gdzie tam, 2.0 muli strasznie, a pali tez swoje, podobnie jak e39 tak i tutaj poszukiwane sa wieksze silniki

Data: 2011-01-16 12:32:37
Autor: BartekK
[spam] Omega B 1998
W dniu 2011-01-16 02:43, newsy_gazeta pisze:
[...]

No i co poradzi膰, skoro (jak na razie) prawie wszyscy ogl膮daj膮cy:
- "uuu panie taki wielki silnik, to maj膮tek b臋dzie OC kosztowa艂o" - pokazuje oc, 598 z艂 za ca艂y rok, kontra jakie艣 400z艂 za corse...
- "uuu taki wielki silnik, to trzeba szejkiem by膰, ja mia艂em 2.0 to mi pali艂a 16, to 3.0 b臋dzie z 25 pali膰!" - pokazuje wskazania 艣redniego spalania z komputera, ale nie przekonuje...

Og贸lnie ci臋偶ki teraz chyba czas na "troch臋 lepsze" auta, sprzedaj膮 si臋 jakie艣 sztrucle po 2.5ty艣, TDi i "prawie n贸wki" pandy i astry po przedstawicielu handlowym, co z tego 偶e 220ty艣 km w 3 lata, ale przecie偶 prawie nowy!... :/

A sprzeda膰 juz musz臋, bo mam armagedon parkingowy - na podw贸rku 3 auta na 1 miejsce, na ulicy strefa p艂atnego parkowania... a komis贸w/handlarzy nie lubi臋.

Data: 2011-01-16 11:41:59
Autor: to
[spam] Omega B 1998
begin BartekK
[...]

Szukaj raczej w艣r贸d fan贸w marki i modelu, a nie w艣r贸d rolnik贸w, to raz. Po drugie zr贸b jakie艣 normalne zdj臋cia, gdzie b臋dzie wida膰 ca艂e auto, a nie tylko detale.

Data: 2011-01-16 16:19:22
Autor: BartekK
[spam] Omega B 1998
W dniu 2011-01-16 12:41, to pisze:
begin BartekK

[...]

Wystawi艂em na otomoto, ale z tamt膮d sami handlarze spod ruskiej granicy dzwoni膮, wystawi艂em te偶 tu:
http://forum.omegaklub.eu/showthread.php?t=50417

Po drugie zr贸b jakie艣 normalne zdj臋cia, gdzie b臋dzie wida膰 ca艂e auto, a
nie tylko detale.
Ok, jak tylko pogoda si臋 uspokoi, bo ten zimowy syf powoduje 偶e wszystko wygl膮da jak popowodziowe ;)
Dorzuci艂em jeszcze 3 fotki
http://picasaweb.google.com/hrumque/OmegaB#5562802637267746562

Data: 2011-01-16 12:48:59
Autor: AL
[spam] Omega B 1998
BartekK pisze:
- "uuu taki wielki silnik, to trzeba szejkiem by膰, ja mia艂em 2.0 to mi pali艂a 16, to 3.0 b臋dzie z 25 pali膰!" - pokazuje wskazania 艣redniego spalania z komputera, ale nie przekonuje...

jakbym Cavallino slyszal ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-01-16 13:46:51
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[spam] Omega B 1998
W dniu 2011-01-16 12:48, AL pisze:
BartekK pisze:
[...]

Co Ci si臋 dzisiaj 艣ni艂o? :>

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc艂aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-01-16 13:56:08
Autor: AL
[spam] Omega B 1998
BartekK pisze:
[...]

"Panie, 3.0 w automacie - przeciez to _musi_ palic min 20l" ;) - Cavallino jest to jedyny znany mi osobnik oceniajacy jakis samochod po wygladzie na ulicy i prorownujacy go do silnika punto 1.2 8v ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-01-16 13:46:25
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[spam] Omega B 1998
W dniu 2011-01-16 12:32, BartekK pisze:
[...]

Takie teksty kwituje si臋 kr贸tko: "To kup pan sobie tico albo matiza. To b臋dzie tanie, ale z narzekaniami na niewygod臋 to wtedy przed lustro."

