Omega vs Laguna vs Mondeo vs Galant - prosze o porade...

Data: 2009-12-23 01:34:58
Autor: ksoniek
Omega vs Laguna vs Mondeo vs Galant - prosze o porade...

Użytkownik "dl00lb" <alejaja@wdupie.pl> napisał w wiadomości news:hgrg4o$24c$1inews.gazeta.pl...
Stoje z decyzja kupna auta z tych 4 marek. Nie ukrywam ze mamy kryzys to i z kasa mala ;)) W sensie dobrze i oszczednie - zakup auta :]

W gre z tych aut wchodzi rocznik od 96 do 2000, i tylko kombi :)
No i teraz co najlepiej ? Opcja jest taka:

- jak sprowadzony to tylko w dieslu (cos tam na rejestracje sie znajdzie)
- jak benzyna to raczej z PL bo na instalacje z gazem zeby starczylo ;)
- z gazem i z PL to super bedzie :))

Omega:
Nie ukrywam ze najbardziej bym chcial Omege, strasznie mi sie podobaja te auta, naprawde niezle wyposazenie, do tego duze :) Tylko tak, opinie ze 2.0 to dac sobie spokoj bo to ledwie co jedzie a w spalaniu nie wielka roznica niz 2,5 czy 3,0 :/ Bardzo duzo modeli w automacie - i tu mam troche stracha, chodz moze nie powinienem ? No i Omega z tych wszystkich aut chyba najwiecej spali ? :/ Kolejny minus to sklonosc do rdzy :/

Laguna:
Z zewnatrz ładna, szczegolnie tyłeczek w kombi :) Ale wnetrze jak dla mnie srednie :)

Mondeo:
Bardzo tanie, najtansze chyba z tych wszystkich aut, ale i chyba najbardziej awaryjne ? :/

Galant:
Cudne autko :) I Japonczyk :) Ale najdrozsze z tych wszystkich :)

Auto ma w 90 % jezdzic duzo po miescie, nie ukrywam ze spalanie tez biore pod uwage, ale te 12 litrow gazu do przyjecia :) W dieslu max 10 zeby palilo :/

Chetnie poznam porady uzytkownikow, w kwestii silnikow ze lepiej np diesla czy mozna smialo LPG :) Bez porady niczyjej w kolejnosci te auta u mnie szacuja sie tak:
1. Omega lub Galant
2. Laguna
3. Mondeo

Bardzo prosze o jakies porady :) Chetnie poczytam :)

Brat ma megankę od 8 lat i nic się nie dzieje
ojciec jeździł Laguną i też luz
galanta nie znam
a co do mondeo - polecam http://www.mondeoklubpolska.pl/

Omega vs Laguna vs Mondeo vs Galant - prosze o porade...