Omega Trading - ktoś próbował?

Data: 2010-10-01 21:55:20
Autor: K
Omega Trading - ktoś próbował?
Witam,
Dzisiaj odbyłem dłuuugą rozmowę telefoniczna z niejakim Grahamem Cole z www.omega-trading.com z Hong Kongu, który bardzo namawiał na kupno pewnych akcji na Nasdaq-u, najlepiej od razu (za minimum 10000 USD).
Czy ktos z Was mial juz podobne doswiadczenie? Naciągacze czy niekoniecznie?
A w ogóle jak najlepiej handlować na giełdzie nowojorskiej?
Sorki za lekki off-topic.
Pozdrawiam,
K.

Data: 2010-10-01 22:16:36
Autor: konieczko
W dniu 2010-10-01 21:55, K pisze:
[...]

jak chcesz dacx dupy to chetnie przyjme twopje duposko z twoja kasiora frajerze

Data: 2010-10-03 01:29:00
Autor: walter
Użytkownik "K" <festiva@gazet.apl> napisał w wiadomości news:i85ef2$1o0e$1news.mm.pl...
[...]

niekoniecznie.

newnie gostek wie jak zarobić niezłą kasiorę, więc wziął fona i callnął do chudego misia w PL bo se pomyślał: "A chuj, niech też zarobi, przecież ja nie strace".

ja myśle wiec - nic nie kombinowac, tylko sie pakować po sufit.
dzieki za info.

Data: 2010-10-03 01:30:23
Autor: walter
Omega Trading - ktoś próbował?
a weź napisz jakich akcji, tez bym kupił a mam 100k USD na ten cel

Omega Trading - ktoś próbował?