[...]

Niech 偶yje dba艂o艣膰 w艂odarzy miast o mieszka艅c贸w. Zamiast postawi膰 w mie艣cie parking na kilka tysi臋cy miejsc i zapewni膰 tym samym odrobin臋 spokoju, to wol膮 sprzeda膰 dzia艂k臋 jakiemu艣 deweloperowi. Ten postawi kolejne szkaradne miniosiedle w centrum, gdzie nap艂ywowi z wiosek kupi膮 mieszkania i wtedy ju偶 si臋 totalnie ca艂a okolica zatka. No ale ze sprzeda偶y dzia艂ki to jest kasa, a parking si臋 nie zwr贸ci w rok czy dwa, tylko w 20 lat.

Data: 2011-01-17 09:01:50
Autor: LEPEK
[spam] Omega B 1998

[...]

Tak, jak lubi臋 samochody, tak nie zgadzam si臋 z tym, co napisa艂e艣.
Wieczna rozbudowa dr贸g i parking贸w prowadzi do wzrostu ruchu, kt贸ry te drogi i parkingi w szybkim tempie wype艂ni. Ta "odrobina spokoju" potrwa艂aby kr贸tko.
Oczywi艣cie nie jestem za pozostawieniem wszystkiego tak, jak jest. Dla ka偶dego miasta (nie tylko du偶ego - mieszkam w niewielkim i tu te偶 jest problem) potrzebna jest konsekwentnie realizowana koncepcja organizacji ruchu (czy przep艂yw贸w ludzi) z uwzgl臋dnieniem poprowadzenia obwodnic, parking贸w P+R, komunikacji zbiorowej (je艣li mo偶liwe i/lub konieczne). Niestety - je艣li wszyscy chcieliby je藕dzi膰 samochodami, to fizycznie miejsca nie wystarczy po prostu.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gda艅ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-01-16 15:28:06
Autor: Rafa Grzelak
[spam] Omega B 1998
On Sun, 16 Jan 2011 12:32:37 +0100, BartekK wrote:

- "uuu taki wielki silnik, to trzeba szejkiem by, ja mia砮m 2.0 to mi pali砤 16, to 3.0 b阣zie z 25 pali!" - pokazuje wskazania 秗edniego spalania z komputera, ale nie przekonuje...

Pewnie, ze nie przekonuje. :)
Jak kupowalem swoje 1.6 to komputer wskazywal < 8l/100. A mi ciagle >
10l/100. Nie wiem jak poprzednia wlascicielka nakrecila takie spalanie,
skoro podobno prawie nie wyjezdzala z miasta.

--
Pozdrawiam, Rafa.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-01-16 16:07:09
Autor: BartekK
[spam] Omega B 1998
W dniu 2011-01-16 15:28, Rafa艂 Grzelak pisze:
[...]

Zak艂adaj膮c 偶e wskazanie jest prawdziwe, a nie zrobione sztucznie (cho膰by skasowanie wskazania, na obwodnice, i 50km przejechane na tempomacie 50km/h, i mamy spalanie jak w Lupo), to wiadomo 偶e spalanie zale偶y od tysi膮ca czynnik贸w, cho膰by stylu jazdy, kork贸w w mie艣cie, temperatury i pory roku, i nie ma co por贸wnywa膰.
Ale mi tutaj chodzi o ca艂okszta艂t, gdzie ludzie nie chc膮 kupi膰 'bo b臋dzie mi du偶o pali膰', a nie przemawiaj膮 do nich realne argumenty typu:
- aby prawie 2 tony auta rozp臋dzi膰, to trzeba sporo energii i ta energia z paliwa si臋 bierze, _co艣_ spali膰 musi... niech nie por贸wnuj膮 do golfa2 1.6d albo matiza, kt贸ry i tak te 6 litr贸w gdzie艣 zje...
- jak si臋 ju偶 rozp臋dzi, to opory aerodynamiczne nie s膮 jako艣 znacz膮co r贸偶ne mi臋dzy tak膮 omeg膮 a np astr膮, wi臋c spalanie podczas jazdy ze sta艂膮 pr臋dko艣ci膮 b臋dzie podobne, gdyby nie to 偶e:
- silnik 3.0 v6 ma wy偶sz膮 sprawno艣膰 i podczas prawdziwej jazdy podobnie/mniej spali (zak艂adaj膮c taki sam styl jazdy) ni偶 pi艂owane 2.0 r4, chyba 偶e si臋 por贸wnuje stanie w korku (2.0 spala na wolnych obrotach jakie艣 1.1l/h, 3.0 spala 1.4-1.7l/h)

