Omega B FL MV6?

Data: 2010-06-04 11:12:56
Autor: Tom01
Omega B FL MV6?
Lewis pisze:
Zadowoleni jesteście? Warto sie w to pakować? Rdzewieje jak stary kadet?
Silnik 3.0 X30XE, jakies opinie? Olej połyka jak słynny 1.8 z astry?

Nie ma wersji MV6 w BFL. Odpowiednik MV6 po liftingu ma silnik Y32SE. Olej bierze ale mało. Porównywałem do podobnego silnika w nowej Skodzie SuperB i bierze mniej.

Skrzynia automat, padaka jak multitronic z Audi A6 C5 czy bradziej niezawodna?

Skrzynia w wersji 4 bioegowej niezawodna, w 5 biegowej po 2002 roku bardziej komplikowana. Spec od skrzyń mówi że częściej tejue robi.

Zawieszenie? Co tam wogóle za konstrukcja jest? Drogie w remoncie?

Zawieszenie klasyczne, koszty napraw standardowe.

Jakieś szczególne przypadłości tych aut? Problemy z elektryką? Wady fabryczne?

Kłania się Euro3 i duża wrażliwość na nieprawidłowości w emisji spalin. W wersji Y32SE są wstępne katalizatory które po 100 tys są wg ECU silnika trupami a wymiana to 4 tys zl za stronę bo występuje rura od razu z kompletem katalizatorów. W wersji 3 litrowej ich nie ma i problemu też.

Tak jak ktoś napisał czujnik położenia wybieraka skrzyni pada po ok 10 latach. Nowy oryginalny ok 900 zł. Naprawa jest bezsensowna bo wyżarte ścieżki.

Most ze szperą, domyślam się ze dużo radości sprawia ale jak się tym poruszać zimą...

Jak każdym innym ciężkim autem z napędem na tył. Myślenia nic nie zastąpi.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

Data: 2010-06-04 16:50:10
Autor: Jurand
Omega B FL MV6?

Użytkownik "Tom01" <news@pl.mastiff.popraw.kolejnosc> napisał w wiadomości news:4c08c398$0$2597$65785112news.neostrada.pl...
Lewis pisze:
[...]

Hmm no to ja mam MV6 po lifcie (2000 rocznik) i ma silnik 3.0.

Zawieszenie? Co tam wogóle za konstrukcja jest? Drogie w remoncie?

Zawieszenie klasyczne, koszty napraw standardowe.

Drogie amory z regulacją siły tłumienia. Można włożyć standartowe.

[...]

Lubię takie samochody ;)

W wersji 3 litrowej ich nie ma i problemu też.

Ale takie chyba bardziej.

Jurand.

Data: 2010-06-04 21:54:09
Autor: Tom01
Omega B FL MV6?
Jurand pisze:
Hmm no to ja mam MV6 po lifcie (2000 rocznik) i ma silnik 3.0.

MV6 to nazwa handlowa flagowego modelu. Po facelifcie symbol zlikwidowany i flagowym modelem został 3,2 V6 bez żadnych dodatkowych oznaczeń.

Drogie amory z regulacją siły tłumienia. Można włożyć standartowe.

Bez przesady. W ub roku kupiłem nowe pompowane GM za ok 250 zł/szt.

Data: 2010-06-04 22:03:03
Autor: bratPit
Omega B FL MV6?

Hmm no to ja mam MV6 po lifcie (2000 rocznik) i ma silnik 3.0.

MV6 to nazwa handlowa flagowego modelu. Po facelifcie symbol zlikwidowany i flagowym modelem został 3,2 V6 bez żadnych dodatkowych oznaczeń.

pomijając filozofię nazewnictwa wyposażenia występował silnik X30XE w wersji po FL,

brat

Data: 2010-06-04 23:26:00
Autor: Tom01
Omega B FL MV6?
bratPit pisze:
pomijając filozofię nazewnictwa wyposażenia występował silnik X30XE w wersji po FL,

Tak oczywiście, tylko przestał być flagowym modelem.

