[spam] Omega B 1998

Data: 2011-01-16 01:01:37
Autor: to
[spam] Omega B 1998
begin BartekK
Jak ostatnio wysypało spamami "sprzedam" to i ja się odważę. Nie mogę
sprzedać "normalnie" bo wszyscy kupujący to chcą maks 2.0, najlepiej
diesel, i jak najtańszy, albo jakieś karkołomne zamiany na golfa + dwa
iPhone... No i handlarze/komisy którzy upierali się żeby ustawić
przebieg np 102tyś bo z takim stanem poszłaby bez problemu (pfu, ja tak
nie chce).

Dobrze utrzymanego MV6 nie możesz sprzedać za 11 tys.? A próbowałeś na forach Omegi lub ogólnie Opla?

[spam] Omega B 1998