Ale mo偶e pro艣ciej powiem - jak mi kto艣 tak zaczyna mia艂cze膰, bo nigdy nie mia艂 nic wi臋kszego ni偶 astra 1.4, to si臋 pytam "chcesz pan kupi膰, czy nie" i niech g艂owi nie zawraca.

Data: 2011-01-16 17:03:43
Autor: J.F.
[spam] Omega B 1998
On Sun, 16 Jan 2011 16:07:09 +0100,  BartekK wrote:
Ale mi tutaj chodzi o ca硂kszta硉, gdzie ludzie nie chc kupi 'bo b阣zie mi du縪 pali', a nie przemawiaj do nich realne argumenty typu:
- aby prawie 2 tony auta rozp阣zi, to trzeba sporo energii i ta energia z paliwa si bierze, _co禵 spali musi... niech nie por體nuj do golfa2 1.6d albo matiza, kt髍y i tak te 6 litr體 gdzie zje...

Ale po cholere im dwutonowe auto, skoro oni chca oszczedne ?
- jak si ju rozp阣zi, to opory aerodynamiczne nie s jako znacz眂o r罂ne mi阣zy tak omeg a np astr, wi阠 spalanie podczas jazdy ze sta潮 pr阣ko禼i b阣zie podobne, gdyby nie to 縠:
- silnik 3.0 v6 ma wy縮z sprawno舵 i podczas prawdziwej jazdy podobnie/mniej spali (zak砤daj眂 taki sam styl jazdy) ni pi硂wane 2.0 r4, chyba 縠 si por體nuje stanie w korku (2.0 spala na wolnych obrotach jakie 1.1l/h, 3.0 spala 1.4-1.7l/h)

A moze oni nie chca pilowac ? :-)

J.

Data: 2011-01-16 21:54:21
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[spam] Omega B 1998
W dniu 2011-01-16 17:03, J.F. pisze:
[...]

To po choler臋 dzwoni膮, umawiaj膮 si臋 na ogl膮danie, marudz膮, zabieraj膮 czas?

Data: 2011-01-18 01:37:32
Autor: J.F.
[spam] Omega B 1998
On Sun, 16 Jan 2011 21:54:21 +0100,  Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
[...]

To po choler dzwoni, umawiaj si na ogl眃anie, marudz, zabieraj czas?

Ale chodza i umawiaja sie ? No to faktycznie marudy.

J.

Data: 2011-01-18 19:05:10
Autor: BartekK
[spam] Omega B 1998
W dniu 2011-01-18 01:37, J.F. pisze:
[...]

Ale chodza i umawiaja sie ?
No to faktycznie marudy.
No niestety tak. Nie wiem czy to typ apacza (co poda膰- "a pacze sobie tyko"), czy lubi膮 samochody ogl膮da膰, czy nudzi im si臋, ale si臋 umawiaj膮. Najcz臋艣ciej w niedziele przed po艂udniem, 偶ona do ko艣cio艂a a on si臋 nudzi?

Data: 2011-01-16 17:29:38
Autor: DoQ
[spam] Omega B 1998
W dniu 2011-01-16 16:07, BartekK pisze:

- aby prawie 2 tony auta rozp臋dzi膰, to trzeba sporo energii i ta energia
z paliwa si臋 bierze, _co艣_ spali膰 musi... niech nie por贸wnuj膮 do golfa2

No ju偶 nie przesadzaj. Ponad p贸艂torej tony, a nie prawie 2 tony.