Data: 2010-06-07 21:02:35
Autor: bratPit
Omega B FL MV6?

pomijając filozofię nazewnictwa wyposażenia występował silnik X30XE w
wersji po FL,

Tak oczywiście, tylko przestał być flagowym modelem.

sorry ale tak się składa, że pracowałem w tym okresie jako sprzedawca w Oplu i co nieco pamiętam,
było tak przez pewien czas po FL występował silnik X30XE wraz z najwyższą wersją wyposażenia, później przyszedł czas na zmiany ekologiczne [od MY2002] i Y32SE zastąpił X30XE, zatem występowały na rynku X30XE po FL w wersji Executive bo tak ona na PL rynku się nazywała i kosztowały w okolicach roku 2001 ca. 155 kzł (sedan),

brat

Data: 2010-06-07 23:40:24
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Omega B FL MV6?
W dniu 2010-06-07 21:02, bratPit pisze:
bo tak ona na PL rynku się nazywała
i kosztowały w okolicach roku 2001 ca. 155 kzł (sedan),

Fajna utrata wartości - 9 lat i ~90% w pizdu. Takiej to chyba nawet Daewoo nie ma. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-06-08 17:49:39
Autor: bratPit
Omega B FL MV6?

bo tak ona na PL rynku się nazywała
i kosztowały w okolicach roku 2001 ca. 155 kzł (sedan),

Fajna utrata wartości - 9 lat i ~90% w pizdu. Takiej to chyba nawet Daewoo nie ma. ;)

ba, wyobraź sobie, że byli tacy co kupowali te auta za tę kwotę,
podobnie Frontera 3.2 (tylko takie były) wówczas kosztowała coś ponad 160kzł o_O

brat

Data: 2010-06-08 18:30:05
Autor: ąćęłńóśźż
Omega B FL MV6?
Przy czym jeśli były "na firmę", to co ich to obchodziło...

-- -- -

Data: 2010-06-08 20:35:07
Autor: bratPit
Omega B FL MV6?

> ba, wyobraź sobie, że byli tacy co kupowali te auta za tę kwotę,
> podobnie Frontera 3.2 wówczas kosztowała coś ponad 160kzł

Przy czym jeśli były "na firmę", to co ich to obchodziło...

możesz rozwinąć bo nie łapię? poza tym, że mieli o VAT taniej,

brat

Data: 2010-06-08 17:52:58
Autor: DoQ
Omega B FL MV6?
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
bo tak ona na PL rynku się nazywała
i kosztowały w okolicach roku 2001 ca. 155 kzł (sedan),
Fajna utrata wartości - 9 lat i ~90% w pizdu. Takiej to chyba nawet Daewoo nie ma. ;)

Tiaa.. :) Obczaj wlascicieli S500, ktore po 9latach kosztuje jakies 50-55kpln :) To dopiero utrata wartosci:)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-06-08 22:56:47
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Omega B FL MV6?
W dniu 2010-06-08 17:52, DoQ pisze:
[...]

Wiesz, ja tam widzę subtelną różnicę między dość wysokim modelem Meśka, a Oplem, który w kręgach użytkowników S500 pewnie będzie po prostu plebejski. ;)

Data: 2010-06-08 23:26:58
Autor: DoQ
Omega B FL MV6?
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
Wiesz, ja tam widzę subtelną różnicę między dość wysokim modelem Meśka, a Oplem, który w kręgach użytkowników S500 pewnie będzie po prostu plebejski. ;)

No coz... Na plebejskim Oplu moczysz jakies 140kpln, na klasie S jakies 400kpln. Kto więcej frajerzy na PLNach chyba widać ;-)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-06-09 00:28:54
Autor: Krzysiek Kielczewski
Omega B FL MV6?
On 2010-06-08, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

No coz... Na plebejskim Oplu moczysz jakies 140kpln, na klasie S jakies 400kpln. Kto więcej frajerzy na PLNach chyba widać ;-)

A miesięczny tylko 72 pln...

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-06-09 09:52:20
Autor: DoQ
Omega B FL MV6?
Krzysiek Kielczewski pisze:

No coz... Na plebejskim Oplu moczysz jakies 140kpln, na klasie S jakies 400kpln. Kto więcej frajerzy na PLNach chyba widać ;-)
A miesięczny tylko 72 pln...

Ale nie jest tak jak napisalem?
Najwięcej traci ten który kupi nowy samochod za kilkaset tysięcy.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-06-09 10:36:02
Autor: Lewis
Omega B FL MV6?
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:hunhbf$q8p$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ale panie nowy z salonu na gwarancji nic się nie psuje... szczegół że ktoś kto kupi używany za 20% ceny nowego dołoży do niego drugie tyle i wymieni wszystko co się da, będzie spokojnie jeździć kolejne 5lat... No ale nowy!!! A że trzeba płacić za każdą usterkę której nie przewiduje tzw gwarancja 3 razy więcej niż w aucie które bez żadnych problemów naprawisz w normalnym warsztacie to już nikt nie wspomina.
Owszem kogoś kogo stać na auto za 400kzł z salonu nie przejmuje się utratą jego wartości czy serwisem za ogromną kasę... Mnie nie stać.
Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Omega B FL MV6?