Omega B FL MV6?

Data: 2010-06-04 16:49:25
Autor: Lewis
Omega B FL MV6?
Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:htgsgd$a56$1news.onet.pl...
Witam.
Mam kilka pytan do posiadaczy ww. auta z 1999r
Zadowoleni jesteście? Warto sie w to pakować? Rdzewieje jak stary kadet?
Silnik 3.0 X30XE, jakies opinie? Olej połyka jak słynny 1.8 z astry?
Skrzynia automat, padaka jak multitronic z Audi A6 C5 czy bradziej niezawodna?
Zawieszenie? Co tam wogóle za konstrukcja jest? Drogie w remoncie?
Jakieś szczególne przypadłości tych aut? Problemy z elektryką? Wady fabryczne?
Most ze szperą, domyślam się ze dużo radości sprawia ale jak się tym poruszać zimą...
Byłbym wdzięczny za jakieś konstruktywne opinie.

Dzięki wszystkim za rady i opinie, Omegę sobie odpuszczę, zbyt dużo małych upierdliwych usterek których nie znoszę. A ten konkretny egzemplarz, który miałem na oku ma ich kilka...
A saab-em ktoś jeździ? ;)

Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-06-04 18:20:45
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Omega B FL MV6?
W dniu 2010-06-04 16:49, Lewis pisze:
[...]

Poszukaj sobie e39 540iA. Taka moja skromna sugestia. ;)
Może być też e34 w tej wersji, z końca produkcji. :)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-06-04 21:15:58
Autor: Jurand
Omega B FL MV6?

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:hub953$hlc$1news.dialog.net.pl...
[...]

Nom i przygotuj się na spalanie 18-20/100 ;)

Jurand.

Data: 2010-06-04 22:56:58
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Omega B FL MV6?
W dniu 2010-06-04 21:15, Jurand pisze:

Poszukaj sobie e39 540iA. Taka moja skromna sugestia. ;)
Może być też e34 w tej wersji, z końca produkcji. :)

Nom i przygotuj się na spalanie 18-20/100 ;)

Nie chcę wkładać kija w mrowisko, ale...
Swego czasu, na spot pmsowy w WRC (na dachu GD) przyjechał gość 540iA e39. Na komputerze miał spalanie średnie w okolicach 14,5-14,7. I z tego co pamiętam, było to spalanie z dystansu pow. 10kkm. W tym jak twierdził, sporo jazdy miejskiej. No niech nawet ten komputer przekłamuje o litr, to i tak chyba znośnie jak na prawie 290-konne auto, dość ciężkie i z rwd.
Poza tym, Lewis chyba liczy się ze sporym spalaniem. A do wyboru ma też kilka innych, "mniejszych" silników, które dadzą i tak frajdę z jazdy.

Data: 2010-06-04 23:14:42
Autor: DoQ
Omega B FL MV6?
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

[...]

E39 528 manual, stołeczne korki, restart naliczania co tankowanie 14,5-15,5l/100km. Ale jak komus 4litry pali mniej to szacun :)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-06-04 23:24:59
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Omega B FL MV6?
W dniu 2010-06-04 23:14, DoQ pisze:
[...]

Wiesz, wszystko zależy ile tam było jazdy miejskiej, a ile poza. W trasie mogło palić 12, a w mieście 17 i średnia wyszła, jaka wyszła. :)
Niemniej jednak - spalanie z większego dystansu chyba nieco więcej mówi o ogólnych kosztach jazdy.

Data: 2010-06-04 23:16:53
Autor: Jurand
Omega B FL MV6?

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:hubpav$qc1$1news.dialog.net.pl...
[...]

Jakbym nie miał takiego modelu (540 iA, buda E34) to bym może i wierzył ;)
Spalanie średnie - da się zamknąć w 15/100. Ale miejskiego - zapomnij. Tak samo jak nie da się spalania miejskiego w takim np. A8 4.2 zamknąć w 18/100.

Jurand.

Data: 2010-06-04 21:55:26
Autor: Tom01
Omega B FL MV6?
Lewis pisze:
Dzięki wszystkim za rady i opinie, Omegę sobie odpuszczę, zbyt dużo małych upierdliwych usterek których nie znoszę. A ten konkretny egzemplarz, który miałem na oku ma ich kilka...

Auto ma awaryjność w normie. Plusem jest ogromna popularność i łatwa dostępność części.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

Data: 2010-06-04 23:38:04
Autor: Krzysztof 45
Omega B FL MV6?
Lewis napisał(a):
Dzięki wszystkim za rady i opinie, Omegę sobie odpuszczę, zbyt dużo małych upierdliwych usterek których nie znoszę.
Kwestia ile to auto miało właścicieli i jak o nie dbali.
Ja o Omedze złego słowa nie powiem.
Brachol z 5 lat pomyka 2,5 V6 Warsztat widzi tylko z tytułu spraw eksploatacyjnych. Kilka razy był z jakąś duperelą typu czujnik położenia wału, klima, tłumik...
Ja od dwóch lat pomykam FL(C) 2,5DTI i tylko sprawy eksploatacyjne.
Omege polecam.
--
Krzysiek

Omega B FL MV6?