Pozdrawiam
Pawe艂
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2011-01-16 17:49:17
Autor: BartekK
[spam] Omega B 1998
W dniu 2011-01-16 17:29, DoQ pisze:
[...]

dok艂adnie masa w艂asna G - 1700kg
dopuszczalna masa ca艂kowita F2 - 2300kg
Tak wi臋c 1,7 + 4 pasa偶er贸w po 80kg + baga偶 i "prawie dwie tony" b臋dzie

Data: 2011-01-16 22:10:12
Autor: DoQ
[spam] Omega B 1998
W dniu 2011-01-16 17:49, BartekK pisze:

No ju偶 nie przesadzaj. Ponad p贸艂torej tony, a nie prawie 2 tony.
dok艂adnie masa w艂asna G - 1700kg
dopuszczalna masa ca艂kowita F2 - 2300kg
Tak wi臋c 1,7 + 4 pasa偶er贸w po 80kg + baga偶 i "prawie dwie tony" b臋dzie

No no, na tej samej zasadzie Corsa B wa偶y prawie 1,5 tony.

Data: 2011-01-16 22:18:52
Autor: 膮膰臋艂艅贸艣藕偶
[spam] Omega B 1998
R贸偶nica w masie jest bardzo ma艂a, Omega to oko艂o 1650 kg (zale偶nie od wyposa偶enia).

-- -- -

Data: 2011-01-17 00:13:21
Autor: Adam Adamaszek
Omega B 1998
On 16 Sty, 22:18, 辨瓿耋都 <antys...@interia.pl> wrote:
R罂nica w masie jest bardzo ma砤, Omega to oko硂 1650 kg (zale縩ie od wyposa縠nia).

Golf II 1.6d to 900kg (920 w wersji 5d). Faktycznie, jedyne 83%...

pozdr
AA

Data: 2011-01-16 20:45:56
Autor: Krzysiek Kielczewski
[spam] Omega B 1998
On 2011-01-16, Rafa Grzelak <spam@dupa.com> wrote:

[...]

Czasem wystarczy zamieni miejscami dom z prac i 秗ednie spalanie w
tych samych warunkach pogodowych spada o dwa-trzy litry... i to bez
zmieniania kierowcy.

Pzdr,
Krzysiek Kie砪zewski

Data: 2011-02-05 10:54:10
Autor: BartekK
[spam] Omega B 1998
W dniu 2011-01-16 01:53, BartekK pisze:
Jak ostatnio wysypa艂o spamami "sprzedam" to i ja si臋 odwa偶臋
Odgrzewam temat, bo nadal brak ch臋tnych, nawet nikt nie przyjecha艂 obejrze膰, par臋 os贸b tylko zawraca艂o g艂owe na gg, ale bez konkret贸w ;/

Data: 2011-02-05 16:41:34
Autor: J_K_K
[spam] Omega B 1998
U偶ytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:iij79j$c3c$1mx1.internetia.pl...
[...]

Mo偶e za drogo ?
Ew., z tylnionap臋dowcem raczej poczekaj na lato ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2011-02-05 21:50:28
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[spam] Omega B 1998
W dniu 2011-02-05 10:54, BartekK pisze:
[...]

A wrzuci艂e艣 sensownie sporz膮dzone og艂oszenie na otomoto?

Data: 2011-02-05 22:11:34
Autor: BartekK
[spam] Omega B 1998
[...]

Ta, wisia艂o ze 3 miesi膮ce http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C15598432
Ca艂y czas wisi te偶 w klubie Omegi w dziale sprzedam:
http://forum.omegaklub.eu/showthread.php?t=50417

Mam inne je藕dzid艂a, Omega stoi i 艣niegiem porasta, czasem 偶ona do sklepu pojedzie, czasem ja pojad臋 na myjni臋, 偶eby smutna omega nie by艂a :/ ale do handlarza-cwaniaczka-licznikowca nie oddam!

Data: 2011-02-05 22:27:04
Autor: J_K_K
[spam] Omega B 1998
U偶ytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:iikeu7$ogv$1mx1.internetia.pl...
Ta, wisia艂o ze 3 miesi膮ce http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C15598432

No c贸偶, 3 litry z automatem, a tu paliwa coraz dro偶sze ...

Ten nieoryginalny grill te偶 pewnie robi swoje.

Pzdr

JKK

Data: 2011-02-05 22:46:00
Autor: BartekK
[spam] Omega B 1998

No fakt, nie jest oryginalny, ale zmieni艂em go na samym pocz膮tku u偶ytkowania bo oryginalny omegowy jest taki ... smutny! http://www.dominion.tuning.info.pl/galeria/retusz_komp/Opel%20Omega%20B%20Sportcoupe%20MV6.jpg Znaczek jeszcze ujdzie, ale ta chromowana listwa na 艣rodku - nijak nie pasuj膮 do linii maski i reflektor贸w, ca艂e pi臋kno omegi B przed FL jest w tym du偶ym grilu wchodz膮cym w d贸艂 zderzaka, sugeruj膮cym jak膮艣 drapie偶no艣膰 (co艣 w stylu chryslera 300c http://www.cardealers.ltd.uk/img/chrystler%20300c.jpg lub dodge magnum http://www.automedia.com/New_Cars/dodge_magnum_2006_photos_SUV_Exterior_2006-Dodge-Magnum-ext-1.jpg) Dlatego te偶 nie podoba mi si臋 Omega B-FL (zwana C) http://opel.resmoto.com/opisy/omega/uzywane/big_opel_omega_01.jpg bo z tym "prostym zderzakiem" wygl膮da ze swoim grillem jak "troche bardziej spuchni臋ta astra". I dlatego moja Vectra te偶 ma czarny i matowy grill https://lh4.googleusercontent.com/_sy_AmuOLKhA/TU052BBS2mI/AAAAAAAACb4/M4-W-x21Xr0/2010_09_13_14_09_58_dsc03362.jpg ;)

Data: 2011-02-06 16:15:24
Autor: Nex@pl
[spam] Omega B 1998
[...]

Nie chce ci臋 martwi膰, ale prawie rok temu z powod贸w nie tylko finansowych sprzedawa艂em moje w202 98' kombi. 1.8 benzyna. Ponad rok wystawia艂em og艂oszenie i z 12-15 jakie chcialem sprzedalem za 10k PLN :)

wiec, maj膮c do wyboru mercedesa w202 albo omege b, raczej wybra艂bym mercedesa.

Data: 2011-02-06 11:31:01
Autor: Karthoon
[spam] Omega B 1998
BartekK <sibi@NOSPAMdrut.org> napisa(a): Je秎i reszta og硂szenie jest r體nie wiarygodna, co spalanie, to nic dziwnego, 縠 nie mo縠sz sprzeda.

I zr骲 jakie sensowne zdj阠ia, bo z otomoto.pl/index.php?
sect=show&id=C15598432 to raczej odrzucaj ni zach阠aj.

Data: 2011-02-06 14:56:48
Autor: BartekK
[spam] Omega B 1998
W dniu 2011-02-06 12:31, Karthoon pisze:
BartekK<sibi@NOSPAMdrut.org>  napisa艂(a):
Je艣li reszta og艂oszenie jest r贸wnie wiarygodna, co spalanie, to nic dziwnego,
偶e nie mo偶esz sprzeda膰.
Ale co masz do zarzucenia temu spalaniu? Poza tym 偶e mo偶na spali膰 niesko艅czono艣膰/100km stoj膮c w korku lub prawie nic jad膮c na tempomacie na autostradzie 80km/h z wiatrem, wi臋c dowolny wynik w pewnych warunkach b臋dzie prawdziwy?
Chcesz je zweryfikowa膰 na drodze - prosz臋 bardzo, wpadnij w kt贸ry艣 weekend, przejedziemy si臋 jak膮艣 wybran膮 tras膮 - jak wyjdzie spalanie w okolicach podawanego +/- b艂膮d jaki艣 pomiarowy (od tankowania na full do tankowania na full, na tej samej stacji) - to p艂acisz za paliwo i czas, je艣li k艂ami臋 - ja straci艂em.

I zr贸b jakie艣 sensowne zdj臋cia, bo z otomoto.pl/index.php?
sect=show&id=C15598432 to raczej odrzucaj膮 ni偶 zach臋caj膮.
Zdefiniuj sensowne. Podaj przyk艂ad jaki艣 z innego og艂oszenia. Nie jestem estet膮, nie znam si臋. Stara艂em si臋 zrobi膰 zdj臋cia (na ile moje zdolno艣ci fotograficzne pozwalaj膮) odzwierciedlaj膮ce stan faktyczny, bez fotoszopowania, z akcentem na to co bym sam ogl膮daj膮c auto ogl膮da艂. Co wg. ciebie powinienem pokaza膰 i jak?
Na pewno nie b臋d臋 robi艂 pozowanych zdj臋膰 "jak do folderu reklamowego nowego auta", bo jak wygl膮da艂a nowa Omega B to ka偶dy sobie w internecie zdj臋cia z katalogu fabryki mo偶e obejrze膰. Ja uwa偶am 偶e przy zakupie u偶ywanego auta licz膮 si臋 szczeg贸艂y r贸偶ni膮ce je od stanu fabrycznie nowego, ew szczeg贸艂y m贸wi膮ce o tym na ile ten stan jest zachowany.

Data: 2011-02-07 00:00:55
Autor: Karthoon
[spam] Omega B 1998
> [...]
Ale co masz do zarzucenia temu spalaniu? Poza tym 偶e mo偶na spali膰 niesko艅czono艣膰/100km stoj膮c w korku lub prawie nic jad膮c na tempomacie na autostradzie 80km/h z wiatrem, wi臋c dowolny wynik w pewnych warunkach b臋dzie prawdziwy?

Heh, dopiero teraz si wczyta砮m w og硂szenie i widz, 縠 podajesz spalanie w je糳zie mieszanej. IMHO dalej troch naci眊ane, ale przy jakiej ma砮j mie禼inie... Mia砮m taka wersj - W-wie nie ma szans zej舵 poni縠j 15, cz甓ciej ok. 16/100. W trasie poni縠j 10 to pali jak si praktycznie nie przekracza 110-120. I to benzyny, gazu to pewnie jeszcze +15 czy 20%.
[...]

Wiesz, to Twoja sprawa jakie zdj阠ia robisz :-) W ka縟ym razie gdybym ja szuka dla siebie omegi, to widz眂 takie zdj阠ia + d硊gi opis - nawet nie pr骲owa砨ym dzwoni. I nie chodzi tu o photoshopowanie, ale cho鎎y pokazanie samochodu w ca硂禼i.
Do tego np. eksponujesz prz骴 z wymienionymi reflektorami i grillem - nie s眃zisz, 縠 u wi阫szo娑ci potencjalnych kupc體 zapala si czerwona lampka?

Masz fajne auto, to popraw troch opis, zdj阠ia - i sprzedasz bez problemu.

Data: 2011-02-07 00:29:18
Autor: Adam Adamaszek
Omega B 1998
On 7 Lut, 01:00, "Karthoon " <karthoon.SKA...@gazeta.pl> wrote:

Do tego np. eksponujesz prz骴 z wymienionymi reflektorami i grillem - nie
s眃zisz, 縠 u wi阫szo娑ci potencjalnych kupc體 zapala si czerwona lampka?

Masz fajne auto, to popraw troch opis, zdj阠ia - i sprzedasz bez problemu.

Popieram opinie. Tu nie chodzi o photoshopowanie "jak u magika z
Plocka", ale o ogolne zdjecia calosci, zachecajace do kupienia auta, a
nie wygladajace, jak

Z mojego doswiadczenia - poprzedni samochod przy sprzedazy wisial 4
miesiace. Odezwal sie jeden kupujacy, z prosba o dokladniejsze zdjecia
- jak tylko dostrzegl poczatki rdzy, wiecej sie nie odezwal (auto
mialo wtedy 19 lat).

Zrobilem nowe zdjecia w ladnej okolicy, bez zbytniego pokazywania
szczegolow - po trzech dniach samochod byl juz u nowego wlasciciela.

BartekK - jak sie bede do Opola w ktorys weekend wybieral, a auta
jeszcze nie sprzedasz, mozemy zorganizowac minispota, wezme aparat i
cos pokombinujemy.

Kurcze, gdyby nie to, ze juz trafilem auto, sam bym ta omcie kupil ;)

pozdrowienia
Adam

Data: 2011-02-11 00:04:26
Autor: BartekK
Omega B 1998
W dniu 2011-02-07 09:29, Adam Adamaszek pisze:
Zrobilem nowe zdjecia w ladnej okolicy, bez zbytniego pokazywania
szczegolow - po trzech dniach samochod byl juz u nowego wlasciciela.

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C17449393
Lepiej?

Data: 2011-02-11 00:16:15
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Omega B 1998
W dniu 2011-02-11 00:04, BartekK pisze:
[...]

Lepiej. Ale wsi膮d藕 jeszcze do ty艂u z prawej strony i strzel do艣膰 szerokok膮tn膮 fotk臋 kokpitu, celuj膮c po skosie w stron臋 kierownicy. Du偶o lepiej to b臋dzie wygl膮da艂o ni偶 fotka przez otwarte drzwi kierowcy.
Ostatnio w A艢 czy Motorze by艂 poradnik nt. og艂osze艅 i z niego w艂a艣nie ta rada - tak jak nie mo偶na prasie wierzy膰, tak w tym maj膮 racj臋.

Data: 2011-02-11 01:17:58
Autor: BartekK
Omega B 1998
[...]

Dzi臋ki :) Spr贸buj臋 jak w kt贸ry艣 dzie艅 uda mi si臋 za jasna z pracy wr贸ci膰 ;)

Data: 2011-02-11 09:23:39
Autor: J_K_K
Omega B 1998

U偶ytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ij1rk5$mpc$1news.dialog.net.pl...
rada - tak jak nie mo偶na prasie wierzy膰, tak w tym maj膮 racj臋.

Akurat na reklamie i PR, to raczej si臋 prasa zna ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2011-02-11 09:25:47
Autor: J_K_K
Omega B 1998
U偶ytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ij1rf2$ujn$1mx1.internetia.pl...
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C17449393
Lepiej?

Lepiej, ale IMHO ten grill dalej straszy.
Sorry, ale ja bym pomy艣la艂, ze w艂a艣ciciel
uprawia "druciarstwo".

Pzdr

JKK

Data: 2011-02-11 08:32:00
Autor: Grzegorz
Omega B 1998
On 11 Lut, 09:25, "J_K_K" <j_k_kwytni...@itotezpoczta.fm> wrote:
U縴tkownik "BartekK" <s...@NOSPAMdrut.org> napisa w wiadomo禼inews:ij1rf2$ujn$1@mx1.internetia.pl...>http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C17449393
> Lepiej?

Lepiej, ale IMHO ten grill dalej straszy.
Sorry, ale ja bym pomy秎a, ze w砤禼iciel
uprawia "druciarstwo".

Druciarstwo? Raczej wie-tuning :) Ja bym jednak zainwestowa w
oryginalnego grilla albo przynajmniej znaczek Opla, bo to pierwsza
rzecz jaka od tego auta odrzuca.

Data: 2011-02-07 11:58:16
Autor: 辨瓿耋都
[spam] Omega B 1998
Co prawda " w dieslu w automacie", ale udaje si "na si骴emki" czyli 秗ednia wg komputera 77 km/h 秗ednie spalanie 7,7 l/100 km.
W trasie oczywi禼ie.
Miasto to, hmm.., rzeczywi禼ie tragedia ;-)
Cho je秎i je糳zisz g丑wnie Wis硂strad lub inn "Tras", to masz szans na 8,6 l/100km, serio.

-- -- -